Bescherm engel

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-06-2009 20:45

Poeh Karin wat heb je dat mooi verwoordt zeg, ben er even stil van.
Echt voorbeelden waar ik wel wat mee kan.

Thanks dear Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 23-06-2009 21:07

Geen dank Wilma,

Nu ik weer terug denk,bij een vriendin,Ze kwam om raad, karin ik heb in huis altijd of er iemand aanwezig is.Ik in de agenda,lieverd van de week kom ik bij jou op bezoek.Ik daar aangekomen,ook ik voelde op bepaalde plaatsen,koud warm.We zaten samen aan de koffie,en er leunde op eens een man tegen de schouw aan.Het was haar oom.Hij sprak met mijn via telepathie'se wijzen.Ik haar ook door gegeven dat het haar oom was die verongelukt was en nooit rust had gevonden.Ook dit zullen er wel kennen dat mensen je op de proef stellen,zei een foto album erbij gehaalt of ik die lieve man kon erkennen.Heel de familie op de foto en ik aan wijzen wie haar oom dan was.Verbaast was ik toen ook,ik wees de oom aan alleen hij was op de foto ouder.Zei een foto gezocht met haar vader en haar oom erop,ook daar wees ik haar oom aan.Zo zie je,ook kan je ze jonger zien zoals wij er gewoon uitzien.Het hoeft niet altijd in Kleur,een waas,lichtpuntje,een schiem het is altijd anders, elke engel heeft zijn eigen energie veld.Zo was dit haar oom.Ik heb hun op het goed pad gezet zoals er gewenst was.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 23-06-2009 22:09

Wat mooi Karin dat je al je ervaringen hier neerzet. Heb er met plezier naar gelezen en ik herken wel wat dingen die je meemaakt. Dank je wel voor het plaatsen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 24-06-2009 11:48

Wauw Karin, dank je wel voor je mooie verhalen!
Al die verschillende verschijnings vormen.
Soms ook herkenning, dat is erg leuk. :P

liefs
Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 23-07-2009 12:48

Gouden engel met "engelen-orb" :D in Sint Servaas Basiliek

Afbeelding
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 23-07-2009 13:34

da's mooi .............
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-07-2009 21:17

Nou zeg hele mooie foto.........
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 23-07-2009 23:16

Best wel een duidelijke orb.
Lijkt wel of er 'n "antenne" op m'n hoofd zit ("orb-detector" hahaha. :lol:)
Want dan voel ik bij zo'n beeld of ergens anders ineens rust of ander apart gevoel, en schiet 'n plaatje, met orb. We kunnen ons er wel voor open stellen, denk ik.
Deze ook ('k geloof van de heilige Antonius):

Afbeelding

Karin schreef:
Zo zie je,ook kan je ze jonger zien zoals wij er gewoon uitzien.Het hoeft niet altijd in Kleur,een waas,lichtpuntje,een schiem het is altijd anders, elke engel heeft zijn eigen energie veld.Zo was dit haar oom.Ik heb hun op het goed pad gezet zoals er gewenst was.
Meestal zie 'k of 'n schim (licht of donker) of lichtjes/bolletjes/sterretjes.
Een keer zag ik bij een cliënt ineens een gestalte bij haar zitten, tegenover haar of de bank.
't Was een prachtige gestalte van een oudere man, maar hij was helemaal van schitterende lichtjes/sterretjes. Daar doorheen zag ik dat 't een man was. Hij zat heerlijk relaxed tegenover haar, ene been over de andere, en keek haar aan.
'k Vond 't schitterend om te zien, maar wist niet wat/of ik 't tegen haar kon zeggen. Vroeg haar wel of ze getrouwd was geweest, maar ze was altijd vrijgezel geweest. Denk dat 't haar vader was.
Aangezien deze gestalte zoveel licht uitstraalde, dacht ik toen ook al dat deze langer "over" was.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 23-07-2009 23:50

Wat een mooie foto's en je verhaal is ook heel bijzonder over die vader die je zag bij die vrouw. Mooi als je zoiets ziet he? Vind ik altijd wel.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 24-07-2009 21:01

Jazeker vind ik 't bijzonder om te zien Louisa.
Zelfs als ik eraan terug denk, blijft die verwondering.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”