Reiniging van je eigen heilige ruimte.

Voor de één een vreemd gebied en voor de ander een absoluut vertrouwen. Ook vanuit kapatilisme.
Plaats reactie
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Reiniging van je eigen heilige ruimte.

Bericht door karin » 13-09-2008 00:32

Hallo lief,
Ik lees over zuiveringen,vergeten jullie de hoekjes overal niet,heel belangrijk,
Afbeelding

Als je je huis volledig wil zuiveren,zal je van boven naar benee,van links naar rechts alle kamers,ruimtes zuiveren met water en zout.
Als je dat gedaan hebt ,gooi een aarde pot stuk,
leg op elk stukje wat zout en zet dat in iedere ruimte in elk hoek waar je je niet op je gemak voelt.
Zijn er drempels?dan kan je zout mengen met een beetje water en de drempel in smeren met dat papje.
Als je daar mee klaar bent,ga je al de ramen open zetten,pak een Abalone schelp en maak een kruiden mengsel van,
verse Salie=reinigend
verse Lavendel=wijdend
Thuja (Coniveer,levensboom)=Krachtopladend

Dat is je verse wierook waar je mee gaat uitstoken.Ook weer iedere kamer van links naar rechts,je maakt van te voren een tekst wat je wilt uitspreken wat je gezuiverd wil hebben,of wat je die ruimte uit wil stoken is voor iedereen individueel.De rook kan je met een veren( waaier) de ruimte in waaien.

Spreek hard en duidelijk laat merken dat het je eigen heilige ruimte is,en dat jij er de baas bent.

Als je hier mee klaar bent,bedank je de vier elementen en je tekst.
Je gaat met je abalone schelp naar buiten,je graaft een gat en gooit je kruidenmensel daarin en bedank moederaarde voor transformatie,reiniging,wijding Krachtoplading

Hier hebben jullie een reiniging,wijding,krachtopladend,veel succes ermee.
In respect,Licht,Liefde Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 26-10-2008 22:44

Karin, heb nog even een vraag aan je. Gebruik je ook de aanmaakblokjes hiervoor? En dat zuiveren met zout en water, maak je daarmee je huis en meubels schoon? Hoe moet ik dat zien? Heb de Abaloneschelp in huis gehaald en wilde er deze week iets mee gaan doen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 26-10-2008 22:48

Ja de aanmaak blokje gebruik ik voor de wierook,
Zout met water dat gebruik ik voor de vloer,niet voor de meubels dat bijt uit.Veel succes ermee ,zijn er nog vragen hoor ik het graag van je.
Warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 26-10-2008 22:52

Dank je wel want ik dacht ook al, niet doen met meubels. Bijt inderdaad uit. Nou dit moet wel gaan lukken. De vier elementen zijn, aarde, vuur, lucht en water toch?
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 26-10-2008 23:01

ja lieverd, wat ben je toch een geweldig mens
de grote opperhoofden zijn ,vuur= je blokje
aarde =kruiden
water=schelp
lucht=Je rook
Welke kruiden heb je gehaald of had je die al?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 26-10-2008 23:06

Ik heb salie in huis gehaald. De andere twee kruiden had ik al. Ik ga dit echt voor het eerst doen. Wel spannend omdat ik alleen mijn ruimtes reinigde volgens de Feng Shui methode. Maar jouw methode lijkt me ook fantastisch.

Warme groet,

Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 26-10-2008 23:13

O ja, ik had begrepen in de winkel dat je eerst een beetje zand in de schelp moet doen. Daarna blokje vuren. En dan de kruiden erop. Klopt dat?
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 26-10-2008 23:16

Is ook een krachtige reiniging uit het indianen cultuur.
Hij is reinigend, wijdend,opladend met deze kruiden vandaar vroeg ik welke kruiden gebruik je.Ramen open, en huis ruikt weer helemaal fris,
zout in alle hoeken,daar hou je al het onreinen buiten je huis,beschermt alles extra.
Veel succes met dit alles,ik hoor het van je hoe deze reiniging je bevalt.
Warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 26-10-2008 23:18

Kan je doen zand onder je blokjes,ik doe het zonder zand.probeer zelf even hoe je het zelf het prettigste vind.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 26-10-2008 23:22

Ok ik kijk wel wat me bevalt. Zijn er nog meer kruiden dan die je kunt gebruiken? Word er helemaal enthousiast van. Na de reiniging zal ik zeker de ramen openen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “(Para)normaal? en Spiritueel”