voorspellen?

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 06-03-2010 10:18

Fijn jullie ervaringen te lezen.
Ook later nog eens terug lezen, dat meer op z'n plek valt.
Bedankt voor jullie delen, waardevol!Afbeelding

Heb niet meer die piep in de oren, maar nu regelmatig warmte sensaties/gloeien rond de hartstreek/hartchakra. Ook met periodes, is prettig gevoel.
Belletjes in de oren Louisa, dat lijkt me mooi, klinkt bijna engelachtig, haha.

liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

Bericht door Margriet » 06-03-2010 20:00

Wat mooi jullie ervaringen te lezen en ook herkenbaar.
Zo heb ik op bepaalde plaatsen in huis met name de keuken en badkamer vaak het gevoel duizelig te zijn en voor mij heeft dat te maken met een vorige bewoner hier. De eerste keer was het heel heftig maar nu blijf ik rustig en ga even naar de woonkamer op de bank en blijf daar tot het rustig is. Ik heb dit ook moeten leren en wel van mezelf maar het werkt al weet ik nog steeds niet welk persoon dit betreft maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit.

Liefs,

~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 06-03-2010 23:29

Haha Edith wie weet zijn het engeltjes. Zal vanzelf wel komen wat het precies is.

Margriet, dank voor je verhaal. Ik ben soms ook duizelig en met name in mijn huis op bepaalde plekken. Goh, wist niet dat dit door een aanwezigheid kon zijn. Alles valt zo wel meer op een plekje want ik krijg steeds meer ervaringen op dit gebied, ook qua gene zijde en van wat ik daar doorkrijg. Heel bijzonder maar inderdaad je moet er wel aan wennen en ermee om kunnen gaan.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-03-2010 09:12

Hoi Margriet,
Wat een voordeel en geruststellend is het dan dat jij zelf weet/voelt wat het betekent he? En je zo ook niet meer hoeft af te vragen wat die duizeligheid toch steeds weer veroorzaakt.
Menigeen die niet weet wat dat kan betekenen, zou zich er heel onrustig en/of angstig door kunnen gaan voelen.Niet meer op zijn gemak voelen in eigen huis wat toch een 'veilig' warm eigen plekje moet zijn.
Denk ook wat jij zegt,dat het niet zo veel uitmaakt welke persoon dit is, al zou ik het zelf dan wel willen weten als het even kan.
Maar dat is niet perse nodig of altijd goed natuurlijk he,meer uit nieuwschierigheid, leuk om te weten gewoon.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 07-03-2010 13:14

Dat duizelige heb ik altijd in de Blokker (die winkel) op een bepaalde plek.
Ineens dan licht in 't hoofd erbij, alleen op die plek in de winkel.
Maar of dat met een entiteit te maken heeft in dit geval..? :roll:
al weet ik nog steeds niet welk persoon dit betreft maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit.
Dat denk ik ook Margriet, meer de boodschap die belangrijk is.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 29-04-2010 13:23

Van de week een afspraak met iemand van de salaris-administratie.
Ongeveer 2 weken ervoor had ik 'm telefonisch gesproken.
Toen "zag" ik er ook een gezicht bij, en dacht dat 't een voorstelling was die ik van hem maakte.

Deze week dus die afspraak, we wachten op zijn komst, en hé, ik zie in de verte al dat hij 't is.
Ook net zo als ik 'm "zag" tijdens 't telefoneren.
Da's echt heel apart hoor :o

Er gebeurd vanalles, met veel mensen in deze tijden van versnelde ontwikkeling.
Heb gehoord in een channeling onlangs, dat 2010 een jaar is dat bij velen het derde oog zich versneld
zal ontwikkelen.
Dat zou een hoop kunnen verklaren :lol:
Laat 't allemaal maar gebeuren, en blijf me verwonderen.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 29-04-2010 14:18

Ach,mooi als je dit soort dingen gebeuren he Edith? Zie je maar weer dat je op jouw intuitie/helder zien kunt vertrouwen. :D
Had het een tijd terug o.a toen iemand ons iets erg verdrietigs vertelde en ik meteen 'hoorde' dit gaat over deze persoon zelf! Nu merkten we deze week dus dat dit inderdaad het geval was.Vertel het daarom ook altijd meteen hier thuis,niet achteraf,omdat het niet zomaar 'toevallige'in vallen zijn.(dacht dit vroeger nog wel eens in m'n onzekere begin periode toen dit steeds vaker gebeurde) :o
Alles gaat zeker in een versneld tempo en verhoogde trillings niveau.Daarom zijn er de laatste jaren ook zoveel gechannelde boodschappen gekomen.Velen zijn nu ook instaat en bereid dat goed te ontvangen en te begrijpen.Kunnen daardoor ook vrijwel de echte van de onechte 'boodschappers'in deze aanvoelen.
Dacht jaren geleden wel eens wat moeten we hier nu toch weer mee? Toen het als een lawine leek het aan kwam rollen, alsof er een 'besmettelijk'iets rond om ons kwam met al die mensen/boeken die er opeens kwamen met weer nieuwe geschannelde berichten.
Maar de tijd is er gewoon rijp voor.Al moeten we er voor oppassen door de bomen het bos niet meer te zien,wel bij ons zelf blijven lijkt me goed in deze materie.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 30-04-2010 13:30

Ja Hannie, achteraf mooi zo'n bevestiging dat 't toch geen verbeelding was.
Leer je steeds beter te vertrouwen op wat je "ziet" of hoort/voelt/weet/ruikt/proeft etc.

Net als jij zegt van te voren wat je hoorde met jouw voorbeeld, dat zeg ik nu ook wel es, "ik heb zo'n gevoel dat...",
maar meestal houd ik 't voor mezelf nog (sla je 'n flater als 't niet zo is...haha :lol:, hoewel onderscheiding tussen fantasie/verbeelding en
een ingeving bijv. wel steeds duidelijker wordt)

Vond die channelingen eerst ook maar "apart", maar laatste 2 jaar ongeveer komt 't ook meer binnen. Ik lees niet alle, soms teveel info en "sluit 't
nog niet aan" op mijn, maar als ik er aan toe ben, komt 't echt binnen. Lees nu datgenen dat me raakt, meer niet (zijn érg veel channelingen inderdaad)
Bedankt voor je reactie Hannie, maakt altijd meer duidelijk voor me!
liefs Edith
Afbeelding
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-05-2010 12:00

Hahaha, PURE methol shag,eigen fabricage met hulzen etc. :lol: Ja er wodt ook op dat gebied hard gewerkt hoor! (ik alleen dus)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 05-05-2010 13:01

visje dit is geweldig voor de lotto
:lol: :P Dat zou wat zijn! :lol:
Ja, zo'n cursus is een idee. Ken wel een dame waar ik nu en dan een cursus doe, en ook
met m'n vragen terecht kan. Ze is een medium, al noemt ze zich niet zo.
Momenteel gaat 't wel met die beelden enzo, in m'n eigen tempo, goed te doen.
En dit fijne forum, met jullie dit kunnen delen hier vind ik ook erg prettig :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”