de vleugels van licht

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Plaats reactie
Raven
Lid
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 24-10-2012 16:59

de vleugels van licht

Bericht door Raven » 06-06-2014 16:17

Hallo iedereen,
Ik heb geen idee of dit topic hier thuis hoort.
Mocht het verkeerd staan staat het jullie vrij om het te verplaatsen.
Laatst heb ik iets vreemds meegemaakt en ik kan nog steeds niet zeggen
of het werkelijk is gebeurd of gewoon het gevolg was van studeren,slapeloosheid en een ocoveractieve fantasie. Maar ik zal het jullie vertellen dan kunnen jullie er zelf over oordelen.
Mijn verhaal begint op maandag na drie nachten geen slaap gehad te hebben door de verschrikkelijke ziekte die we allemaal kennen onder de naam hooikoorts.
Ik was de hele dag al samen met een vriendin aan het samen studeren, omdat binnenkort onze examens beginnen. Rond 18uur nemen we pauze en gaan we een poosje liggen op het tapijt. Ik geraak in een soort toestand tussen slaap en wakker zijn en ik lag op mijn rug. Doorheen de kamer zag ik een ziel zweven die ik om de een of andere reden toestemming gaf om bezit te nemen van mijn lichaam. Dat liet hij zich geen tweede keer zeggen en hij begon aan mij te trekken. Ik voelde mij zelf langzaam uit mijn lichaam zweven. Natuurlijk had ik daar geen zin in en dus riep ik de hulp in van mijn gidsen. Meteen daalde ik terug in mijn lichaam maar er was iets anders aan mijn ziel. Door dat de andere ziel aan mij trok waren er witte vleugels uit mijn schouders vrij gekomen. Mijn gidsen wisten hier blijkbaar van maar waren ergens een beetje bezorgd dat die vleugels nu al vrij waren. Toen ik echt wakker was voelde ik mij de hele dag zweverig en voelde ik mij onvast op mijn voeten samen met een lichte pijn tussen mijn schouders. Zelfs nu als ik aan mijn vleugels denk voel ik ze en zie ik ze zich spreiden klaar om weg te vliegen en dan lijk ik wel sneller te lopen dan normaal.
Dit is mijn verhaal was dit een gevolg van een vermoeide overactieve geest of was het echt en wat kan het betekenen?
Ik hoor graag jullie mening.
Groetjes,
Raven.

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 06-06-2014 16:28

hoooii,,

ik heb even wat mensen gevraagd of ze weer op forum komen,, die je wellicht een antwoord kunnen geven :)

xx
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-06-2014 16:36

Ik weet het ook niet Raven, maar het lijkt wel een soort uittreding die je hebt ervaren. Die komen vaker voor in lucide dromen. Dromen waarbij je je beseft dat je in een droom bent.
De vermoeidheid door het harde studeren heeft je denk ik in een lichte slaaptoestand gebracht en daardoor kan je je deze gebeurtenis ook nog zo goed herinneren. Zo zie ik het, misschien hebben andere mensen nog een aanvulling of een andere kijk op deze ervaring.
Ik hoor het graag. En hoop dat je hier iets mee kunt Raven.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 06-06-2014 16:43

wiba schreef:Ik weet het ook niet Raven, maar het lijkt wel een soort uittreding die je hebt ervaren. Die komen vaker voor in lucide dromen. Dromen waarbij je je beseft dat je in een droom bent.
De vermoeidheid door het harde studeren heeft je denk ik in een lichte slaaptoestand gebracht en daardoor kan je je deze gebeurtenis ook nog zo goed herinneren. Zo zie ik het, misschien hebben andere mensen nog een aanvulling of een andere kijk op deze ervaring.
Ik hoor het graag. En hoop dat je hier iets mee kunt Raven.
dat idee had ik ook wilma ;)
frozen eyes can't cry

dwarrel
Lid
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-03-2013 08:35

Bericht door dwarrel » 07-06-2014 13:15

Ja je bent uitgetreden.

Vond je het naar?

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”