Tarot

Handlezen, Handanalyse of chiromantie en Tarot.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-03-2009 13:53

Hoi Jeltje,

Dat is zeker fijn dat ik een begeleider heb. Trouwens als ik wat verder gevorderd ben wil ik best een legging voor je doen maar dat mag je ook bij mij doen. Zo kunnen we mekaar ondersteunen.

Groetjes Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

Bericht door jeltje » 08-03-2009 16:34

das goed louisa doen we dat :D

groetjes jeltje

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 08-04-2010 10:42

Hey dames

Tarot heeft nog steeds mijn belangstelling, maar heb geen tijd voor het zelf eigen te maken.
Ik stoei er af en toe wat mee, samen met een vriendin die er zelf veel mee bezig is. Ze trekt alleen kaarten voor zichzelf.
Als we eens bij elkaar zijn dan trekken we vaak een kaartje en is zo fascinerend wat er elke keer weer naar voren komt.

Dat Louisa zich ontwikkeld heeft heb ik zelf eens mogen ervaren, Toppie meid hoe je dat deed.
En Jeltje is het jou nog gelukt om er mee verder te gaan? Of heb je even een pauze genomen ivm alles wat er op je pad is gekomen de laatste tijd?
Louise op jou hyves las ik dat je een nieuw deck hebt gekocht, wat is er zo anders aan en hoe bevalt het je?

Ben gewoon benieuwd naar jullie en naar de tarot, al kom ik zelf niet veel verder ermee. Je moet soms even keuzes maken toch?

Tot horens liefs van mij Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 08-04-2010 22:24

Graag gedaan Wilma. De tarot is altijd een mooie aanvulling bij wat je al voelt vaak. Dat heb ik steeds meer en meer en dat maakt het steeds duidelijker. Ook ik heb meerdere tarotdecks in huis maar die heb allemaal nog niet uitgeprobeerd. Heb het soms te druk hihi. Ben namelijk ook bezig met een tweede boek voor paranormale gaven wat dan ook weer een aanvulling is voor mij. Wordt tevens begeleid door een medium sinds een jaar. Zal mijn ervaringen nader eens hier neerzetten.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 08-04-2010 23:28

louisamartin schreef:Heb het soms te druk hihi. Ben namelijk ook bezig met een tweede boek voor paranormale gaven wat dan ook weer een aanvulling is voor mij. Liefs Louisa
Wat bedoel je hiermee? Ben je die aan het lezen om van te leren (cursus), of is het een boek waar je mee oefent?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 11-04-2010 18:51

Het is een boek met allemaal oefeningen voor de spirituele ontwikkeling en paranormale gaven. Heb ook met een ander boek al geoefend maar deze is ook leuk. Gaat over van alles.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 12-04-2010 11:48

Oke snap het, dacht dat je zelf aan het schrijven was misschien.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wilma
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 11-03-2008 13:23

Bericht door wilma » 07-05-2010 12:41

Ja :) vind ik ook w.b. die nieuwsgierigheid.
Ik doe het ook regelmatig voor mijzelf maar ervaar wel dat je met kaartlegging voor jezelf de kaarten erg makkelijk te beinvloeden zijn.
Als er maar even iets door je gedachten schiet pakken de kaarten het al op.
Voor een ander lijkt het me veel makkelijker alleen ben ik er nog wat onzeker over (alhoewel het voor die persoon toch duidelijk is) Dus daar moet ik nog even een weg in zien te vinden.
En hoe begin je met legingen voor een ander?
Ik ben dan toch afhankelijk van mensen die het weten en mij er om vragen of mag ik het ook aanbieden?
Erg fijn om het er hier op het het forum over te kunnen hebben.
Thnx Louisa, en andere ook natuurlijk hé! :wink:

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 07-05-2010 14:28

Ik doe het ook regelmatig voor mijzelf maar ervaar wel dat je met kaartlegging voor jezelf de kaarten erg makkelijk te beinvloeden zijn.
Als er maar even iets door je gedachten schiet pakken de kaarten het al op.
Ik dacht dat de kaarten je eigen intuïtie/gevoel versterken en/of bevestigen.
Maar is 't ook zo dat je jezelf helemaal "leeg" maakt vóór je de kaarten legt (gedachten leeg maken)?

Werkt dat net zoals bij bijv. pendelen? Als je al een gedachte hebt van: het antwoord is "JA", dat de
pendel dan ook zo beweegt, door je eigen gedachten....
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 07-05-2010 22:13

De pendel en de tarotkaarten zijn indicatoren en pakken je onbewuste kant op. Dus diep van binnen weet je het antwoord al. Dit kun je niet beïnvloeden. Dit geldt ook voor het leggen voor een ander. Jouw onbewuste kant pakt de onbewuste kant van de ander op en de antwoorden zie je dan via de pendel of de kaarten. Daarom hebben mediums als ze verder ontwikkeld zijn geen indicatoren meer nodig om de bevestiging te krijgen. Als ik met een legging voor de ander begin maak ik mijn geest leeg door even een paar minuten stil te zijn en alle gedachten weg te laten gaan. Daarna als het consult begint vraag ik de persoon wat hij of zij wil weten. Daar concentreer ik me op en dan pas ga ik de kaarten leggen en interpreteren. Ik kijk altijd rustig naar de kaarten en de verbanden ertussen. Als ik eenmaal een beeld heb gevormd dan zal ik erover vertellen en uitleggen. Wees niet nerveus. Volg gewoon je gevoel. Dan lukt het zeker.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Handlijnkunde, Tarot”