Cursus handlijnkunde

Handlezen, Handanalyse of chiromantie en Tarot.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Cursus handlijnkunde

Bericht door wiba » 01-05-2011 19:06

Ik heb 3 weken geleden een cursus handlijnkunde gevolgd in een weekend. Wat was dat leuk joh. Ik merk wel dat ik daar veel mee moet oefenen, maar dat kan ik nu wel weer. Want ik heb mijn scriptie klaar, moet alleen nog ingebonden worden en examen doen op 10 juni.
Dus heb weer alle tijd voor andere leuke dingen zoals handlijnkunde.
Komende vrijdag heb ik weer een oefen avond. Ik mag zelf oefen afdrukken meenemen en heb er 1 opgestuurd gekregen, die moet ik analyseren en die persoon is daar ook aanwezig zodat ik kan navragen of mijn analyse klopt.

Wilde het even delen, hihi Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 01-05-2011 23:23

hihi spannend successsssssssss
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-05-2011 22:08

Spannend Wilma maar ook ontzettend leuk natuurlijk. Veel succes!
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-05-2011 22:17

Nou ik moet zeggen dat het heel erg leuk was en de oefenavond was een gratis extra avond vond ik top van die man.
We kregen handen van iemand toegestuurd en daarmee konden we oefenen. Mijn analyse was redelijk in de goede richting, maar ja vraagt veel oefening om die verschillen de facetten te zien en er een conclusie uit te trekken.

Ben nog op zoek naar iets waar ik hand afdrukken mee kan maken waarmee de lijnen goed te zien zijn en het moet natuurlijk ook wel weer van de handen af te wassen zijn.
Misschien heeft iemand een tip?
Ik hoorde dat ecoline mogelijk wel goed zou kunnen werken, heb nog geen tijd gehad om hier naar te vragen in de winkel maar komt nog wel.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-05-2011 22:20

Een uitdaging,succes ermee.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-05-2011 22:20

Leuk dat je zo goed kon analyseren daarin. Lijkt mij ook best wel pittig. Ik zou niet weten hoe je de afdrukken goed kunt maken. Hopelijk weet iemand anders op dit forum dit.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-05-2011 22:23

Jij doet toch ook wel wat met handlijnkunde Louisa? (fijn dat je er ook weer bent) Of heb je er veel over gelezen en wist je daarom een tijd geleden je info hier op het forum te zetten?

Was ook wel pittig en kost veel tijd, maar is zo leuk om te doen.
Ik wil nog eens een oefen avond organiseren, maar dan is het juist leuk om een afdruk van je eigen hand te hebben die ze dan mee kunnen nemen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-05-2011 22:25

Dank je wel, fijn om weer terug te zijn bij jullie.

Ja ik heb er toen heel veel over gelezen maar doe er verder niks mee. Misschien moet ik me weer eens in verdiepen :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Handlijnkunde, Tarot”