zingen!

Music for the Mind, Body and your Soul, relaxation, spiritual, healing, reiki, ...
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

zingen!

Bericht door Annoeska30592 » 23-05-2011 19:37

Hoiii allemaal!
Wat er nou zaterdag toch weer gebeurde...!
ik kwam thuis uit mn werk en er lag een brief voor mij op de mat.. HUH?! denk je .. een brief? ja .. dus?? ik krijgt toch ook wel eens een brief..
maargoed! wat denk je! maak ik die brief open!!! zit er een uitnodiging in voor THE VOICE OF HOLLAND!!! ik ben weer uitgenodigd voor deel te nemen aan de audities! echt TE VET:D
4 juni a.s. is het zo ver! ik heb er zin in!!
xx noes
frozen eyes can't cry

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 23-05-2011 22:22

Ow wow Annoeschka, dat is echt heel mooi. Wens je veel succes dan!
Ik heb ook dat Bert (mijn man) weer met zijn oude band iets leuks gaat doen en ik ben als zangeres gevraagd. Het zijn Nederlandse zelfgemaakte liedjes van de zanger van de band en de teksten zijn gedichten van de inmiddels overleden Driek van Wissen. Dit is een tribute naar hem toe en we gaan met beroemde artiesten en optreden verzorgen in de stadsschouwburg in Groningen. Daarna zullen we met ons band weer optreden zonder die artiesten. Ik ben wel enthousiast nu hihi. Zo komt er ineens weer iets op je pad he? :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-05-2011 22:35

Oh meiden wat geweldig voor jullie, zo mooi dat je je expressie kwijt kunt in muziek en dan zingen daar ben ik liefhebber van.
Ik hoop dat het succesvol voor jullie wordt in dat wat je graag zou willen hoe het zou gaan lopen.

Ik ben nu al fan, go for it. Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 23-05-2011 22:47

Dank je wel Wilma. Na een lange tijd dat ik niet meer heb opgetreden vind ik het ook heel spannend. Gelukkig hebben we een jaartje om al die liedjes te oefenen en met die artiesten ben ik meer achtergrond zangeres denk ik. Geen idee nog wat de plannen zijn. Is allemaal nieuw.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 24-05-2011 10:21

louisamartin schreef:Ow wow Annoeschka, dat is echt heel mooi. Wens je veel succes dan!
Ik heb ook dat Bert (mijn man) weer met zijn oude band iets leuks gaat doen en ik ben als zangeres gevraagd. Het zijn Nederlandse zelfgemaakte liedjes van de zanger van de band en de teksten zijn gedichten van de inmiddels overleden Driek van Wissen. Dit is een tribute naar hem toe en we gaan met beroemde artiesten en optreden verzorgen in de stadsschouwburg in Groningen. Daarna zullen we met ons band weer optreden zonder die artiesten. Ik ben wel enthousiast nu hihi. Zo komt er ineens weer iets op je pad he? :)
OOO! wat leuk om te horen! heel veel plezier dan!! xx
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-05-2011 18:30

Noesie houd ons op de hoogte hoor, want ik wil graag met een spandoek in de zaal zitten !!!!
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 24-05-2011 19:35

wiba schreef:Noesie houd ons op de hoogte hoor, want ik wil graag met een spandoek in de zaal zitten !!!!
doe ik.. mn halve vreindengroep zegt hetzelfde whahah! x
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-05-2011 19:38

Hihi als door bent moet je direct maar een extra zaal voor ons reserveren, want bij de liveshows zijn we met nog veel meer, reken daar maar op !!
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 24-05-2011 19:46

wiba schreef:Hihi als door bent moet je direct maar een extra zaal voor ons reserveren, want bij de liveshows zijn we met nog veel meer, reken daar maar op !!
whaha.. eerst nog maar is kikjken hoe ver ik kom he;)
enne.. julie betalen:P mijn bankrekening is altijd leeg:P whahah x
frozen eyes can't cry

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 25-05-2011 21:53

Annoeska30592 schreef:
louisamartin schreef:Ow wow Annoeschka, dat is echt heel mooi. Wens je veel succes dan!
Ik heb ook dat Bert (mijn man) weer met zijn oude band iets leuks gaat doen en ik ben als zangeres gevraagd. Het zijn Nederlandse zelfgemaakte liedjes van de zanger van de band en de teksten zijn gedichten van de inmiddels overleden Driek van Wissen. Dit is een tribute naar hem toe en we gaan met beroemde artiesten en optreden verzorgen in de stadsschouwburg in Groningen. Daarna zullen we met ons band weer optreden zonder die artiesten. Ik ben wel enthousiast nu hihi. Zo komt er ineens weer iets op je pad he? :)
OOO! wat leuk om te horen! heel veel plezier dan!! xx
Dank je Annoes!!! xx
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Muziek”