ik weet niet echt waar ik dit mag plaatsen, ..

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Plaats reactie
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

ik weet niet echt waar ik dit mag plaatsen, ..

Bericht door allisa26 » 25-07-2010 15:58

ik weet niet echt waar ik dit mag plaatsen maar vond het hier meer passend dan dat ik het bij muziek topic plaats.
vandaar het hier geplaatst is

ik kwam zonet de volgende video tegen en die is opmerkelijk heel mooi in elkaar gestoken.

http://www.youtube.com/watch?v=dhFZta1O ... ure=relate
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 25-07-2010 16:10

http://www.youtube.com/watch?v=pygigVhx ... re=related

deze video is ook wel mooi, gaat over kinderen die paranormaal begaafd zijn een docu verhaal van twee kinderen die die gaves ook kennen.
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 25-07-2010 16:20

het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

dank je

Bericht door Margriet » 26-07-2010 14:28

Dank je wel Allisa dat je dit hier hebt neergezet.

Ik heb de tweede video afgekeken en er echt iets aan gehad.
Met name voor een van mijn eigen kinderen.

Lieve groet,

~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 26-07-2010 15:18

o wat een mooie filmpjes Alisa dank voor het delen aah ik betrap mezelf dr op dat ik geneigt ben de linken over te slaan beetje dom want deze filmpjes
zijn mooi om te zien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

filmpje

Bericht door Margriet » 26-07-2010 16:34

Ja mooi ook de tweede, in Rusland staan ze open merk ik en wist ik ook voor het paranormale.

Voor dat meisje lijkt het me toch wel zwaar, twintig mensen op een avond.
Dat lijkt me niet goed voor zo'n jong iemand.

Ik zou er als ouder niet achter staan.
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 26-07-2010 16:48

graag gedaan margriet en berdien.
ik vond ze op youtube en ja kon niet laten deze te delen :D . fijn dat jullie er iets aan hadden :D

ja dat meisje dat russich meisje idd, het ziet er niet gezond uit voor dat meisje zelf....uitputtend wel lijkt me zo.
ik denk dat die ouders neit weten welke gevolgen zoveel werkkracht van dat meisje kunnen vragen, en als dat meisje het zelf nog maar half weet,....tja.

ik zou daar ook niet achter staan maar ja ik weet dan ook wat voor gevolgen het kan geven als je geen rekening houd met de rust energie van tmeisje.
denk dat dat meisje maar half bewust van is op dit moment;
of ze geen andere keus heeft dat ze denkt . dus niet kan weigeren.
tja kweet niet.

maar wat die ouders betreffen ik denk dat ze het niet goed inzien.
volgens mij denken die ouders ook is god die het zo wilt en dat is haar taak dus ze kan healen iets betekenen voor de ander...soort van heilig iets ingesteldheid.

tja kweet niet ben maar aan denken. :lol:
in elk geval zou het idd belangrijk zijn dat ze meer haar rust neemt klopt
want doe je dat niet ja kan je zelf ziek van komen....maar denk dat die ouders zich daar allesbehalve van bewust zijn.
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 26-07-2010 19:04

mmmm dat meisje ik ken haar niet maar misschien vind ze het juist erg fijn mensen te kunnen helpen voeld voor mij inderdaad ook niet zo goed 20 op een avond maar toch he
jammer dat we het haar niet kunnen vragen (hoe haar beleving is)
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 26-07-2010 22:20

Sorry maar van de eerste wordt ik kriechelig van die hoge stem irriteert me haha

De 2de had ik al eens gezien, echt een heel goede reportage

De 3de ja dat arme kind zal zich leeg voelen aan het einde van de avond zeg. Maar ja hoeft natuurlijk niet, ja zeker jammer dat we het haar niet kunnen vragen.

Mooie bijdrage Allisa, thanx Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 26-07-2010 22:24

lol hehehe :p ja als dat zo is voor jou ivm die stem kan best geloven dat het even irri is dan :lol:

ja die tweede is idd heel goed ja van die derde idd we kunnen haar neit vragen he

dankjewel is graag gedaan wilma kvoel me hier ook goed op dit forum, heb er zelf heel veel aan dus mijn bijdrage breng ik met plezier bij aan dit forum! :)
groetjes allisa
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”