Krachtplaatsen

Mensen worden hun steeds meer bewust van hun intuïtie, en besluiten dit steeds verder te gaan ontplooien.
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 08-10-2009 18:15

Ik heb vooral meer boven jullie zitten kijken, zie inderdaad dat vrouwen gezicht duidelijk nu heel mooi, schuin links daar boven lijken twee raven of zo te zitten.Vanmiddag twijfelde ik nog daar over. Leken ook op wat dikkere stukken van takken.
De letter A of andere letters zie ik niet, wat die bolletjes betreft, dacht ik dat dat een zonnebril was! Zie nu dat er drie bolletjes zijn. Haha voor je derde oog...? Grapje, maar zijn goed te zien. Zie verder niets, maar blijf kijken, heel benieuwd wat anderen er nog in ontdekken,vooral die kartelige stukjes wit overal wat aan versiering doet denken.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 08-10-2009 20:31

Had je nu die steen bekeken, links van mijn been?Twee raven dat klopt ook die beer is waar,dat zijn krachtdieren die ik aangroepen heb voor deze wandel tocht.Ik zal je verklappen Hannie deze foto s 'zijn gemaakt met een mobielen telefoon.We gingen op vakantie en wat denk je,mijn foto toestel vergeten,pffffffff dan raak ik in paniek,,,mijn man zei,lieverd we hebben drie mobielen bij ons, daar maken we veel foto's mee.Het is of het zo moest zijn, veel foto's laten veel zien van alle krachten om ons heen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 08-10-2009 20:47

Zeker, een heel sereen vrouwen gezicht Karin. Maar waar is die beer dan?
Recht boven het midden op ongeveer helft van de foto? Dat donkere plekje waar naast ik dat figuurtje zag met donkere band om de taille?

Met al dat mobiele 'gedoe'heb ik nog steeds niks, maar o a dit horende en in nood gevallen, toch grandioos hoor!
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 08-10-2009 20:59

zie 4 honden ,pandabeer,2beren,een katachtig beest weet de naam niet,
n uil zag ik ook maar kan het niet meer vinden, vogel ,en ik zie ontelbaar veel gezichten van vrouwen en mannen

wat ook grappig is dat ik weer andere dingen zie als de foto klein is
het grappigste wat ik daar dan zie is de vrouw met haar hand onder dr kin

op de foto van edith zie ik ook veel gezichten in bomen
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 09-10-2009 14:30

Haha, dacht al ergens dat jij de "lady in red" zou zijn!
Had die rode bollen al gezien in je haar, maar nu je verteld dat die er "niet waren", bijzonder mooi.
Zien nu ook de dame links van je. Wat ik bijzonder vind ook is dat witte licht om jou heen en op je hand, beschermend licht, je beschermengel wellicht..?
Als ik de foto open, dan voel ik een kracht rond m'n hart trouwens.

Vorig jaar, na m'n engelen-inwijdingen, was ik bij 't zilvermeer aan 't wandelen, en toen ik de engelen om hulp vroeg, maakte m'n vriend op dat moment een foto. En er was een witte krans van stralend licht op te zien, om mij heen in m'n aura :shock:
Jouw foto doet mij hieraan denken, en dat als we onze beschermengelen/krachtdieren/gidsen etc vragen om hulp, ze er zijn.
Helaas, heb deze foto, met heleboel anderen, per ongeluk gewist... :cry:

Maar bijzonder is 't dat energieën zich manifesteren op de foto zo!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 09-10-2009 17:56

Berdien daar heb je gelijk in ,als ik de foto verklein of vergroot zie ik steeds andere dingen.

Edith,dat klopt we zijn nooit alleen,nooit.En als je om extra bescherming,of veiligheid vraagt zoals als ik hier gedaan heb,dat je het ook werkelijk krijgt,dat geven onze foto's voor vele mensen in materie nu een bewijs dat het zo is.We zijn nooit alleen.Als je nu weet wie je beschermenden zijn,of welke dieren je mee werkt en er een band mee opgebouwdt hebt,is het nog mooier als je ze nog op een foto terug kan vinden ook.

Warme groet Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-10-2009 18:39

Ik vraag me wel af wat die rode bolletjes betekenen?
En inderdaad als je de foto klein ziet is het alsof er twee een soort circeltjes van witte 'stukjes' een eindje boven jullie hangen.
Maar dat er echt iets beschermende licht armen als het ware om jou heen heeft geslagen, is toch wel heeeel mooi om dat op een foto zien hoor!
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 12-10-2009 13:35

Wow mooie foto's van jullie zeg.
De foto van Karin voelt ja hoe verwoordt ik dat nu..... Mysterieus, energievol, heeft een grote aantrekkingskracht om er naar te blijven kijken, als of het me naar zich toe zuigt.
Zie er letters in maar geen vrouw.
Krijg een beetje het gevoel alsof jullie daar niet mogen zijn, zo van een indringer zijn op die plaats.

De foto's van Edith voelen vredig aan. Er straalt rust van uit, alsof je er niet meer weg zou willen. Rustige energie daar.
Mooi ook die boom met dat gezicht.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 12-10-2009 20:23

Nee zo voelde het niet Wilma,dat we indringers waren in tegendeel zelfs.Het voelde heel vredig aan,alles om ons heen voelde zalig,ik heb die dag met alle energieén mijn hoogte vrees overwonnen.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 12-10-2009 20:30

mijn gevoel komt denk ik doordat er mischien bij karin meer ziellen op de foto staan? een beetje druk daar hihi maar voelt niet negatief hoor maar wel verschillende emotie of zo

bij edith voelt het voor mij rustig er is bijna niemand
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Intuïtieve bewustwording”