Hogere dimensionale chakra's

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Plaats reactie
Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Hogere dimensionale chakra's

Bericht door Lightcatcher » 30-01-2012 15:48

Hoger Dimensionale Chakra’s

Wanneer we naar een hoger bewustzijn gaan, dat wil zeggen wanneer we wezenlijk van de derde - door de vierde dimensie gaan, zullen de bekende zeven chakra’s naar onze benen verschuiven. Deze 3D chakra’s zijn gerelateerd met de vaste, fysieke sferen.

De 4D chakra’s zijn gerelateerd aan de vaste en hogere sferen van Licht. Deze chakra’s verbinden ons met hogere bestaansdimensies op persoonlijk en kosmisch niveau. Dat impliceert dat wanneer onze 4D chakra’s geopend zijn, we de mogelijkheid krijgen op intergalactisch niveau te communiceren en te functioneren.

De 5D chakra’s bestaan uit zuiver Licht. Wanneer de Aardse 7 chakra’s naar onze benen zijn verschoven, integreren de volgende zeven chakra’s zich één voor één in je lichaam.

4D Chakra’s.
Het eerste 4D chakra is de residentie van de Ziel. In de chakra’s van de derde dimensie vertegenwoordigt het Aardse getal 0 het fysieke bestaan, dat compact en stoffelijk/tastbaar is. Dit houdt in dat dit het niveau van de Nieuwe Aarde is. Ik noem dit chakra de ZieleSter, en vraag de Lichtwezens regelmatig om dat chakra te verbinden met het element calcium.

Het achtste chakra wordt de residentie van de ziel; de zetel van ons bestaan, net zoals de Aarde het fundament was voor ons bestaan in 3D. De transformatie vindt pas plaats als we in staat zijn - of durven toestaan - dat we denken, spreken en handelen op zielsniveau!

Het negende chakra positioneert zich op de locatie van het eerste of Aardechakra. De kleur van dit chakra is parelmoer, en het vertegenwoordigt VREUGDE. Wanneer dit chakra open gaat, zal elke cel van ons lichaam gaan stralen met Licht & Liefde.

Wanneer onze levens verankerd zijn in vreugde en vervulling, in plaats van de strijd om het naakte bestaan, wordt ons vertrouwen en mededogen alsmaar groter. WE ZIJN DAN LICHT!

Op Galactisch niveau neemt dit chakra ons mee buiten de Aardse sfeer, waar we de kans krijgen om ons opnieuw te verbinden met onze prachtige planeet. Die nieuwe verbinding maakt van ons beschermers, hoeders, stewards van Gaia.

Dan begrijpen we eindelijk ook de verantwoordelijkheid die we voor de Aarde dragen. Dit chakra noem ik de Sterrenpoort, en ik vraag de Lichtwezens tijdens meditaties om het te verbinden op het element titanium.

Het tiende chakra daalt af naar de locatie van ons oorspronkelijke Sacraalchakra.
Het schittert met een roze/oranje gloed en dient om de energieën van onze mannelijke en vrouwelijke principes in harmonie/balans te houden. Zodra die energieën in harmonie/balans zijn opent het chakra zich volledig en houdt ons dan afgestemd op onze ziel.

De activering van de 10e chakra zorgt ervoor dat we contact kunnen maken met ons zonnestelsel, waardoor we Licht & Liefde kunnen uitzenden ten einde actief deel te nemen aan het Healing proces van onze planeet.
Ik noem dit chakra de Intergalactische Poort, en vraag de Lichtwezens sinds 1998 om het te verbinden op het element platina.

Het elfde chakra wordt geplaatst op onze vroegere Zonnevlecht. Dit chakra heeft een zuivere en heldere kleur goud. Het getal 11 is uiteraard het getal van meesterschap, en een belichaamde meester hoeft alleen maar de letter ‘u’ uit het woord goud te halen om te beseffen wie wij werkelijk zijn.

Er staat geschreven dat goud de kleur is van wijsheid, het impliceert vertrouwen en macht. Wanneer dit chakra zich opent, zullen we intense gevoelens van rust, wijsheid en kalmte ervaren, ongeacht de omstandigheden waarin we ons bevinden.

Het elfde chakra is een galactisch chakra, en als dit chakra open bloeit, zullen we een drang hebben om meer te delen, groepsgewijs te mediteren om ons te verbinden met het Universum. Ik noem dit chakra het Christus Bewustzijn, en vraag de Lichtwezens het te verbinden op het element zilver.

Wanneer ik Aurareadings houd voel ik, sinds augustus 2004, de Aanwezigheid, de steun en de liefde van Miryam Migdal Eder (de Magdalena) op chakra elf.

Christos Hart Energie.
Het twaalfde chakra daalt af in ons vroegere Hartchakra, en straalt volgens sommige bronnen met een zachte etherisch roze kleur. Er zijn ook meldingen van een glanzend wit/geel gouden straling…

Het is de Christos Hart Energie, en het wordt geactiveerd wanneer we VerLichting bereiken. Dit is de Troon van het Christus Bewustzijn. Dat zullen we ervaren omdat we Onvoorwaardelijke Liefde zullen geven en ontvangen, waarmee we ogenblikkelijk de Hartchakra’s van een ieder om ons heen mogen openen.

Dit chakra zal ons verbinden met de rest van het Universum. Ik noem dit 12e chakra de Grote Centrale Zon van de Plejaden; Alcyone, waar onze Familie van Licht op ons wacht.

Het dertiende chakra zal afdalen naar de positie van ons communicatiecentrum. Het heeft een indigo blauwe gloed. Wanneer dit chakra wordt geactiveerd, en in harmonie is gebracht, zullen we over meer bovennatuurlijke en spirituele energieën beschikken.

We zullen dan kanalen van healing/genezing worden om anderen te helpen fysieke, emotionele en mentale bagage/weerstanden los te laten. Dit chakra zal ons helpen steeds beter en vaker als medium te functioneren. Als het eenmaal geactiveerd is zal het ons in staat stellen te communiceren met hoger dimensionale wezens.

Daarmee bedoelen we het Ashtar Command, Verrezen Meesters en Aartsengelen, maar ook de Arcturianen en de Pleiadische Afgezanten van Licht. Dit chakra is verbonden met een immens besef van onze ware macht en vermogens.

Er zijn uiteraard mensen in onze werkelijkheid die al langer met de Sferen van Licht communiceren. Deze vorm van communicatie zal in de vijfde dimensie een algemeen geaccepteerde dagelijkse kost zijn.

We mogen aannemen dat de Indigo blauwe gloed van dit chakra een verwijzing is naar de geboortegolf van Indigo Kinderen op deze planeet.
Het Goddelijk Plan.
Het Veertiende chakra neemt positie in op de locatie van het derde oog, en heeft een transparante goud/witte uitstraling. Wanneer dit chakra uit de hogere sferen indaalt, verbindt het ons gevoel en verstand rechtstreeks met het Goddelijk Plan.

Onze gedachtepatronen zullen dan zuiverder, en van een hogere frequentie zijn. We zullen dan werkelijk in EENHEID met de Scheppergod zijn. We zijn dan in staat (instant) karma te veranderen/beheersen, en onze innerlijke zintuigen zullen helderder worden, waardoor we intensiever contact zullen krijgen met de Verrezen Meesters en het Ashtar Command.

Instant karma.
Hoewel ons oude karma sinds de Harmonische Convergentie van augustus 1987 wereldwijd is gedispenseerd, kunnen we met instant karma geconfronteerd worden. Alles wat we in de vijfde dimensie uitzenden, komt tienvoudig naar ons teruggekaatst. Oorzaak en Gevolg kennen dan geen tijdsinterval meer!

Dat houdt in dat we met een boemerang effect rekening zullen mogen houden. Ontwaakte zielen die een zelfcorrigerend vermogen hebben ontwikkeld zullen er weinig last van hebben. Die zielen hebben een grotere/meesterlijke beheersing over hun gedachten, woorden en daden.

Onze studenten krijgen altijd het volgende ter overweging om hun gedachten woorden en handelingen naar een meesterlijk niveau te verheffen. Het Universum, vertegenwoordigt door Lichtwezens die ons voortdurend monitoren, heeft op alle mentale, verbale en fysieke expressies in onze werkelijkheid altijd een eenduidig antwoord: “EN ZO IS HET!”

Dus we worden constant bevestigd in onze positieve of negatieve gedachten, uitspraken en handelingen. Het is een beproefde en eeuwen oude methode die door alle Avatars van alle dimensies wordt benut om meesterlijk beheersing te verkrijgen en te behouden.

We raden jullie aan om je taalgebruik, je gedachten en je motivaties tot handelen te blijven checken. Vraag je altijd af: “Is dit ten gunste van het hoogste goed voor allen?” Wanneer je daar simpelweg ‘JA’ op kunt antwoorden ben je op de juiste weg.

Het vijftiende chakra.
Het vijftiende chakra heeft een violette kleur. Volgens sommige bronnen worden we volledig herenigd met onze Ziel of ons Hoger Zelf wanneer dit chakra afdaalt naar de positie van ons Kroonchakra.

Volgens mij is ons Hoger Zelf de Vader/Moeder God van de 144 zielsuitbreidingen die in esoterische geschriften bekend zijn geworden als Twin Mates of Tweeling Maatjes/Partners. Hoe dan ook wanneer dit chakra geactiveerd is, ontvangen we voortdurend leiding en aanwijzingen van ons Hoger Zelf. De belichaamde zielen die hun Hoger Zelf hebben ontmoet weten hoe dat gaat…

Chakra’s van de Vijfde Dimensie.
Dit zijn chakra’s die bij ons Licht Wezen horen, en ze stralen van Zuiver Licht.
Er staat geschreven dat er uiteraard ook zeven 5D chakra’s zijn: de chakra’s 16 t/m 22, maar we zullen het voorlopig over de serie van de eerste drie hebben.

Het zestiende chakra is platinakleurig en functioneert op een solide spiritueel fundament.

Het zeventiende chakra is platina/magenta van kleur. Dit chakra laat ons een werkelijke EENHEID voelen/ervaren met de Bron, met Al dat Is, met de Rijken van Dieren en Planten… en met de mensheid op zich!

Het achttiende chakra heeft een diepgouden gloed, waarin prismakleuren weerspiegelen. Het geeft ons de gelegenheid onze wijsheid en macht in dienst te stellen van de ENE.

We raden je aan op de hierboven genoemde chakra’s te mediteren, opdat je ze sneller zult kunnen identificeren als ze bij je aan komen kloppen, en om ze uiteindelijke effectiever te benutten.


bron: ArjunA – www.assayya.com
Groetjes Lightcatcher

Anna
Lid
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 26-01-2012 19:20

Bericht door Anna » 30-01-2012 17:20

Zo dan! Dat is even mooie en duidelijke tekst!
Mega herkenbaar! Ik voel/zie/ervaar zoveel
op dit moment. Dit is beslist niet voor niets!
Heel erg bedankt voor plaatsen/delen.
Reikimaster (Usui-systeem) sinds 02-02-2008
Magnetiseur sinds 23-06-2010
Magnified Healing®1e fase Master sinds 06-11-2011

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 30-01-2012 19:25

Ik kreeg vandaag dingen door en prompt vond ik daarna deze tekst.
Voelde als synchroniciteit.
En waarschijnlijk voor velen hier een uitleg van hetgeen we in deze maand zo duidelijk lijken te voelen.
Groetjes Lightcatcher

Anna
Lid
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 26-01-2012 19:20

Bericht door Anna » 30-01-2012 19:36

Wat je zegt over de synchroniciteit
voel ik heel duidelijk! Ik ben heel benieuwd
of meerdere mensen (hier op het forum)
dit ook zo sterk voelen.
Reikimaster (Usui-systeem) sinds 02-02-2008
Magnetiseur sinds 23-06-2010
Magnified Healing®1e fase Master sinds 06-11-2011

Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 30-01-2012 22:06

Heel mooi.

Ik mediteer al een tijdje met deze chakra's en het is echt een hele mooie ervaring.
Afbeelding

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 30-01-2012 23:59

Ja dit is echt geweldig! Ik voel dit ook zo sterk dat alles gewoon klopt en samenkomt. De eenheid die ik voel. Niet te beschrijven bijna. Dank je voor het plaatsen Lightcatcher.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”