voorspellen?

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-03-2010 23:29

We bevinden ons in een tijdperk waarin wij een overgang maken
van het Ego-gericht handelen naar het Hart -gericht zijn. Ook ik heb last gehad van mijn oren Louisa,is wel een tijdje geleden.Luister naar je Hart handel daarna.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-03-2010 23:31

Ja ik had het met mijn oren een tijd terug een lange tijd maar is een tijdje over geweest. Nu is het weer terug en ja hoor, hoor nu weer in mijn linkeroor een hoge piepgeluid.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-03-2010 23:50

De oren zijn zeker zeer gevoelig. Afgelopen paar jaren hoor ik vooral hele hoge tonen, die ik juist ook door doofheid aan 1 oor bijna nooit meer hoorde.
Als van de andere kant van de stad sirenes in aantocht zijn, hoor ik het bijv ver van te voren al aankomen en hoeveel het er zijn. Terwijl de anderen het pas horen als ze dichtbij onze buurt rijden.
Maar ook andere geluiden, dan snapt echt niemand er iets van omdat zij niets opmerken. Is ook bij 'mooie' geluiden zo dat ze extra te horen zijn en stemmen oa. Zelfs als het in een rumoerige mensengroep is hoor ik ook wel 'boventonen' noem ik het wel.
Heel anders dan vroeger, beslist.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-03-2010 23:54

Ja die hoge tonen hoor ik ook maar soms lijkt het wel of ik meer hoor dan andere mensen en dan kijken ze me aan, waar heb je het over? Soms hoor ik zelfs belletjes en dan ook weer heel hoog. Dank je Hannie voor het delen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 06-03-2010 10:18

Fijn jullie ervaringen te lezen.
Ook later nog eens terug lezen, dat meer op z'n plek valt.
Bedankt voor jullie delen, waardevol!Afbeelding

Heb niet meer die piep in de oren, maar nu regelmatig warmte sensaties/gloeien rond de hartstreek/hartchakra. Ook met periodes, is prettig gevoel.
Belletjes in de oren Louisa, dat lijkt me mooi, klinkt bijna engelachtig, haha.

liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

Bericht door Margriet » 06-03-2010 20:00

Wat mooi jullie ervaringen te lezen en ook herkenbaar.
Zo heb ik op bepaalde plaatsen in huis met name de keuken en badkamer vaak het gevoel duizelig te zijn en voor mij heeft dat te maken met een vorige bewoner hier. De eerste keer was het heel heftig maar nu blijf ik rustig en ga even naar de woonkamer op de bank en blijf daar tot het rustig is. Ik heb dit ook moeten leren en wel van mezelf maar het werkt al weet ik nog steeds niet welk persoon dit betreft maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit.

Liefs,

~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 06-03-2010 23:29

Haha Edith wie weet zijn het engeltjes. Zal vanzelf wel komen wat het precies is.

Margriet, dank voor je verhaal. Ik ben soms ook duizelig en met name in mijn huis op bepaalde plekken. Goh, wist niet dat dit door een aanwezigheid kon zijn. Alles valt zo wel meer op een plekje want ik krijg steeds meer ervaringen op dit gebied, ook qua gene zijde en van wat ik daar doorkrijg. Heel bijzonder maar inderdaad je moet er wel aan wennen en ermee om kunnen gaan.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-03-2010 09:12

Hoi Margriet,
Wat een voordeel en geruststellend is het dan dat jij zelf weet/voelt wat het betekent he? En je zo ook niet meer hoeft af te vragen wat die duizeligheid toch steeds weer veroorzaakt.
Menigeen die niet weet wat dat kan betekenen, zou zich er heel onrustig en/of angstig door kunnen gaan voelen.Niet meer op zijn gemak voelen in eigen huis wat toch een 'veilig' warm eigen plekje moet zijn.
Denk ook wat jij zegt,dat het niet zo veel uitmaakt welke persoon dit is, al zou ik het zelf dan wel willen weten als het even kan.
Maar dat is niet perse nodig of altijd goed natuurlijk he,meer uit nieuwschierigheid, leuk om te weten gewoon.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 07-03-2010 13:14

Dat duizelige heb ik altijd in de Blokker (die winkel) op een bepaalde plek.
Ineens dan licht in 't hoofd erbij, alleen op die plek in de winkel.
Maar of dat met een entiteit te maken heeft in dit geval..? :roll:
al weet ik nog steeds niet welk persoon dit betreft maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit.
Dat denk ik ook Margriet, meer de boodschap die belangrijk is.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 29-04-2010 13:23

Van de week een afspraak met iemand van de salaris-administratie.
Ongeveer 2 weken ervoor had ik 'm telefonisch gesproken.
Toen "zag" ik er ook een gezicht bij, en dacht dat 't een voorstelling was die ik van hem maakte.

Deze week dus die afspraak, we wachten op zijn komst, en hé, ik zie in de verte al dat hij 't is.
Ook net zo als ik 'm "zag" tijdens 't telefoneren.
Da's echt heel apart hoor :o

Er gebeurd vanalles, met veel mensen in deze tijden van versnelde ontwikkeling.
Heb gehoord in een channeling onlangs, dat 2010 een jaar is dat bij velen het derde oog zich versneld
zal ontwikkelen.
Dat zou een hoop kunnen verklaren :lol:
Laat 't allemaal maar gebeuren, en blijf me verwonderen.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”