blokkade

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 07-03-2010 15:34

Deze gidsentekening is van iemand buiten 't forum, zij maakt ook engelentekeningen. Leuk dat je al een hebt, van Marianne :D
Mooie boodschappen erbij.
Ik noemde specifiek gidsentekening, omdat jij 't had over een mogelijke blokkade uit een vorig leven, en je gids iemand kan zijn uit dit vorige leven.

Tot later, bij meditaties :wink:
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 07-03-2010 15:42

Het is ook iemand van buiten het forum maar ik geloof dat ik de link wel van iemand van dit forum had gekregen, of was al vermeld in haar berichtje.

Toch wel grappig dat jij het zo over een gidsen tekening hebt. Op de laatste Parabeurs in Utrecht wilde ik idd een gidsen tekening laten maken, omdat ik ook wel erg benieuwd naar mijn gids ben, helaas was erniemand. Meestal is er een mevrouw die deze tekeningen maakt, nou ja de volgende keer dan maar.

liefs Carla
Live is a challance!

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 07-03-2010 15:49

Carla,zoals jij zelf al zegt:zoek en je zal het vinden.Als je al een tekening hebt zoals ik begrijp,ga met dat in meditatie,kijk wat het jou brengt.Als ik het goed begrijp ga je nu de draad op pakken waar je gestopt bent met je gids?Pak je naald en pak die draad...kom je kan het.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 07-03-2010 15:53

Mooie tip Karin, dank je
Ga ik zeker een keer proberen. Even een keer een moment uitzoeken dat ik rustig ben er er ook heel rustig de tijd voor kan nemen.


liefs Carla
Live is a challance!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-03-2010 15:57

carlajp schreef: Hannie weet jij dan of er een manier is ( of gaat het toch idd vanzelf) dat ik hier verandering in kan brengen, zelf of met enige hulp
De manier is, waar je nu mee bezig bent Carla. Jij groeit hier steeds maar verder in,wat op een wijze gaat die goed voor jou is, ook wat tempo betreft. Dan gebeurt het ook wel, dat je misschien te 'langzaam' vooruit komt soms voor jouw gevoel. Is nodig om te voorkomen dat jij je zelf voorbij gaat rennen, en dan kan je alles niet rustig een plaats geven in jouw 'nieuwe' gevoels beleving. Laat maar rustig gebeuren, is het tijd voor meer of aanvullende dingen komt het beslist op jouw pad, soms heel onverwachts zoals bijv. boeken waar je tegen aan loopt, artikelen onder ogen krijgen, gesprekken etc etc. Verder heeft Karin het al heel mooi gezegt, daar kan ik me helemaal bij aansluiten.

Ook het nu zo intensief aan en invoelen van anderen zal zeker op een gegeven moment minder heftig worden, terwijl het alleen maar verfijnder/scherper wordt, je ondergaat het dan meer rustiger als wat er gewoon is/bij hoort.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 07-03-2010 16:22

Hannie ook ik sluit me bij jou verhaal aan,ieder zijn eigen tempo,het is net als vroeger als kind het fietsen leren,met vallen en opstaan leren wij.Als je weet wie je gids is...die wacht met geduld in liefde tot een moment van eerbied en mededogen voor het zelf.Liefde...herken die liefde voor je gids en je zal overspoelt worden met liefde,al de deuren zullen opengaan, je gedachten en daden in liefde dat is de sleutel tot het AL.Ik sta met vele mensen in verbinding,met veel dingen in verbinding,toch zijn er vele die het moeilijk vinden,wat is er nou moeilijk om liefde te ervaren voor het AL. Het niet zo moeilijk,alles ligt in de kleinste dingen,De Eenvoud daar is de sleutel.Eer dat wat je nodig acht.Eer de gids..leg het naast je bed,ga ermee in slaap..het zal naar jou komen....als die tijd er is.Zo is mijn ervaring ermee.Zo doe ik het ook met de mineralen,dieren etc..etc...ik eer alles om mijn heen,dat geeft vruchten,waar ik de nectar van proef.
Lieverds ik wil daarmee niet zeggen dan alles van een lei(ij)endakje gaat,ook daar zijn valkuilen,ook dat is een leer.Vallen en opstaan tot we met zijn alle fietsen gaan.Eenheidsbewustzijn heel belangrijk NU we met zijn alle in transformatie zitten,Eenheidbewustzijn om met zijn alle dat te behalen wat of waar we voor staan die tijd is er wel NU.Ook wil ik hier niemand iets opdringen,ik geef mijn ervaring wat een weerspiegeling voor vele kan zijn.Nieuwtijdperk....Wij gaan voor GOUD.
Warme groet Liefste JIJ
Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 07-03-2010 16:57

Lieve Karin en Hannie, dank jullie wel voor jullie lieve woorden, het geeft me veel steun, Het is voor mij toch allemaal nog erg verwarrend, maar blijf er wel in geloven dat het allemaal wel een keer op z'n plaats zal vallen.

liefs Carla
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”