colloidalal zilver en goud

Kleine uitleg, en de mogelijkheid om uw ervaringen met het Colloïdaal Zilver te plaatsen
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

colloidalal zilver en goud

Bericht door hannie » 28-01-2009 00:09

Tot mijn stomme verbazing las ik een onderwerp over colloidaal zilver en
goud! Heeft iemand ervaring met colloidaal goud,die je net zo gebruikt als zilver? In 1989 kreeg ik gewrichts reuma,waardoor ik mijn handen
bijna niet meer kon gebruiken,met ontieglijke pijnen.De boodschap was
vanuit het reguliere circuit,niets aan te doen.Wel sterke pijnstillers of
goud injecties.Van uit de klassieke homeopathie wist ik dat je nooit goud
injecties moest nemen,omdat dat alle andere natuurlijke geneeswijzen
tegen zou werken,of te niet zou doen.Aangezien druppel gewijs ingenomen wel een verschil is met regelrecht injecteren,kan ik me dat verschil wel indenken,maar heb er tot nu nog nooit van gehoord.Vandaar
mijn vraag.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 28-01-2009 00:24

Wij beperken ons alleen tot zilver. Daar goud nadelige invloeden kan hebben, net wat je zelf zegt.
Ook willen mensen dit gebruiken om op 'hogere' spirituele levels te komen. Nou, daar heb je dat goud niet voor nodig.

Mijn gevoel is er in ieder geval niet goed over, en zal er dan ook niet aan beginnen.
Wat betreft gewrichtreuma, is een verzuring in je lichaam. Begeleid door artsen kan de diagnose juist gesteld worden.
Men kan dan veel beter letten op zijn/haar voeding, (levend voedsel, elders vermeld op het forum) En geen zure zuivelproducten. En natuurlijk per individu is er een verschil. Maar goud? Nee!
Alleen mijn trouwring van mijn man.


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 28-01-2009 00:54

Dank voor je antwoord! 'k Zat goed met m,n kippenvel gevoel bij dit
artikel. Wat de verzuring in het lichaam betreft,ik ben over gegaan op die producten die voor mij goed zijn. Weet inmiddels precies wat wel en
niet kan,houd ik me er niet aan,mag ik het echt BEZUREN hoor! Kan dan beslist niets meer met m'n handen vooral,alleen "jodelen" van de pijn".
Dat laat ik dus wel,sinds ongeveer 12 jaar ben ik zo bezig,en is het niet
verergerd,zij het dat de beschadigde gewrichten in vooral de handen,maar ook knieen,heupen en ellebogen niet meer herstellen,maar
wel "stil"zijn blijven staan.Hiep Hoi dus, echt. Ondanks heeeel af en toe sjoemelen,dat kan gerust wel hoor.
liefs hannie

PS
Wat mijn trouwring betreft,niks aan de hand al 40 jaar zowat,geweldig toch? Verdraag trouwens niet eens zilver,uitslag en alles word pikzwart!
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 28-01-2009 01:01

Jij weet in de loop vande jaren zeker wat goed voor je is, en ook de manier van 'denken'

Je hebt vandaag gelezen wat ik over voeding heb neergezet en verzameld.
Elke 'kwaal' 'ziekte' wordt op zijn eigen manier aangepakt.
Reuma kan men verlichten.
Ik zal als de tijd het toelaat morgen wel een stuk erop plaatsen met een holistische kijk op reuma.
Zilverwater is natuurlijk nog altijd een goede ondersteuning.
Maar vooral je voeding
En oh ja. Geen zure citrusvruchten.
Dat zeg ik even in het algemeen


louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 28-01-2009 14:11

Lieve Hannie,

Als je vingers zwart worden van zilver, dan heeft dat ook te maken met de balans van je zuur en basesverhouding in je lichaam. Dan is het uit balans. Ik heb het vroeger ook gehad maar nu niet meer. Ik denk ook dat wat Sita zegt, vermijdt teveel zure producten.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 28-01-2009 14:55

Hoi Louisa en Sita,
Hannie gaf al aan dat ze haar voeding aangepast heeft en dat het daarna
(maanden)stil is blijven staan.Wat jullie zeggen over de zuurgraad klopt,oa steenvruchten vooral
citrus vruchten,maar ook pinda,s,en andere zure producten, ook zoetigheid zijn
uit den boze.De gewrichten die al beschadigt waren,herstellen niet meer,
maar zijn wel weer soepeler geworden.In beweging blijven is heel belangrijk,en warm houden.Maar slaat het weer om,is het vaak
goed mis,vooral als er sneeuw in de lucht zit,of regen.En daar is weinig tegen te doen.

met groet gerrit

ps ze is nu verwend door goud te dragen, wil geen zilver meer ha ha ha.
oordeel over gedrag niet over de persoon

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 28-01-2009 15:16

Heb ik ook met zilver. Maar ben wel benieuwd hoe het water werkt. Heb trouwens ook last van huidproblemen, allergie de laaste tijd, erg vervelend.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 28-01-2009 15:24

Bij huidproblemen kan je het er gewoon met een watje opdeppen.

Hier onder de reacties moet ook ergens een verhaal staan van de mevrouw met een bult achter tussen de schouderbladen, zat er al een tijdje, en floep weg.
bij psoriasis en exceem wordt het ook ingezet
En ook die jeukende

Lees aub de lijst met meer dan 650 ziektes/kwalen :lol:


berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 28-01-2009 15:25

heee ik ook meer allergie dr laatste tijd misschien hangt er iets in de lucht :roll:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 28-01-2009 15:28

Ja ik heb erg last van exceem, dat komt ook door de workshops en de materialen waar ik mee werk maar ook in mijn gezicht vreemde rode uitslag soms. Word er niet goed van dus lijkt me verstandig actie te ondernemen. Kan inderdaad in de lucht hangen Berdien.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Over Colloïdaal Zilver, een natuurlijk antibioticum”