3 tekens

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Plaats reactie
frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

3 tekens

Bericht door frederike » 10-08-2009 15:51

op aanraden van sita zou ik hier mijn verhaal vertellen over wat ik de laatste tijd heb meegemaakt met een engel.

ik ben een paar maanden geleden naar een medium geweest, aan het einde van de sessie mocht ik een engelenkaart trekken.
ik weet even de naam niet meer, maar het was de engel met kinderen.
de boodschap was dat ik meer met kinderen mag gaan doen en dat ik daar ook de juiste energie voor heb (kort samen gevat)

op zich heb ik altijd het gevoel gehad dat ik er ook meer mee wil doen, maar ik wist nooit wat en wanneer en..en....en... (onzeker en bang eigenlijk)

een paar weken geleden was ik in een natuurwinkel en zag deze kaart:

Afbeelding
ik moest hem gewoon kopen....
het voelt/voelde alsof ik dit zelf ben...(ook met bruin haar...)

2 weken geleden ben ik kleding aan het kopen, en ik word geholpen door een lieve en goede verkoopster. ik twijfel enorm over wat ik wil kopen.
ze laat me bij een tuniek een ketting dragen om te kijken hoe dat staat.
leuk natuurlijk maar toch een beetje duur bij de kleren die ik toch ook al wil kopen. (20 euro = ketting)
ik reken af en krijg de ketting van haar er bij!!!

Afbeelding
wat denk je....

staat er op een van de plaatjes ook een engel met kinderen erop!!!!!! :shock:


na een gesprek met sita hierover.... heb ik besloten om het leren weer op te pakken en ga ik beginnen met kinderpsychologie... om toch ooit een eigen praktijk te beginnen en kinderen te helpen in hun ontwikkeling.
dit was ooit mijn gevoel toen ik ongeveer 15 was....
en je ziet.... we worden toch geholpen..

mooi he... ik krijg er nog kippenvel van.

liefs frederike

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 10-08-2009 15:52

Afbeelding

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-08-2009 16:58

Wat een ontzettende mooie ervaring. Fijn dat je dit deelt. Ik heb ook ervaringen en zelfs een ontmoeting met een engel gehad toen ik een auto-ongeluk kreeg. Dit mag je echt koesteren want ik merk zelf ook, hoe meer ik met de engelenkaarten en hun energie werk, hoe helderder dingen en inzichten worden. Dat zie je nu ook bij jezelf. Hun boodschappen zijn belangrijker dan je denkt.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-08-2009 18:11

Mooi Frederike dat je het met ons deelt en wat een mooie ervaringen. Koester ze maar, kan geen toeval zijn, mocht je daar nog in geloven.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 10-08-2009 20:28

Heel mooie ervaring Frederike
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 01-02-2012 11:31

Wat een mooie ervaring.
Het voelt alsof je inderdaad een zielsmissie hebt die te maken heeft met het helpen van kinderen.
Kinderen van deze tijd, die zo anders tegen de wereld aankijken en haar zo anders ervaren.
Die onze leraren van de toekomst zijn en als wij hen beter leren begrijpen, deze wereld voor ons openen.
Groetjes Lightcatcher

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”