MENSELIJK AUDIO

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 13-10-2009 17:00

sorry lieve mensen ik ben misschien niet zo goed in mezelf verwoorden


garry zo bedoel ik het ook zo'n beetje





berdien
Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 13-10-2009 17:49

Ben bij een medium geweest en die zegt dat mijn moeder contact legt met mij.
En dat ik moet proberen automatische schrift te schrijven met mijn moeder.Ik heb het nog niet geprobeerd.
Zilverster, mag ik zeggen dat ik dat een slecht advies vind van dat medium??

Alles is altijd jouw eigen keuze maar ik wilde je toch graag even waarschuwen hiervoor.
Doelloos met een potlood boven een papiertje hangen, is een ingang waar meer overgegane mensen met lieve en minder lieve bedoelingen gebruik van kunnen maken. Als je hier geen begeleiding in hebt dan raad ik het je af.

Het lijkt me rustiger, als je diep in jouw hart kijkt en met liefde aan jouw moeder denkt. Dan komt het vanzelf?
Normaal geef ik niet een uitgesproken mening, maar je vroeg om advies dus bij deze mijn mening.

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 13-10-2009 22:12

Hallo Allemaal
Ik heb ook mijn twijfels het is nog gevaarlijk ook.
Je weet nooit zeker wie door komt.
Ik doe het niet heb ook geen begeleiding hier in .
Maar bedankt voor jullie reacties.
Ik heb hier veel aan .


Groetjes zilverster1

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-10-2009 00:16

Je hebt volkomen gelijk om het niet te doen gezien jouw twijfels in deze zilverster. Maar om dan te zeggen dat het nog gevaarlijk is ook, ben ik het niet mee eens.
Het KAN gevaarlijk zijn, als je dit zomaar gaat doen, zonder precies te weten over hoe en wat de effecten er van kunnen zijn. Daarom, met goede begeleiding kan dit beslist wel. Daarbij ligt het de een heel goed en de ander helemaal niet.
Maar of je boodschappen hoort en vertelt aan anderen, of via schrijven, zie ik geen verschil in. Als je er wel overwogen hier mee werkt is het prima. Zelf heb ik ook automatisch schrijven geleerd, maar heb er nooit veel mee gehad gewoon, het werkte echter wel heel goed.

Buitendat, hoeveel mensen horen wel niet 'boodschappen' in hun hoofd, waar menigeen zich kapot van schrikt eerst, terwijl later blijkt dat dat ze helder horend, voelend etc. zijn? En met goede voorlichting/begeleiding/cursus hier mee leren omgaan?
Terwijl de 'gewone' mensen in hun omgeving het zien als gek, paranoia,schizofreen etc, welk etiket er ook maar op past, omdat men totaal geen weet heeft betreffende deze materie? Het ook soms gewoon niet willen weten omdat het eng, spooky is in hun beleving en wereldje waarin ze op gegroeid zijn, daar dus ook niet van willen afwijken, om niet voor 'gek' te staan.

Alles op het paranormale vlak kan gevaarlijk zijn, als er niet goed mee om gegaan wordt. Dit geld even goed voor elke omgang met onze medemens, in welke sector ook,regulier of niet,
voorzichtigheid en een gedegen kennis van waar men mee bezig is blijft geboden!
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 14-10-2009 19:35

hallo hannie
Bedank voor jou uitleg hier over .
Heel veel mensen vinden het gek als je iets over paranormaals praat.
Of als je wat heb meegemaakt op dat gebied.
Mijn man is ook niet gelovig daarin omdat hij het zelf niet ervaart.
Mijn kinderen hebben ook een gave .
Mijn dochter en zoon zien ook geesten.
ik zelf voel energie ,op mijn haar ,armen langs mijn benen in het gezicht.
op mijn handen zijn net aan rakingen.
Mijn broer voelt dat ook .


Groetjes zilverster1

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-10-2009 21:18

Hoi zilverster,
Daarom hoop ik van harte dat je veel aan het forum zal hebben hoor!
Het is ook moeilijk voor mensen die er niets mee hebben, hier mee om te gaan, maar ook voor jou als je in je omgeving er bijna niet over kan praten he. Herken dit van vroeger wel, je kan je wat dit betreft dan wel eens een beetje alleen voelen. Gelukkig voor je kinderen dat jij dan weet wat ze voelen en er door hen heen gaat.
Hoop dan ook voor jou dat je iemand dichterbij tegen komt om hier over eens uitgebreid te kunnen praten af en toe,dat maakt zoveel dingen vaak makkelijker. Ga maar lekker op jouw gevoel af.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 22-10-2009 16:39

heejj
ik weet niet of je dit bedoelt..
maar ik heb heel vaak dat als ik slaap dat het is alsof mn telefoon afgaat en dan ga ik kijken en dan is er helmeaal niets. Dit heb ik ook heel vaak met mn wekker, maar da is er niets gebeurd.
bedoel je dit?
xx
frozen eyes can't cry

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

rinkeldekinkel

Bericht door Margriet » 22-10-2009 19:28

Dit vind ik echt grappig Anoesska want ik heb dit ook al meerdere keren ervaren van de telefoon die in de nacht rinkelt.

Het is heel echt dat weet ik en denk ook dat mijn telefoon heeft gerinkeld maar zeker weten doe je het nooit en ben dan tegelijkertijd ook verontrust want wie belt er nu midden in de nacht.

Achteraf denk ik het maakt niets uit maar ben toch nieuwsgierig geworden.

Wie weet kom ik er nog ooit achter.

Met liefs,
~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 22-10-2009 19:28

Annoeska30592 schreef:heejj
ik weet niet of je dit bedoelt..
maar ik heb heel vaak dat als ik slaap dat het is alsof mn telefoon afgaat en dan ga ik kijken en dan is er helmeaal niets. Dit heb ik ook heel vaak met mn wekker, maar da is er niets gebeurd.
bedoel je dit?
xx
Ja en soms komt t wel es voor dat je kort daarna krijgt te horen dat iemand probeert contact met je te leggen iemand in levende lijve lett per telefoon of iemand van gene zijde...dat kan dus ook wel es varieren...en ja een ieder zo zijn ervaringen hierin dan hé :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

tegelijkertijd antwoord

Bericht door Margriet » 22-10-2009 19:30

Garry dit is heel bijzonder.
Ik zag dat wij tegelijkertijd antwoord hebben gegeven.
Hoe vind je die?

Hoe is het met jullie?

Liefs,
~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”