betekenis van je onderschrift

Mensen worden hun steeds meer bewust van hun intuïtie, en besluiten dit steeds verder te gaan ontplooien.
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 04-08-2010 14:31

:oops: ik denk dat het geen spraakverwarring is maar ik snap het geloof ik niet erg :oops: :oops: :oops: sorry
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 04-08-2010 14:33

Zina schreef:Met mijn onderschrift bedoel ik dat muziek kan helen, soms kun je je heel erg goed voelen bij muziek, het geeft je dan nét dat steuntje in de rug.
ja da's mooi Zina
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 04-08-2010 16:14

berdien schreef::oops: ik denk dat het geen spraakverwarring is maar ik snap het geloof ik niet erg :oops: :oops: :oops: sorry
Je hoeft je nergens voor te verantwoorden aan niemand nie, maar wellicht enkelt aan jezelf zoals ook jij zaken van jezelf kan verwachten en nie dat wil/kan verwachten van een ander...vin ik een mooiiie instelling én sterk van je....én 'sorry' hoef je al helemaal nie te zeggen vin ik, jij mag uit komen voor jouw mening. Liefs Sjarrie :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 04-08-2010 16:36

berdien schreef:
Zina schreef:Met mijn onderschrift bedoel ik dat muziek kan helen, soms kun je je heel erg goed voelen bij muziek, het geeft je dan nét dat steuntje in de rug.
ja da's mooi Zina
Klinkt as muziek in mn oren :lol: Zina mijn onderschrift; Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...; heb ik in 2007/2008 ergens gekregen middels een intuitief getrokken 'inzichts-kaartje'. Ik had die dag vroeg in de ochtenduurtjes meegemaakt om mij heen dat er 'engeltjes' waren die mijn ruimte&ziel deden verlichtten letterlijk en figuurlijk met lantaarntjes brachten zij zoals vuurvliegjes licht in mijn leven...dus mn onderschrift heeft voor mij een dubbele betekenis, want mooie schilderijen of kunstwerken hebben vaak te maken met schaduw, licht&kleur waarbij iets moois tot uiting wordt gebracht wat de verbeelding doet spreken zeg maar...with love/met liefde Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 04-08-2010 16:38

thanks sjarrie een dikke knuf
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Re: spraakverwarring

Bericht door Garry » 04-08-2010 16:44

Margriet schreef:Haha dit is volgens mij spraakverwarring.

Ik bedoel meer dat bv ik een verwachting heb naar de ander ,positief, dat die iets kan terwijl diegene denkt dat hij/zij het niet kan en het eigenlijk wel zou willen.
Dan kan ik diegene, door mijn positieve verwachtingen naar de ander toe, helpen om over de drempel te komen om iets te kunnen wat hij/zij wel wil want je weet dat iemand je steunt (ik ben dan verwachtingsvol in wat die ander kan).Verwarring :roll: of heb ik het wat duidelijker kunnen maken Berdien?
Margriet als ik jouw uitleg aan Berdien zo lees dan maakt dat een andere onderschrift vin ik...liefs Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 04-08-2010 16:47

berdien schreef:thanks sjarrie een dikke knuf
knufffs trug :D
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

....MUSIC SERVES TO HEAL THE SOUL....

Bericht door Margriet » 04-08-2010 16:57

Zina schreef:Met mijn onderschrift bedoel ik dat muziek kan helen, soms kun je je heel erg goed voelen bij muziek, het geeft je dan nét dat steuntje in de rug.

leuk om door te gaan met het onderschrift van Zina en daarop te reageren

...MUSIC SERVES TO HEAL THE SOUL....

maar svp niet alle onderschriften tegelijk dames
dan wordt het een warboel hier :lol:

Ik word al geheeld bij het lezen van deze tekst.
Daar is muziek toch ook voor bedoeld.
Muziek kan heel veel met me doen en mijn stemming beinvloeden.
Soms kom ik ergens en denk dan wat is er toch en ineens weet ik dan dat het de muziek is die ik hoor.
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

zien

Bericht door Margriet » 04-08-2010 17:08

Garry je was net iets sneller dan ik.

Het is maar net hoe je iets leest en ieder mens interpreteert een tekst op eigen manier maar ook een tekst kun je op verschillende maniet zien.
Het is ook zo leuk om je eigen onderschrift vertaald te zien.
Kijken door de ogen van een ander.
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 04-08-2010 18:19

Oh..dat wist ik niet eens. Ik dacht dat ieder z'n eigen onderschrift moest onderschrijven hier, b.v. de reden waarom je 'm hebt gekozen. :P
..music serves to heal the soul..

Plaats reactie

Terug naar “Intuïtieve bewustwording”