voorspellen?

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 02-06-2010 06:28

Ik herken dat ook wel. Stellig iets weten zonder te weten hoe je het kunt weten (deze zin was voor de wakkere mensen hihi). Of dat zo ineens vanuit het niets een antwoord in je mond ligt. Inmiddels heb ik geleerd dat vaak maar te uiten, anders blijf ik er mee zitten, terwijl het niet voor mijn bedoelt is.
En hoge piep/fluittonen in de oren is ook herkenbaar.

BB,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 02-06-2010 08:18

Mooi hoe dit zo werkt he, op een gegeven moment voel je het dan wel aan of je het ook daadwerkelijk al tegen iemand kan zeggen.
Want dan krijg je ook een soort 'seintje' om er nog even mee te wachten omdat het nog niet het juiste moment is voor de ander bijv. om er meteen al mee voor de dag te komen.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 02-06-2010 18:13

Ik vind hier is een leer voor nodig,spreken tegen iemand is een aanraking,je kan er iemand zeer verdrietig en pijn meedoen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 02-06-2010 19:06

karin schreef:Ik vind hier is een leer voor nodig,spreken tegen iemand is een aanraking,je kan er iemand zeer verdrietig en pijn meedoen.
Ik klap het er ook niet zomaar uit. Ik schat eerst de persoon in en dan bepaal ik of ik het kan zeggen. Maar wat voor leer had je in gedachten Karin?

BB,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”