nieuwe energie

Mensen worden hun steeds meer bewust van hun intuïtie, en besluiten dit steeds verder te gaan ontplooien.
Plaats reactie
Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

nieuwe energie

Bericht door Marianne » 17-07-2010 11:15

Nieuwe energie
Pasgeleden op 11 juli j. l. is er een zonsverduistering geweest in de zuidelijke stille oceaan . Dit heeft heel veel nieuwe energie op de aarde gebracht. Bij deze nieuwe energie gaat het niet meer om bescherming maar om transformatie.
De nieuwe manier van transformeren is verantwoording nemen voor je zelf en je eigen leven.
Dus je bewust worden van wie je echt bent. Bij jezelf komen en verantwoording nemen voor je eigen leven. Als je echt in je hart bent dan kan niemand je meer uit balans brengen. Dan gaat het goed. Zo ontwikkel je ,je steeds verder. Door Geloofspatronen en overtuigingen in het verleden werden veel mensen verder van zich zelf afgebracht. Nu is het tijd om dit te veranderen .Om helemaal bij jezelf te komen en je bewust te worden wie jij echt bent.
Het gaat erom dat je bewust bent om niet mee te lijden,maar om mee te voelen met anderen.
Vaak laten we ons nog meeslepen door oude patronen “dit hoort zo” of “ik ben toch verantwoordelijk voor mijn partner of wie dan ook “Je bent alleen verantwoordelijk voor jezelf .Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf.
In jezelf kun je alles vinden, zitten alle antwoorden. We zoeken soms te ver. Er is niemand op de hele wereld die jou kan genezen als jij dit zelf niet wilt.
Alles heeft energie en leeft. Dus heb ook gevoel voor de natuur , de dieren,stenen en planten.
Dieren zijn de dragers van onze emoties.
Alleen als je waarachtig bent en je echt van jezelf houdt dan kun je verandering brengen.
Je kunt in deze periode je heel erg moe voelen ,slecht kunnen slapen, weinig eetlust hebben.Heel emotioneel zijn b.v. huilen om niets of niet weten waarom. Dingen zijn ineens verdwenen en komen dan ineens weer tevoorschijn,terwijl ze altijd op die plek gelegen hebben. Telefoonlijnen verbreken ,inernet valt uit of je wilt iets downloaden en dit wil niet .Een heel onbestendig gevoel hebben.Er is heel wat gaande.Onderschat het niet.
Het is ook niet verwonderlijk dat we zulk zwaar weer gehad hebben de laatste tijd met veel wind, onweer en heftige regenval Al het oude moet worden weggespoeld. Zodat er plaats is voor het nieuwe.
Laten we de nieuwe energie goed gebruiken.
Laten we verandering aan brengen in ons zelf en in de wereld
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-07-2010 11:40

Geweldig Marianne dat je dit hier nu neer hebt gezet! Dat is ook zo, had ik niet meer aan gedacht, en de telefoon viel inderdaad bij ons verschillende keren zo maar weg,berichten die niet over kwamen etc., ook bij anderen hoorden we dit. De rest wat jij noemde is inderdaad ook allemaal gebeurd tot nu toe.
Dankjewel voor dit uitgebreide stuk. :D
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 17-07-2010 11:48

Graag gedaan Hannie.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 17-07-2010 12:16

Voor mij ook heel herkenbaar.
Ben de afgelopen periode heel moe geweest,nog steeds trouwens,
en nog emotioneler dan ik normaal gesproken toch al ben...
Om niks...Heel apart echt.

Alleen mijn eetlust mag wel wat minder... :lol:

Bedankt voor het stukje tekst,Marianne...
What goes around,comes around...

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 17-07-2010 12:49

ooooow Hannie je bedoeld dit bericht

ow mooi dit marianne thanks
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 17-07-2010 13:11

Bedankt voor het plaatsen, ik herken er wel dingen in.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 17-07-2010 17:47

Dank je Marianne, ik heb hier heel veel aan..er wordt veel duidelijk nu.
:wink:
..music serves to heal the soul..

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-07-2010 20:14

Mooi stuk heb je hier geschreven Marianne, wat ik me dan altijd afvraag hoe men weet wat de inhoud van de nieuwe energie dan is.
Het moet toch eerst ervaren worden voor er woorden aangegeven kunnen worden.
Hoe weet men dat het voor transformatie staat en verantwoording nemen voor je zelf en je eigen leven?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 17-07-2010 20:52

Omdat de nieuwe tijd en dus ook de nieuwe energie gaat over het universeel bewustzijn en niet over het ego gericht zijn, waar we heel erg mee bezig zijn.Daar draait nu de wereld om helaas .
Al verschillende mensen in verschillende landen en op verschillende plaatsen ter wereld hebben hetzelfde gechannelt gekregen.
Om die energie echt te kunnen gebruiken zul je eerst mogen leren wie je echt bent wat je angsten zijn ,je blokkaden en beperkingen zijn en pas dan kun je vrij zijn en een eenheid vormen waar we uiteindelijk naar toe gaan.We moeten eerst gezuivert worden van al deze elende.
Dan valt je ego namelijk weg en zie je in dat we allen gelijkwaardig zijn niemand meer of minder is.
Dat we samen kunnen werken en niet tegen elkaar.Dan is er geen haat of nijd.Maar eenheid.
Er is dus nog een hoop werk te doen om het bewustzijn te vergroten ,zodat we dit alles ook kunnen bevatten en uiteindelijk het nieuwe kunnen manifesteren.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-07-2010 21:01

Nou zeker een hoop werk te doen en weet de rest van de wereld dit ook ?
En hoe pakken we dat dan aan? Wil heel graag bij mezelf beginnen maar zal niet weten hoe.
Probeer wel van me zelf te houden en dat lukt ook grotendeels wel, maar toch is makkelijker gezegd dan gedaan.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Intuïtieve bewustwording”