Helpt bij Borstvergroting?

Kleine uitleg, en de mogelijkheid om uw ervaringen met het Colloïdaal Zilver te plaatsen
Plaats reactie
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Helpt bij Borstvergroting?

Bericht door Sita » 03-03-2008 14:14

We kregen gisteren een telefoontje van een mevrouw die zilverwater voor haar zelf had genomen en van iemand had gehoord dat het ook zou werken voor borstvergroting

Voor sommigen zou dat natuurlijk erg fijn zijn.

Nu is ons dit nog nööit ter ore gekomen, maar het wordt niet ingezet om grotere borsten van te krijgen.

Maar ja, als men dit wel heeft ervaren zouden we dit natuurlijk ook graag willen weten.


daisy456
Lid
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 01-02-2009 14:08

Bericht door daisy456 » 08-03-2009 22:34

whaaaaaaaa sita.
nou ik heb dat niet nodig hoor ihihihihi. gaat vanzelf bij mij :wink:
maar even zonder dollen. ik heb er ook nog nooit over gehoort hoor !!!
maar ja wie weet he !!!!!
liefs daisy :)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 09-03-2009 07:02

Oeps dat hoop ik niet, dan stop ik er gelijk mee..........hihi, nee niks van gemerkt hoor.


Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-03-2009 13:43

Gebruik het in middels weer,maar nog tekort denk ik om daar wat van
te merken.Mocht het zo zijn dan meld ik me wel weer.
En hoe staat het met de mannen,ook borstjes??!
Heb altijd een hekel gehad als men mij vroeg: mag het een onsje meer zijn? Nou in dit geval doe ik het er voor hoor! ben tevreden zoals het is,maar als dit een bij verschijnsel is.........We zullen zien!
Afbeelding
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

daisy456
Lid
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 01-02-2009 14:08

Bericht door daisy456 » 09-03-2009 17:03

hahahahahahahaa. ja het zou toch wat zijn zeg.
nou ik gebruik het maar even niet. anders loop ik straks zo voor over hahahahahahahah. ook weer slecht voor me rug enzo. jullie kenne het wel hihihiih
nou ik ben benieuwd of het idd zo is whaaaaaaaaaaaaaaaa
liefs daisy

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 18-04-2009 16:54

MMS ( Miracle Mineral Supplement )
Zeer dodelijk voor toxinen, weldadig voor de mens.

Net als colloÏdaal goud en zilver is ook MMS een eenvoudig en goedkoop middel dat enorme goede invloed op de gezondheid van de mensheid kan hebben. Ook MMS heeft geen akelige
bijwerkingen en hoopt niet op in het lichaam.

In 1997 maakte Jim Humble een tocht door het oerwoud. Hij had flesjes gestabiliseerde zuurstof bij zich om vervuilde rivierwater drinkbaar te maken.
2 leden kregen een acute aanval van malaria. Al improviserend besloot hij de mannen gestabiliseerde zuurstof met water te geven. Tot zijn vreugde waren de mannen snel hersteld.
Ook andere leden kregen malaria en herstelden ook snel.
Maar niet iedereen had er baat bij, 7 van de 10 herstelden 3 bleven ziek.
Jim ging op onderzoek uit. In de gestabiliseerde zuurstof zat een kleine hoeveelheid chloor-
dioxide (chloordioxide is één chlooratoom met twee zuurstofatomen CIO2)
Chloordioxide doodt virussen, bacteriën, parasieten en schimmels.
Wanneer dit molecuul een pathogeen (ziekteverwekker) tegen komt doodt het direct het pathogeen. In gestabiliseerd zuurstof bleek maar 3% natriumchloriet (NACIO2) aanwezig te zijn en dat was de reden waardoor heel zware patiënten niet beter werden.
Het lukte Jim een oplossing te maken met 28% natriumchloriet in gedestileerd water.
Dit middel wordt pas actief wanneer er activator (citroenzuur, azijn of vers citroensap)
wordt toegevoegd. Dan komt chloordioxide vrij en dat doodt de ziekteverwekker op de volgende manier, chloordioxide is erg explosief en juist daardoor zo'n goede doder van
virussen, bacteriën, schimmels en gisten. Omdat het letterlijk een explosieve stof is kan het
dus moeilijk vervoerd worden en MMS wordt dan ook ter plekke bereid.

Chloordioxide is een veilige stof die ook in ziekenhuizen en drinkwatevoorzieningen wordt
gebruikt voor ontsmetting (in tegenstelling tot chloor is chloodioxide niet kankerverwekkend.

Begin met 1-2 druppels MMS (hele gevoelige of zieke mensen met 0,5-1 druppel) in een
glas te druppelen. Voeg vervolgens 5 druppels zuur (azijn, vers citroensap of 10% citroen-
zuur ) toe per druppel MMS.
Meng dit goed en laat het 3 minuten staan. In deze 3 minuten wordt natriumchloriet in chloor
dioxide omgezet.
Voeg vervolgens een derde of half glas sap of water toe. Dit mag beslist geen sinasappel zijn of vruchten sap waar exstra vitamine C aan is toegevoegd, want vitamine C doet de werkzaamheden teniet.
Wanneer dit mengsel geen misselijkheid of diarree veroorzaakt, kan de dosis telkens met
een druppel verhoogd worden. Bij misselijkheid is het nodig te minderen totdat het wel
verdragen wordt. Deze procedure kan zo gevolgd worden tot twee of drie keer daags 15
druppels. Dit een week volhouden en vervolgens kan er geminderd worden tot 4-6 druppels
per dag voor oudere mensen en 4-6 druppels twee keer per week voor jongere mensen.

Het is belangrijk om de hoeveelheid langzaam op te voeren om zo weinig mogelijk last van
het Herxheimer effect te krijgen. Deze Herxheimer reactie doet zich voor wanneer het
lichaam snel ontgift. Er kan dan misselijkheid, braken of diarree optreden.
Dit is niet prettig maar onschuldig en betekent dat het lichaam zich opschoont.

MMS is geen geneesmiddel, het wordt als voedingssupplement verstrekt en is geen vervanger van de reguliere medische behandelingen.

Tot zover het artikel van Irma Ellens Maat
uit Spiegelbeeld febr.2009

Boek van Jim Humble is te downloaden in het Engels
1e deel gratis, deel 2 tegen geringe vergoeding:
Breakthrough. The Miracle Mineral Supplement of the 21st Century. Parts 1 and 2. 3rd Edition. Jim Humble

www.miraclemineral.org
www.frontierbookshop.nl
www.nulpuntenergie.net
oordeel over gedrag niet over de persoon

Plaats reactie

Terug naar “Over Colloïdaal Zilver, een natuurlijk antibioticum”