Dit getuigt van een KRACHT die heel diep in de mens zit.

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Belinda
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 25-12-2009 13:04

hallo lieve mensen xxxxx

Bericht door Belinda » 26-12-2009 13:09

Ik wil me even voor stellen . ik ben belinda , en ik sta open voor al het moois wat het universum voor ons te bieden heeft . en ben nieuw hier dus hihih nog niet helemaal wetend van hoe alles werkt . lieve groetjes belin

henny
Lid
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 02-05-2009 19:26

Bericht door henny » 27-12-2009 03:59

Hoi Belinda welkom!!!



geen woorden''

voel alleen maar kracht
Ik BEN die ik BEN

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 27-12-2009 09:11

Volgensmij hebben we allemaal misschien wel es voor zo;n punt gestaan - Turning point of life - ...ik hoef hier nie naar te kijken, kon t al in vullen wat hier getoont zou worden...ik heb zelf in een loeiende ambulance gelegen, met rug- & nekbescherming om, af vragende wat nu, wat als ik een dwarsleasie heb vanaf de nek, wat als er maar één ding nu verkeerd gedaan wordt en ik word nie meer de oude...wat dan...dan ga ik met mijn mond rest van me leven verder schilderen, waar ik destijds mee begonnen was, schilderen....maar wat als ik wel lopend weg kan...dan kan t allemaal nie meer bij t oude blijven, dan heb ik me leven vergooid....voor anderen en nie voor mezelf...Gar moet dan gaan leven...voor haar...voor haar leven...ben een instrument van god, maar tengoede van mezelf....(dat was ik vergeten, voel me zo dom, als ik eraan trug denk...) dankjewel voor t plaatsen Sita, confronterend, maar waar...denk vaak hieraan trug als zaken weer van zelfsprekend lijken te zijn...nee t is één GROOT wonder...groot
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 27-12-2009 10:17

Een mens is sterker dan dat ie zich zelf realiseerd.
Daar kom je pas achter als je een keer op je diepste punt in je leven bent aangekomen. Het is ongelofelijk hoe velen onder ons daar toch weer uitkomen en er dan ook meestal sterker uitkomen.

liefs Carla
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”