Een gevoel

Mensen worden hun steeds meer bewust van hun intuïtie, en besluiten dit steeds verder te gaan ontplooien.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Een gevoel

Bericht door wiba » 12-01-2009 07:09

Hallo Louisa

Ja ik schrijf maar even aan jou, want ik weet niet zo goed hoe en waar ik het kan/zal melden.
Vannacht on 2.33 uur werd ik wakker, ik was aan het dromen maar weet niet meer waarover. Ik bleek een opholgeslagen hart te hebben. Het bonsde zo hard dat ik er van schrok. Het bleef maar bonsen, heel snel en voelde of mijn hart naar buiten wilde komen. Ben opgestaan en naar het toilet gelopen, daar werd ik er misselijk van. Heb ademhalings oefeningen gedaan en na een minuut of 10 zakte het af.
Ben weer naar bed gegaan en gewoon doorgeslapen.
Wat ik nog niet heb verteld is dat ik steeds jou, Louisa zag. Mijn gedachten bleven bij jou. Alsof dit gevoel een waarschuwing was dat er iets met je was op dat moment, ook aan het dromen misschien? Had jij het ook benauwd ofzo op dat moment of sliep je gewoon lekker en weet je het niet?
Er kan natuurlijk iets persoonlijks zijn geweest, maar dat hoor ik dan wel als je er niks over wilt zeggen.

Het houd me bezig en het van me afschijven helpt me altijd goed. Ben wel benieuwd of dit iets te betekenen heeft gehad.

Liefs en een fijne dag allemaal.
Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 12-01-2009 15:30

Hallo Wilma,

Wat een heftige ervaring voor jou. Ik moet je zeggen dat ik heerlijk heb geslapen maar dat ik wel veel droom de laatste tijd. Misschien droomde ik op dat moment wel maar dat weet ik dus niet. Daarnaast ben ik hoesterig omdat ik verkouden ben. Meer kan ik er niet van maken. Ik voel me verder goed en alles verloopt ook goed. Ik hoop je hiermee gerust gesteld te hebben.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 12-01-2009 16:32

Lieve Louisa

Dank je voor je snelle reactie. Ik zat er echt mee, als je familie ofzo geweest was had ik je denk ik meteen in de ochtend gebeld of het wel goed met je ging.
Ik kan er ook niks verder van maken hoor, maar het voelde intens en angstig. Wilde alleen maar even weten hoe het met je gaat.

Ben blij te horen dat het naar omstandigheden met verkoudheid en hoesten goed gaat met je.
Pffffff, houden zo hoor !

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 12-01-2009 16:47

Lieve Wilma,

Ik kan me ook wel voorstellen dat het je angstig maakte. Dat zou ik ook hebben gehad. Nee gelukkig gaat het goed met me en dat wil ik graag zo houden. Bedankt voor je bezorgdheid.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 12-01-2009 19:39

Dat is wel heftig zeg Wilma.
Schrijf dit even op,ook je gevoelens erbij,wat er in je om ging,Dat je het later terug kan lezen als je weer zo'n ervaring mee maakt.Dan zal je de puzzel in elkaar kunnen leggen.
warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Petra
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10-08-2010 15:32

intuitieve bewustwording

Bericht door Petra » 31-08-2010 11:21

zo zie ik het ook karin de puzzelstukjes vallen steets weer in elkaar
het kan lang duuren of kort de tijd zal het leren
bij mij is het namelijk het geval ; als ik zo iets droom ; is het meestal (vaak ) dat het bij mij eigen fam .of kennisen ligt het hoef dus niet met die genen te maken te hebben waar je van droomd :o :wink:
soms denk je er niet meer aan en dan in eens is het daar (mijn ervaring dan he :oops: )
dan is je puzzel weer compleet :D
liefs petra :D :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Intuïtieve bewustwording”