Minder wijs dan ik dacht?

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Plaats reactie
Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Minder wijs dan ik dacht?

Bericht door Cailen » 04-05-2011 22:53

Altijd heb ik gedacht dat ik spiritueel wel aardig ontwikkeld was.
Een meditatie lukte me soms wel eens, mijn intuïtie zat wel aardig goed, ik kon mensen/dieren/dingen/situaties wel redelijk goed aanvoelen.......DACHT IK.....
Jaren geleden haalde ik met Reiki mijn 1e en 2e graad.... Ik kon de wereld aan.....Ik kon mezelf niet behandelen, maar anderen vast wel......DACHT IK........
Ik kon mensen wel adviezen een raad geven...........DACHT IK.....
Ik kon niet bij mezelf komen.......maar dat maakte niet uit.......DACHT IK....
Ik had mijn eigen verleden nog geen plaats gegeven....DACHT IK.....

Nu weet ik wel anders....
In een jaar tijd heb ik zo'n enorme ontwikkeling doorgemaakt.......
Ik ben nu spiritueel ontwikkeld, een meditatie lukt me altijd, ik kan mensen/dieren/dingen/situaties goed aanvoelen.
Mijn energetische (zelf)behandelingen zijn enorm in kracht toegenomen.
Ik kan mensen adviezen en raad geven.
Ik kan bij mezelf komen.
Ik heb mijn eigen verleden een plaats gegeven.
En nog....ik leer alle dagen bij....en ik hoop nog zooooooveel bij te leren.

Hoe heb ik ooit kunnen denken dat ik anderen goed kon helpen als ik mezelf niet eens kon helpen, als ik niet eens bij mezelf kon komen???
Hoe heb ik dat ooit kunnen denken.
Ik ben krachtig geworden en loop met opgeheven hoofd rond.....
Ik zit in mezelf, ik voel, ik leef en ik leer......ik leer medicijn te halen, ik leer hoe ik anderen kan helpen, hoe ik anderen kan behandelen.
Ik heb daar 30 jaar over gedaan......
Het is zo klein als ik was altijd mijn doel geweest, om mensen te helpen.
Maar ik kon het niet....omdat ik mijn meditaties niet kon doen, mijn trancereizen niet kon, mijn visioenen niet kon halen....niet bij mezelf kon zijn.....
Van de week zag ik samen met mijn jongens Peter Pan.....
En misschien moet iedereen die maar eens goed bekijken.
Als je snapt waar Peter Pan het over heeft....als je snapt waar Neverland voor staat.....als je zo kind kunt zijn (ook al ben je volwassen)....als je dat kunt......pas dan.......echt pas dan.....kun je ook tot jezelf komen....

En pas dan kun je anderen helpen.....
Ik ben er nog niet.....die illusie heb ik niet....maar ik heb de middelen in handen......
En daar ben ik trots op.....
Ik deed het niet geheel zelf....iemand begeleidt mij op mijn pad....laat mij ook mijn neus stoten....maar zorgt er ook voor dat ik ook daar weer van leer.....

Dank je..............................
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 04-05-2011 23:06

Meid wat heb je dat mooi verwoord. Ben er even stil van.........
Ja het is zo dat een pad volgen soms lijkt dat dat het is en dat het voldoende is om verder te komen en dingen een plaatsje te geven. Maar later blijkt dat het anders kan en moet, om nog dichter bij jezelf te komen. Maar ben er van overtuigd dat deze leerweg nooit eindigd en dat je het ook zeker niet alleen kan.
Zo fijn dat er toch ooit iemand op je pad komt die ons de weg kan wijzen die ons helpt in de ontwikkelingen die we zullen ondergaan.
Je mag trots zijn ......

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 06-05-2011 10:28

moooooooi zeg!!!
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 07-05-2011 23:17

wooooww wat een wijsheid!
meeenn!! mooooi verwoordt!
x
frozen eyes can't cry

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 09-05-2011 22:25

het is maar een stukje van de ijsberg, leren doe je altijd je bent daar nooit klaar mee
Don't shoot the messenger

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 14-05-2011 14:49

Dankje Cailen....
Dat je dit schrijven neerzet.Het is een leer voor ons alle,wij zijn niet alleen,en er valt heel ons leven iets te leren.Kan je het niet alleen,zoek diegenen die goed voelt en loop een tijdje samen het pad.Zo krijgen wij meer inzichten,om verder te gaan.Het leven is vallen en opstaan,handel je in liefde komen wij samen tegelijk aan bij die eindstreep.Mensen daar wij ons zelf niet lekker bij voelen,laat die los.De wereld krioelt van de mensen er zal er zeker 1 zijn die gelijk ligt met trillingen waar het warm bij is.
PILAMAYE Heka Sake,
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 14-05-2011 21:23

karin schreef:Dankje Cailen....
Dat je dit schrijven neerzet.Het is een leer voor ons alle,wij zijn niet alleen,en er valt heel ons leven iets te leren.Kan je het niet alleen,zoek diegenen die goed voelt en loop een tijdje samen het pad.Zo krijgen wij meer inzichten,om verder te gaan.Het leven is vallen en opstaan,handel je in liefde komen wij samen tegelijk aan bij die eindstreep.Mensen daar wij ons zelf niet lekker bij voelen,laat die los.De wereld krioelt van de mensen er zal er zeker 1 zijn die gelijk ligt met trillingen waar het warm bij is.
PILAMAYE Heka Sake,
Aho!
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Gast

Bericht door Gast » 15-05-2011 10:54

Het is zeker een leer voor ons allen.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-05-2011 20:33

HAHA Leuk dit.....heb aan vele een vraag...in dit schrijven van Cailen wat is hierin een les dan?Kunnen jullie dit beschrijven?Vlinder ???Vertel ik hoor dit graag?
Warme groet,
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 15-05-2011 20:35

karin schreef:HAHA Leuk dit.....heb aan vele een vraag...in dit schrijven van Cailen wat is hierin een les dan?Kunnen jullie dit beschrijven?Vlinder ???Vertel ik hoor dit graag?
Warme groet,
Owwww ja....hier ben ik ook benieuwd naar!!!!
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”