Volle maan

Mensen worden hun steeds meer bewust van hun intuïtie, en besluiten dit steeds verder te gaan ontplooien.
Energie-girl
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-06-2011 22:49

Bericht door Energie-girl » 21-06-2011 21:57

Nou.. ik merk inderdaad wel (aan mezelf) dat als de maan erg dichtbij staat, dat ik dat erg snel emotioneel wordt of boos haha
'Vreemde zijn vrienden die je nog moet leren kennen'.

Energie-girl
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-06-2011 22:49

Bericht door Energie-girl » 21-06-2011 21:58

Prachtige foto's! :)
wiba schreef:Heb hem/haar vanochtend toch even kunnen zien, tussen de wolken door.
Tevens is te zien dat het al een beetje aan de linker kant is verduisterd. Daarna kwamen er wolken en kreeg ik de rest van de verduistering niet meer te zien.

Heb al een paar dagen weer last, onrustig slapen, veel dromen, jankerig en vannacht mijn hele darmen van slag, jeetje dit kwam echt niet alleen van de nachtdienst. Ik ken mijn lichaam, wat een kracht deze energie.............


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
'Vreemde zijn vrienden die je nog moet leren kennen'.

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 21-06-2011 23:10

Heb al een paar dagen weer last, onrustig slapen, veel dromen, jankerig en vannacht mijn hele darmen van slag, jeetje dit kwam echt niet alleen van de nachtdienst. Ik ken mijn lichaam, wat een kracht deze energie.............
herkenning.. heb ik ook altijd.. en het ergste waaraan ik het ook nog merk is dat ik altijd rond en met volle maan ongesteld word! en met volle maan is het dan het ergst! VET IRRITANT
maar zo weet ik wel wanneer ik ongestelt moet worden of wanneer de volle maan er aan komt! whahhaha xxx
frozen eyes can't cry

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 21-06-2011 23:31

Same here, maar ik vind het niet irritant. Zo met volle maan, weet niet, maar dan lijkt het me een soort extra oerkracht te geven.....ik gedij altijd goed bij volle maan.....
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-05-2012 22:18

Super volle maan op 6 mei 2012


Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 06-05-2012 10:17

waauww :)
frozen eyes can't cry

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 06-05-2012 15:55

visje schreef:
Ja dit herken ik zoOo je kan hier tegen over een zonne-visualisatie toepassen, zodat die emoties wat draaglijker voor je worden.
Interessant Garry :wink:
Kun je hier wat meer over vertellen? Hoe gaat die visualisatie/meditatie?

warme groet
Edith
:lol: volgensmij heb k hier nooit op gereageerd door drukte met mn 1e moederschap :lol: Kweetnie of Visje nog ergens rondwaart onder ons :roll: maar anyhows k doe als k last heb van emoties vlak voor t slapen gaan een maanvisualisatie en de ochtend kun je dan de zonnevisualisatie doen gewoon denken dat je in de zon staat of ligt op een strand en je kijkt naar de zon dán haal je je energie weer wat omhoog, want in t echt is t nie zoO goe hé om naar de zon te staren zonder zonnebrillietie,maar as je je ogen dicht doet en je 3e oogchakra is al beetje geopend dan kun je de zon ook vasthouden op je 'netvlies' zeg maar door met dichte ogen naar de zon hebben gekeken, je ziet de zon dan ook verkleuren as goe is :lol: brasa G :wink:

Ps leuk filmpje Wilma!
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 06-05-2012 21:29

Nog effies aanvulling op vorige bericht...als t volle maan is ervaar k meer emoties is wel mooie energie de maanenergie, maar wel heftig als je van nature al emotioneel type bent...dus doe k meestal een oefening voor de sacrale chakra; ga liggen sluit je ogen en visualiseer je een strand op een mooie zomeravond evtenueel voel je licht briesje wind of geen en je ziet jezelf op t zachte mulle strandzand zitten je kijkt naar de ondergaande zon...langzaam gaat deze onder en komt de maan voor in de plaats terug
Je ziet de maan schijnen in de zee als de zee golven bewegen zie je
silouet van de maan wat bewegen...je gaat staan op t strand in het maanlicht en loopt naar t water en loopt (ja net als Jezus) over t water naar de maan toe...k ga meestal dansen over t water nadat k deze bevroren heb...je gaat terug na gedag te hebben gezegd van de maan naar t strand en neemt weer plaats op t zand met je gezicht wederom naar de maan toe die je nu langzaam onder ziet gaan en dat t weer langzamer aan lichter begint te worden naarmate de maan verdwijnt in de zee...tot dat t licht is geworden...evt kun je nu de zonvisualisatie doen als je deze oefening op de dag doet en niet net als k 's avonds in bed :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 31-08-2012 20:28

je ziet dat het gisteren blauwe maan was en nu gebeurt er van alles en nog wat Ook in de natuur


Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-09-2012 00:57

Vertel eens ?
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Intuïtieve bewustwording”