Ziel gesplitst?

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 21-04-2011 22:48

FF, dit onderwerp weer op halen...
Ik zal de foto's plaatsen en ik hoop op bericht van de zieners onder ons..


Afbeelding


Afbeelding
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 22-04-2011 15:46

Helemaal niemand???????
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wilma
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 11-03-2008 13:23

Bericht door wilma » 17-05-2011 19:54

Ik heb eens een leefblind behandeling ondergaan en daar uit bleek dat ik 25 levens naast mijn huidige leven heb.
Tja.. hoe dat precies zit weet ik ook niet maar er schijnen (naar ik mij heb laten vertellen) meerdere dimensies te zijn waar wij ook in leven.
Dit alles heeft te maken met welke keuze's we ooit hebben gemaakt.
Dus wat ik lees van jou Louisa heb ik vaker gehoord.

Cailen? (met de rode bril), er is 1 man die is erg belangrijk voor je (vermoedelijk) geweest.
Je hebt geen makkelijke jeugd gehad.
Ik zag een oranje knuffelbeestje of lapje
Kun je dit plaatsen?

Meer zeg ik even niet want ik heb veel moeite om foto's te lezen via het internet omdat er erg veel mensen energieen op het net zitten en deze informatie (energie) ook van een ader kan zijn.
Het is altijd het beste en makkelijker om persoonlijk (energetisch) contact met iemand te maken. Een ver gevorderde zal hier minder moeite mee hebben maar mij lukt het soms niet.

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 17-05-2011 23:48

wilma schreef: Cailen? (met de rode bril), er is 1 man die is erg belangrijk voor je (vermoedelijk) geweest.
Je hebt geen makkelijke jeugd gehad.
Ik zag een oranje knuffelbeestje of lapje
Kun je dit plaatsen?
Hoi,

Geen makkelijke jeugd kan ik plaatsen. Oranje knuffelbeest of lapje niet.
En ook niet 1 man die erg belangrijk is geweest.
Sorry......

Maar ik ben wel benieuwd naar wat er hier allemaal nog verteld gaat worden.
Misschien willen de "oud-gedienden" zich erover buigen???
Site, Ivo, Marianne, Berdien, Noes??? Wie o wie...ik noem maar even wat namen.
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 18-05-2011 12:56

Lieve Cailen,

Ik had jou al met PB een uitleg gegeven van wat ik ervan wist.
Wat Louisa schrijft klopt ook helemaal: we leven in verschillende paralelle universa met onze hogere Zelven.

De foto reading waar jij om vraagt kan ik hier op het forum helaas niet voor jou doen, omdat er bij de opzet van dit forum duidelijk door Sita is gesteld: geen helderziende waarnemingen, geen reading enzovoort. En dat is ook begrijpelijk omdat het voor sommige forumleden hun broodwinning is he?

Privé wil ik dit wèl voor jou doen, ik hoop op jouw begrip dat het hier niet mag.

warme groet
Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 18-05-2011 13:06

Hoi Carla,

Je had inderdaad privé al gereageerd.
Dank nog daarvoor.
Die foto's erbij was ook geen verzoek voor een fotoreading, dat misverstand wil ik gelijk uit de wereld helpen.
Het ging mij erom het fenomeen van de Tweelingziel te verduidelijken.
Ik gaf al aan dat dit zoooo intens voelt, dat ik me afvroeg of er iets is op zielsnivo dat nog intenser kan aanvoelen dan een tweelingziel...
Dit foto's kon voor de zieners onder ons misschien meer duidelijkheid geven in wat ik bedoelde.
Het is zeker niet mijn intentie een reading te vragen.....!
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 18-05-2011 13:20

Dit foto's kon voor de zieners onder ons misschien meer duidelijkheid geven in wat ik bedoelde
Lol, maar als je aan de hand van foto's een antwoord wilt is het toch echt een fotoreading hahah.

Maar goed, even serieus weer nu.
Cailen, je kunt deel zijn van een zielengroep die samen met hetzelfde doel en in dezelfde tijd re-incarneert.
Ik heb hier verschillende dromen over gehad ooit, die heel indrukwekkend waren.
In 1 droom werd ik gewenkt door een prachtige vrouw die voor mij een doosje opende waarin kaartjes ( soort pasjes) zaten die mij duidelijk maakten met wie en waarom ik hier Nu ben.

In een andere, een bloemvormige ruimte. De blaadjes waren de wachtruimtes waar we eerst heen werden gebracht, het Hart kwamen we allen later naartoe ieder begeleid door zijn/haar eigen gids

Leden van zo een zielsgroep delen heel veel Cailen. Misschien ligt daar jouw antwoord?

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 18-05-2011 13:50

Grin...euhmmm....hihi....ja je hebt wel een beetje gelijk, maar nogmaals het was bedoelt voor de zieners onder ons om duidelijk te maken wat ik bedoelde, omdat ik er de woorden niet aan kon geven. Ik dacht geen woorden dan beelden....hihi...nou ja...excuus daarvoor.

De rest van wat je schreef laat ik even op me inwerken om te zien of me dat het gevoel wat voor mij een bevestiging is, zodat ik weet of dat het is...hihi snap je me nog???
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 18-05-2011 14:13

Ja hoor, ik snap je helemaal. Even je Licht laten schijnen over je Waarheidsplekje en voelen of het waarheid voor jou is.
Doe ik ook altijd :wink:
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 16-06-2011 15:56

Hoi Cailen.

Ik krijg regelmatig nieuws brieven van Elohim Centre.
Het is een Nederlandse site waar ze o.a. boeken, edelestenen endiverse olieen verkopen maar ook workshops verzorgen.
Ze hebben daar diverse boeken/boekjes over uiteenlopende onderwerpen en ook over tweelingzielen of tweelingstralen, zoals zij het ook wel omschrijven. Als je wil kan je, je kan er gratis voor inshrijven.

Hier is de link naar die site
http://www.elohim-centre.org/12.922.html

Aan de linker kant van deze pagina vind je het onderwerp zielenrelaties. In de grote collom staan dan de diverse onderwerpen hier over. Je ziet eerst een klein stukje van het artikel en als je dan op meer lezen klikt zie het complete artikel.
De informatie in de aparte artiekelen die je daar kan lezen zijn zo lang dat ik het er hier onmogelijk kan inplakken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”