Hoe zit dat met exceem?

Kleine uitleg, en de mogelijkheid om uw ervaringen met het Colloïdaal Zilver te plaatsen
Plaats reactie
Jewels
Lid
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 03-09-2009 22:03

Hoe zit dat met exceem?

Bericht door Jewels » 21-01-2011 21:08

Mijn vrouw heeft sinds enkele maanden exceemklachten. Na het gebruik van het zilverwater kwam er echter geen verbetering. Ze is van ellende maar met de hormoonzalf moeten beginnen (met heel veel tegenzin). Na enkele dagen zag je de exceemplekken verdwijnen, maar de jeuk bleef. Dus maar weer zilverwater proberen....en de plekken kwamen al snel weer terug.
Ik ben overtuigd van de goeie werking van het zilverwater, maar hier snap ik dus helemaal niets van. Is er iemand die uitleg kan geven?

Jewels

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 26-02-2011 20:25

Goh Jewels,
hoe is t nu met je vrouw en haar exceemklachten?
Exceem komt van binnenuit, maar ben geen arts hoor.
Bronwater of water wat is geheeld vooraf wil misschien van binnen wel wat opschonen denk ik persoonlijk. Maar t zal er niet mee gaan verdwijnen denk. Je hebt van dat badzout uit de Rode Zee zeg maar. Mijn vader gebruikte dat om de klachten van zijn psoriasis te verminderen... Maar of dat bij exceem óók helpt weet nie...misschien te proberen. Je hebt van die Thermen baden enzOo die dit o.a doen. Mijn vader zei ook altijd dat vermindering van stress ook helpt de psoriasis tegen te gaan...maar wederom of dat dit voor exceem ook geldt is de vraag...Is teatree al door jullie geprobeerd? En vraag me af of dat je/jullie ook bij een homeopaath of bachbloesemtherapeut bent gewees hiermee? Nou hopelijk hebben jullie hier wat aan...kwam je bericht toevallig tegen Jewels.
Ben nie meer zo vaak op forum wegens drukte. Fijn weekend voor jou&je vrouw gewenst! Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Over Colloïdaal Zilver, een natuurlijk antibioticum”