Afwezigheid

Mensen worden hun steeds meer bewust van hun intuïtie, en besluiten dit steeds verder te gaan ontplooien.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Afwezigheid

Bericht door wiba » 14-06-2010 00:28

Hallo allemaal

Vraag mij af of jullie dit ook wel eens hebben. Merk het wel eens vaker maar krijg nooit spontaan een reactie.
Ik was ergens op een terras, zat daar met veel vreemde mensen die nogal veel aandacht vroegen. 1 Persoon was veel aan het woord en ik voelde me niet echt op mijn gemak. Ik kreeg wat smsjes en ook een mededeling dat iemand iets meegemaakt had wat niet zo prettig was. Na een tijdje merkte ik dat ik een tijdje afwezig was geweest in mijn aandacht, soort blackout/trance gevoel. Toen ik dit besefte voelde ik een drukkend gevoel op mijn borst en wilde het liefst weglopen, uit de energie weg.
Tegenover mij zat een vader met een meisje van 2 jaar op schoot, ze was een kind dat al vrij veel zelf deed, oude ziel naar mijn idee, ik kreeg contact met haar en wist met haar een gesprek te voeren. De vader verbaasde zich over het gemak dat ik met haar omging, want ook zij liet blijkbaar snel weg als ze zich niet op haar gemak voelde en dat deed ze nu niet. Ik als vreemde kon haar aandacht vast houden en dat bleek bijzonder aldus de vader. We klikten.
Ze liet me ontspannen en toen kreeg ik weer een sms van de persoon die iets vervelends had meegemaakt, met de vraag, wat ik aan het doen was, want ze voelde zich ineens rustig worden.

Wil graag van jullie weten of ik onbewust bij die persoon ben geweest om haar rustige energie te sturen? Of iets anders waardoor ik me afsloot van waar ik was en zij zich rustiger begon te voelen toen ik afwezig was?

Dit gevoel herken ik wel van afwezigheid, maar krijg nooit een antwoord waar het toe geleid heeft.
Was ook zelf beter instaat om het gedrag van die nog steeds pratende mevrouw aan te kunnen en had de aandacht van dat meisje niet meer nodig.
Vond het wel een fijne ervaring
:lol: Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 14-06-2010 06:15

Doet mij aan een kristalkind denken welke ons kunnen bevorderen in onze aanleg/talenten...lijkt alsof jij geholpen bent door haar uit dankbaarheid, want zij voelde de liefde en geruststelling óók vanuit jou gaan nml :wink: Liefs Garry, hoop dat je hier iets aan hebt Wilm@...
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-06-2010 08:06

Prachtig dit! Een hele mooie en zuivere energie over en weer en dat kleine meisje heeft dit opgepakt. Een kind kan dit zo wie zo al als ze nog zo jong zijn omdat op die leeftijd door de opvoeding/omgeving er nog niet veel 'afgeleerd 'is zeg maar. Dit is denk ik ook echt een kind van deze tijd. En jij bracht ook jouw zuivere energie over op haar en dat voelde ze meteen. Denk inderdaad dat je onbewust ook bij die persoon bezig bent geweest, toen jij je even afsloot voor de omgeving en je dit mede kon door het ontspannen contact met het kleine meisje. Zo kon jij er even helemaal zijn voor die mevrouw die het nodig had op dat moment. Mooi toch hoe dit alles werkt!

Ik herken dit heel goed, heb het ook sterk met volwassenen die met positieve energie/gevoelens meteen dicht bij komen, maar met negatieve als ik dus juist hun niet goed bedoelde energie voel verder af gaan staan ed. Dit gaat ongemerkt, dwz niet bewust gestuurd van mij uit. 'K sluit me zo ook wel eens ongemerkt eigenlijk af als ik in een drukke omgeving loop, doet inderdaad dan aan als of alles wazig is wat horen en voelen betreft. (ook met dieren werkt dit zo heel sterk)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-06-2010 20:57

Vond het opvallend dat ik niet door had dat ik me aan het afsluiten was voor die pratende mevrouw, ze vroeg zo veel aandacht, maar ik kon het niet geven.
Ineens het besef dat ik helemaal in een niet bewuste toestand was, maakte dat ik contact met het meisje kreeg.
Ja een kristal kind die aanvoelde dat ik haar nodig had en ze was er. Zo mooie ervaring was het.
Ik denk zeker dat ik in de afwezigheids toestand bij die persoon geweest ben, want daar was een duidelijke verandering van energie voelbaar die ik even daarvoor heb gewenst voor haar.

Wordt me steeds bewuster van deze ervaringen, vind het wel fijn, maar verward me soms een beetje.

Liefs en dank voor jullie reactie meiden, Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 14-06-2010 21:03

U r most welcome :wink: lieve greetz, knuf Garry :D
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 14-06-2010 21:19

wiba schreef:Vond het opvallend dat ik niet door had dat ik me aan het afsluiten was voor die pratende mevrouw, ze vroeg zo veel aandacht, maar ik kon het niet geven.
Ineens het besef dat ik helemaal in een niet bewuste toestand was, maakte dat ik contact met het meisje kreeg.
Ja een kristal kind die aanvoelde dat ik haar nodig had en ze was er. Zo mooie ervaring was het.
Ik denk zeker dat ik in de afwezigheids toestand bij die persoon geweest ben, want daar was een duidelijke verandering van energie voelbaar die ik even daarvoor heb gewenst voor haar.

Wordt me steeds bewuster van deze ervaringen, vind het wel fijn, maar verward me soms een beetje.

Liefs en dank voor jullie reactie meiden, Wilma
Lijkt me inderdaad een heel rare gewaarwording. Maar fijn dat je zo die persoon hebt kunnen helpen. Lijkt me eigenlijk best fijn als je op afstand mensen zo kunt helpen.
Mooie ontwikkeling ga je doorheen.

Namasté,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-06-2010 21:31

Het kan inderdaad zo eerst wat verwarrend zijn dan, maar als je zo iets vaker mee gaat maken, zal je het beslist herkennen, ook in totaal andere situaties. Jouw (ook onbewuste) gevoel wijst je wel de weg hier in want dat is heel sterk blijkt wel. Vertrouw daar maar rustig op.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-06-2010 22:49

Cailen heb het niet eerder gemerkt dat ik op afstand zou kunnen helpen. Maar hoor er ook nooit iets over van iemand die het zou hebben ervaren. Bij deze persoon dus wel en dat is wel leuk om te ervaren.

Hannie ik denk ook wel dat het wel op den duur herkenbaar zal zijn. Maar ja moet ik wel een reflexie krijgen, dat is er niet veel, daarom verbaasd het me dat het benoemd wordt wat ik soms ervaar. Zo komt er een bewustwording en een betekenis aan wat ik ervaar.
Ben er wel blij mee hoor. Voelt wel goed. Maar sta steeds versteld van mezelf.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 15-06-2010 06:21

Wilma, ik denk dat jij nog veel meer versteld van jezelf gaat staan.

Namasté,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-06-2010 07:57

Cailen schreef:Wilma, ik denk dat jij nog veel meer versteld van jezelf gaat staan.

Namasté,
Cailen
ja ik óók, zo kwam je 'zonder' talenten op t forum (wat eigenlijk nie zo is geweest achteraf) én zie jezelf nu, vol bewondering van anderen, maar versteld staan van jezelf...ja ik vin t een goeie Cailen:lol:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Intuïtieve bewustwording”