Bescherm engel

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 31-03-2009 23:35

Hahaha Berdien sorry voor mijn onderbreking hier maar was even de klus kwijt. En ik zal je beschermen hoor op 1 april want je weet het maar nooit. Misschien maakt Sita wel weer grapjes over verjaardagen enzo of krijgt ze cadeautjes uit het niets. We wachten af...

Dikke kuzzzz :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 06-06-2009 14:19

Ik geloof ook dat we een beschermengel hebben, sommige meerdere zelfs.
Dit geloof, of eigenlijk weten, is versterkt sinds ik inwijdingen heb gehad van de engelen. Wat een kracht voelde ik toen!
Ook nu ik zélf inwijdingen geef, zo af en toe, voel ik dan weer die engelen-power!Afbeelding
Ook heb ik de verschillende engelen leren onderscheiden, ze hebben alle hun eigen energie en "deugd".
'k Probeer middels meditatie en tijdens energie-werk de band met de engelen te cultiveren/onderhouden, zodat deze steeds sterker zal worden.
Ik blijf me verwonderen, ze willen je altijd wel helpen, als je maar vraagt :o :D

Afbeelding
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 06-06-2009 14:34

Inwijdingen visje kan je me meer vertellen hoe jij een inwijding geeft?Heel intressant.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-06-2009 19:36

Hoi Karin,
Ik heb de inwijdingen ontvangen van een lieve dame. Toen ik daar de kracht van de engelen voelde, wilde ik ze ook graag doorgeven. Dat is gelukkig mogelijk, graag zelfs, want ze verspreiden graag hun licht en werken graag met ons mensen.
Elke engel geeft op z'n eigen manier een "cadeautje" aan je, zoals bijvoorbeeld "een vlam van onvoorwaardelijke liefde in je hart."
Dit is de energetische verbinding met de Serafijn Rose Aura (zo heet zij).
En zo is dat per engel verschillend hoe ze zich met jou verbinden, en jij met hen.
En zodra je ingewijd bent, kun je deze ook weer doorgeven. :D
De inwijdingen kunnen "in persona" maar ook op afstand worden gegeven.

veel liefs,
Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-06-2009 21:28

Wat ik ook zo mooi vind als ik de Engelenkaarten leg, ze ook bij me voel. Dat had ik gisteravond ook weer, een soort van zacht briesje langs mijn linkerwang, een vertrouwd gevoel. Ik roep de engelen aan als ik ze om hulp vraag of ik doe dat via de Engelenkaarten.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-06-2009 21:42

Mooi zeg Louisa!
Herken dat wel, tijdens een van de inwijdingen kreeg ik een lief strijken langs m'n linker wang.
En na de inwijdingen deelde iemand ineens mee dat hij een aai over z'n linker wang had gehad. Eerst dacht hij 't zich te verbeelden...
Ik meteen enthousiast: ik ook!! En meerdere van de groep.
Dat is toch zó mooi :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-06-2009 21:50

Ik heb dat altijd aan mijn linkerwang Visje. Zal dat de kant van het ontvangen zijn of zijn er ook mensen die het ook aan hun rechterwang voelen? Ben er wel benieuwd naar want ik voel het altijd aan mijn linkerwang.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 10-06-2009 21:56

Mijn dank Edith voor je uitleg van je inwijding prachtige ervaring heb je ermee gehad.

Louisa met ook een prachtige ervaring met een briesje,zo ga ik elke avond in gedachten het filmpje voorbij van de dag, dan wordt er over mijn gezicht geblazen is dit bij jullie ook bekent?Heerlijk om te weten dat je er nooit alleen voor staat.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-06-2009 21:58

Ja dat heb ik ook Karin. Dan denk ik even aan wat er op de dag is gebeurd en ik bedank altijd de engelen ervoor. Dat voel ik ook. Zeker heel fijn dat ze altijd steunen en bij je zijn.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-06-2009 22:06

Kan me wel vinden in jouw uitleg Louisa, linker wang kant van het ontvangen.
Bij iedereen die de inwijding hadden gehad incl. mezelf, was 't ook link...
Mooi zeg Karin, zo'n engelen-briesje elke dag, mmmmhhh.

De dame die ons inwijdde vertelde voor de inwijding altijd over de betreffende engel, waar die voor staat en andere informatie.
En elke keer zag ik dan al de spirits achter en om haar heen, te
popelen om met haar en ons aan de slag te gaan, hihi :D :lol:
Dat was ook erg indrukwekkend dat ik dat mocht zien.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”