Aarding

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

aarden

Bericht door Margriet » 05-04-2008 10:57

Wat betreft het strijkijzer Jen, hoe doe je dat een strijkijzer de grond inkrijgen :?:

Knap staaltje, je bent al vergevorderd.

En Jen, maak jij die mooie wasschilderijen dan kan ik het strijkijzer wel plaatsen maar anders hoe kom je erop, wel geestig :!: :!: moet ik zeggen.

Liefs ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

wilma
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 11-03-2008 13:23

Bericht door wilma » 10-10-2008 19:54

Ik vind het ook beter beter werken als je je koord (vanuit je stuit) rood visualiseert.

Liefs Wilma van B

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 10-10-2008 20:21

Even heel serieus... ik heb net pas leren aarden (op de wereld engelen dag) en weet hier echt niet genoeg van om maar gewoon "aan de gang" te gaan... het volgende: mijn zoon Jerry (afeglopen dinsdag 15 jaar geworden) heeft ADHD en MCDD - dat is een stoornis in het autistisch spectrum... een stoornis die vooral te maken heeft met angsten... mijn zoon is echt overal bang voor... buiten de deur kan ik hier goed mee omgaan en hem helpen... thuis is een ander verhaal... ik heb 2 trappen in mijn huis en vooral die 2 trappen, maar ook de badkamer zijn een groot probleem voor hem... zo wil hij niet alleen boven zijn... kan ik me voorstellen... trap naar boven, trap naar beneden en de badkamer ertussen in... ik ben in dit (toen nieuwe) huis komen wonen toen Jerry nog niet eens geboren was, hij woont hier dus al zijn hele leven... Jerry heeft goede hulp van verschillende kanten, maar hij is erg gecompliceerd... ook de professionele begeleiders hebben problemen met hem (dezelfde problemen die ik met hem ondervindt)... is er een manier voor hem om op een redelijk simpele, snelle, maar toch goede manier te aarden?... het moet dus wel iets zijn dat ik makkelijk in zijn routine kan passen... met andere woorden: het mag geen half uur duren...

Alle raad is welkom !! en alvast bedankt

Met kracht en liefde,

Linda.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

Bericht door Margriet » 10-10-2008 21:05

Hoi Linda,
Wil je graag helpen maar heb op dit moment weinig tijd.
Je zoontje kan ook goed geaard worden door jou.
Als volgt:
Zeg het is vandaag b.v. vrijdag 10 oktober 2008.
......(De naam van jouw zoon) is gegrond, hij is helemaal gegrond.
Om ...... staat een hele mooie aura en om die aura staan prachtige ...... rozen (kleur zelf in te vullen).
en dan weer het is vandaag (dag en datum en jaar) ...... is gegrond hij is helemaal gegrond.

Dit is een hele simpele oefening maar wel effectief en probeer deze elke dag te doen, overigens ook voor jezelf.
Verder zijn rode sokken, rode schoenen ook heel effectief maar of je dat voor elkaar krijgt weet ik niet :lol:

Mijn dochter heeft ook veel angsten en zij is inmiddels 19 jaar.
Heb hier vrijwel dagelijks mee te maken dus ik kan je een beetje begrijpen.

Succes met de oefening
laat maar weten of je er iets aan hebt.
samen komen we er wel uit.
Inmiddels liefs, ~Margriet~
maak je niet te druk het wordt vanzelf weer lente!
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 10-10-2008 21:20

Margriet schreef:Hoi Linda,
Wil je graag helpen maar heb op dit moment weinig tijd.
Je zoontje kan ook goed geaard worden door jou.
Kijk, daar gaan we dus al... ik wist helemaal niet dat dat kon!!... OK Margriet, Dank Je Wel... ik ga er meteen mee aan de slag.

Met Kracht en Liefde,

Linda.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 10-10-2008 21:33

Margriet schreef:

Mijn dochter heeft ook veel angsten en zij is inmiddels 19 jaar.
Heb hier vrijwel dagelijks mee te maken dus ik kan je een beetje begrijpen.

Succes met de oefening
laat maar weten of je er iets aan hebt.
samen komen we er wel uit.
Inmiddels liefs, ~Margriet~
maak je niet te druk het wordt vanzelf weer lente!
Moeilijk hé... ik vindt het heel naar voor je dochter... en zeer zeker ook voor jou, maar ik ben wel blij dat ik nu ook weet dat er hier iemand is die de problemen waar ik tegenaan loop een beetje kan begrijpen... er is genoeg begrip bij de hulpverleners hoor, daarover heb ik niet te klagen... maar ik zoek iets "anders"? moeilijk uit te leggen, 't is echt een drang... alsof ik geduwd wordt... ben er nog niet achter wat het precies is, maar ik heb het idee dat ik het hier ga vinden.

2 dagen heb ik erover gedaan voordat ik hier om hulp kon vragen... ben nu al blij dat ik het toch heb gedaan :-)

Dikke knuf en nogmaals bedankt,

Linda.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

wilma
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 11-03-2008 13:23

Bericht door wilma » 11-10-2008 14:08

Ja ik ken dat wel een beetje ik heb ook een zoon die complex in elkaar zit.
ADHD autisme pdd.
Maar is nu niet meer angstig.
Ik zou eerst eens proberen om je huis te reinigen met Salie branden om alle negatieve dingen enz. uit je huis te werken.
Zulke kinderen hebben meer gave's dan wij denken.
Mischien dat zijn angsten hierna wel minder worden.
Het is het proberen waard toch?

Hèèl veel succes

Gast

(Para)normaal? en Spiritueel

Bericht door Gast » 11-10-2008 15:19

Hoe probeer ik te Aarde .
Zo als ik geleerd heb bij Reiki .
Je zet je kousen voeten op de grond en bedenk dat er aan je voeten wortels kunnen groeien. En deze wortels gaan ver heel ver de aarde in.
10-20-30 meter of zover jij nodig acht. En stel je Hoofd (chakra) kruin in als waar het zuivere witte licht zou mogen binnen komen. En vraag of dat zou mogen gebeuren , vraag dat aan jou Gids (en ) beschermengel of wie jij in gedachten heb dat te willen vragen.
Laat deze energie totaal door jou ligaam stromen . En wacht dat "jij" denkt voelt weet dat je geaard ben.

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 11-10-2008 15:28

wilma schreef:Sorry ik bedoel haar!
HAHAHA in Margriet haar geval is het een haar... in mijn geval een hem ;-)... 'k heb vanmorgen alles over het reinigen van je huis gelezen... onbewust was ik daar al mee bezig... ben in de huiskamer schoon schip aan het maken... alle kasten leeg, nieuw behang (bijna klaar), plafond geblauwd (ja, licht blauw is het hihihi) enz enz... 'k heb dus eigenlijk al een begin gemaakt daarmee en ik zal ook zeker doorgaan.

Bedankt voor je bijdrage!

Met Kracht en Liefde,

Linda.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 11-10-2008 15:42

Ik ga steeds terug naar het eerste stukje van Margriet... daar staat "trommelen" bij... mmmmmm heel interessant!! ... dat is iets waar ik m'n dochtertje ook bij kan betrekken en op die manier kunnen we met z'n drieën tegelijk aarden... ik zie ons al met z'n drieën op de grond in de huiskamer zitten... lijkt me wel een hele goede manier... 'k weet alleen niet of de buren er ook zo blij mee zullen zijn HAHAHA

Afbeelding

Nog een ding op het "te doen" lijstje: zoeken naar 3 bongo's of iets dergelijk :-)

Met Kracht en Liefde,

Linda.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”