Bescherm engel

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Plaats reactie
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-06-2009 00:19

Graag gedaan Edith. Ja ze doen zich vaak in verschillende gedaantes voor. Laatst was ik gewoon achter mijn pc en een beetje aan het dagdromen en toen schrok ik ineens van een enorme licht dat mijn huis binnenkwam. Het had wel een menselijke vorm maar was echt heel licht met veel kracht. Wist ook echt niet wat me overkwam omdat het zo onverwachts was. Daarna voelde ik me zo warm. Echt heel fijn.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-06-2009 09:08

Bijzondere ervaringen lees ik hier allemaal. Mooi om te lezen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 16-06-2009 10:31

Heerlijke ervaring lijkt me, Louisa!
Echt om te koesteren en aan terug te denken als je 't eens moeilijk hebt, dat je wéét dat ze er zijn. :D

Iemand die ik ken zegt dat ze héle grote engelen in de tuin heeft gezien, bomen-hoog :o
Maar ook dat ze juist héle kleine engeltjes vrolijk om zich heen zag vliegen (doet me denken aan elfjes).
Soms verschijnen ze mét, en soms zonder vleugels. Maar ik denk dat ze zich op allerlei manieren kunnen manifesteren, inderdaad, en zich ook kenbaar maken voor die persoon zodat hij/zij er wat mee kan.
Dankbaar als je er een mag ontmoeten!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-06-2009 12:50

Engelen schijnen inderdaad in allerlei gedaanten/vormen zichtbaar voelbaar te zijn. In een boek van oud huisarts Molenaar,las ik jaren geleden de verzamelde verhalen van mensen met engelen ervaringen.
Daar stond oa het verhaal van een klein kind die zo de weg op wou rennen, maar op eens stil bleef staan op de rand. Later zei ze tegen haar
ouders dat een ander kind bij haar stond en begon te praten.
Het was aan de rand van een restaurant terras, niemand kon zo snel bij
het kind komen om haar weg te trekken.En ook heeft niemand dat andere
kind gezien waardoor erger is voorkomen.Alleen dat kleine meisje zag het. In kind vorm kan dus ook,om hen niet aan het schrikken te brengen.
Prachtig schrijft hij hier over en div.andere gebeurtenissen.
Ook verschillende auto ongevallen of bijna ongevallen, over dikke mist situaties waar in ze even als mede weg gebruiker op doemen en later ópgelost'lijken te zijn in het niets,na hulp geboden te hebben etc etc.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 16-06-2009 14:08

Dat zijn duidelijke voorbeelden ervan!
Mooie ervaringen om te lezen :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-06-2009 23:24

Dat ze bij auto-ongelukken betrokken zijn blijkt wel want ik kreeg echt een boodschap van wat ik moest doen maar ik weet echt niet of de chauffeur die me aanreed dat ook gezien heeft. Ik denk van niet. Misschien zag hij wel wat anders maar ik heb hem daarover nooit gesproken. Hij is wel één keer bij me thuis geweest met een bos bloemen om zijn excuses aan te bieden maar daarna heb ik hem nooit meer gesproken en dan is het ook nog zo dat je niet zomaar even over dit soort dingen gaat praten. Dan lijkt het misschien wel in zijn ogen dat ik gestoord ben, zeker 10 jaar geleden nog. Wel jammer eigenlijk dat je dit soort dingen niet met iedereen kunt bespreken maar hier op dit forum gelukkig wel. En ook fijn om te horen dat meer mensen dit soort ervaringen met engelen hebben.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 18-06-2009 19:22

Hoi visje,
Juist het in een kinder gedaante hulp te bieden,vond ik eigenlijk van zelf sprekend.Anders krijgen ze toch de schrik van hun leven in een heel penibele situatie. Veel leuker om dan een leeftijd genootje te zien he.
Maar ook voor ons volwassenen zal het vaak geruststellender over komen in benauwde situaties. Zelf zal ik er ook niet door van mijn stoel vallen, ben me er ook heel bewust van dat zo iets kan. Of dat ook zo is als ik in een gevaarlijke situatie zit bij een afgrond bijv. is dan nog maar de vraag. Lijkt me een menselijke gestalte veiliger.

Heb al zo veel ervaringen gehoord en gelezen over engelen, steeds of vaak ondergaat ieder het op zijn, denk ik, passende manier.
Ook juist dat mensen op eens iemand als medemens in zijn nabijheid zagen,maar ook spraken.Bij navraag aan de anderen of ze het gezien hadden,werd men vaak in verwarring aangekeken.Niet zo gek natuurlijk.
Hun denken had daar door wel een omme zwaai gemaakt sinds dien.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 20-06-2009 01:02

Een engel in menselijke gedaante, lijkt me idd ook soms veiliger (dat je niet zo schrikt misschien)
Een tijdje geleden dacht ik: waarom laten engelen zich soms mét vleugels zien, en soms zonder...tja, die engel is toch energie en heeft ze toch niet nodig want kan al vliegen :lol:
Maarja, zit ik weer met me verstand ertussen, ze laten zich zeker zien en/of voelen zoals 't in die situatie 't beste is, vast en zeker. :D

Afbeelding
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-06-2009 21:11

De gedaante heeft ook zeer sterk te maken met de gedachten kracht van de persoon op dat moment zelf.Ik heb de engelen al op vele manieren gezien telkens anders .

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 20-06-2009 21:26

Kun of wil je dat toelichten met een voorbeeld, Karin?
Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen in deze :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”