Volle maan

Mensen worden hun steeds meer bewust van hun intuïtie, en besluiten dit steeds verder te gaan ontplooien.
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 10-02-2009 00:19

Hahahaha, wat een lol! Wij snappen waar de weerwolven vandaan komen, zo komt alles weer samen. Maar ze lagen niet onder je bed :D

Heb je met volle maan wel eens geprobeerd om kristallen neer te leggen?
Marianne weet wel welke. En anders misschien Louise wel.

Zelf gebruik ik heldere bergkristallen (meerdere) om de boel rustig te krijgen en.................en DE SLAAPMOEDRA'S, DIE IK JE OP TV LIET ZIEN. :)
Welterusten vannacht, en anders maar naar de Saloon


wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-02-2009 00:28

Nee nog nooit geprobeerd met kristallen bij mijn bed.
Ik hoor graag welke precies.

Ja grapjas die mudra's je op tv liet zien, dat is heel lang geleden en heb er geen plaatjes van. Ik zal eens in mijn boek kijken of ik ze kan vinden.

Ik mag ff niet meer in de saloon komen, weet ook niet waarom, mijn kater heeft het me verboden voor vandaag.........
Probeer een rustige nacht te krijgen.

Trusten Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 10-02-2009 00:36

Moet je Yvo even lief aankijken dat hij de scan wil maken. Wij doen m elke avond. Hahaha

Okeee, is niet zo moeijlijk
linkerhand duimtop op pinktop
rechterhand duimtop op wijsvingertop

3x daags 7 a 8 minuten.
In ieder geval tijdens het in slaap vallen, glijden de vingers iets van elkaar, ga je er zo op liggen dat ze wat beter blijven waar ze horen:)

Dit geldt ook vooral voor mensen die in een ziekenhuis, of wat voor huis dan liggen. Mag 's nachts bij het in slaap willen komen steeds.

Kopieeer dit ook maar naar de muddra-afdeling:)

Slaap lekker!!!!!!!!!!!!!!!

morgen willen we weten hoe het slapen ging.


berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-02-2009 00:44

Afbeelding



Afbeelding

1 van mn bergkristalletjes
Afbeelding
ha en dit is mn maansteentje

vondt het wel ff passen hier lol
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-02-2009 09:55

Goedemorgen

Ik heb de slaapmudra inderdaad gevonden in mijn boek.
Is zeker makkelijk deze en heb het gedaan toen ik in bed lag. Ben snel in slaap gevallen, wel vaak wakker, maar sliep direct weer in.
Ik heb er nog iets over te vragen dus ga ik verder bij topic mudra's.

Maar thanx Sita voor het plaasten, ik heb dit bericht neit meer gezien voor ik ging slapen.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-02-2009 15:48

Lieve Wilma,

Bergkristallen werken te hard en hebben een heel krachtige energie die je misschien uit je slaap houden. Voor overdag is het wel goed ze in je slaapkamer te leggen omdat ze zuivere energie afgeven maar haal ze als je gaat slapen weer weg. Maansteen is daarentegen iets beter want ze is ook voor vrouwelijke kwaaltjes en heeft de rustige maanenergie. Probeer het gewoon naast je bed te leggen. Ben benieuwd of het helpt Wilma. Als het weer volle maan is hoor ik graag je ervaringen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-02-2009 16:33

Mooie tip Louisa, ik heb wel een maansteen en zal hem vanavond naast m'n bed leggen.
Nu heb ik ff de bergkristal op mijn bed gelegd en haal hem straks weg als ik wil gaan slapen, voor ik ga werken vannacht.

Ik ben me niet alitjd bewust van de volle maan, maar als ik het bemerk dan zal ik het je zeggen wat ik gedaan heb en dan hor je het van me, dan zal ik ook de mudra's overdag gaan doen.

Wat zal ik dan fijn slapen en misschien ook wel hele mooie dromen krijgen.........

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-02-2009 16:39

Ik hoop ook voor jou dat je dan wat beter slaapt. Ik ben het ook vergeten deze keer om het te doen en ik heb daardoor zo raar gedroomd dat ik nu weet dat ik weer mijn maansteen naast me moet leggen. Ik zal je maar niet vertellen wat voor droom het was want het was wel heel vreemd.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-02-2009 16:44

Kijk lieve Louisa nu maak je ons natuurlijk nieuwschierig naar de vreemde droom van je................
Er is een topic dromen en duidingen...........maar nu geen hele verhalen typen hoor, je moet nog rusten.

:wink: Wilm@ :wink:
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-02-2009 17:32

Hahaha Wilma, ik laat jullie even nog wachten want inderdaad ik kan geen lange verhalen typen. Ik merk alweer dat ik last krijg en eerlijk gezegd schaam ik me voor die droom want hij was best wel wreed en ik snap er niets van. Ik kom er misschien wel op terug maar ik ga me nu weer voorbereiden op de workshop voor vanavond en zo lekker eten. Ik spreek jullie nog.

Heel veel liefs,
Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Intuïtieve bewustwording”