Ouija Bord

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-07-2010 20:59

Op welke momenten zou jij je pendel er dan bij pakken Karin?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 24-07-2010 22:23

Voor als ik een keuze maak en niet weet welke keuze opdat moment de beste is,daar gebruik ik de pendel.Ook gebruik ik de pendel voor het aura systeem om de wielen aan te slingeren.Ik gebruik ook de pendel voor het ja en nee systeem.Voor bepaalde windkrachten aan te roepen welke richting kan ik het beste staan?Ik kan nog verder gaan ik doe ontzettend veel met de pendel...er hangt ook een bergkrital aan die ik zie als verwanten.Ik heb ontzettend geleerdt van haar,mijn weg..haar weg zo lopen wij samen de weg liefde gevend voor elkaar.Hier zal je raar van op kijken....ik zie het stenenrijk,bomenrijk,plantenrijk,dierenrijk als mijn verwanten.Het leefdt net zoals jij en ik.Vandaar dat ik het altijd bij mijn draag.Wij zijn één.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 24-07-2010 22:37

karin schreef:Nee hoor ik heb mijn pendel altijd bij...ik heb hem om mijn nek hangen.Voor het grijpen als ik hem nodig heb.
Heb messing pendel redelijk aan de maat, hangt niet zo fijn om de nek...
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-07-2010 22:47

karin schreef:Voor als ik een keuze maak en niet weet welke keuze opdat moment de beste is,daar gebruik ik de pendel.Ook gebruik ik de pendel voor het aura systeem om de wielen aan te slingeren.Ik gebruik ook de pendel voor het ja en nee systeem.Voor bepaalde windkrachten aan te roepen welke richting kan ik het beste staan?Ik kan nog verder gaan ik doe ontzettend veel met de pendel...er hangt ook een bergkrital aan die ik zie als verwanten.Ik heb ontzettend geleerdt van haar,mijn weg..haar weg zo lopen wij samen de weg liefde gevend voor elkaar.Hier zal je raar van op kijken....ik zie het stenenrijk,bomenrijk,plantenrijk,dierenrijk als mijn verwanten.Het leefdt net zoals jij en ik.Vandaar dat ik het altijd bij mijn draag.Wij zijn één.
Karin ben onder de indruk van je gebruik van je pendel. Ja dan is het zeker makkelijk om haar altijd bij je te hebben.
Hoef je je maar iets aftevragen en je krijgt antwoord. Maar heb eens gelezen dat de richting die die aangeeft eigenlijk je onderbewuste is.
Dus denk ik dat je het eigenlijk ook wel zonder zou kunnen toch?
Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 24-07-2010 23:23

Cailen min bergkrital hangt in het zilver...je zal haar binnen kort leren kennen :lol:

Wilma ik werk altijd met haar om zuiver te zijn,neem van mijn aan iedereen heeft zo zijn eigen ding.Het is niet dat ik twijfel, ik luister zeer goed naar het onderbewusten.Het gaat erom dat ik altijd zuiver wil zijn.Ook geeft de bergkristal bescherming/zuivering voor alles wat bestaad.Niet alleen dat.. het is nog een mooi sieraad ook. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-07-2010 23:39

Mooi hoor dat je dat zo doet, vind het bijzonder.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 24-07-2010 23:46

Dankje Lief bijzonder mens.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”