gematerialiseerd

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Plaats reactie
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

gematerialiseerd

Bericht door visje » 25-11-2009 14:24

Las de mooie ervaring van Veldmuisje, en moest hieraan denken.

Vorig jaar had ik inwijdingen van de Opgevaren Meesters.
Een inwijding was van Meester Sananda (Jezus in een van z'n levens)
Tijdens die inwijding voelde ik een mantel (energetisch) over m'n schouders gelegd worden, echt heerlijk warm en koesterend.

Diegene die me had ingewijd, liep erna naar een ander om in te wijden, en toen gebeurde 't. Ik ging me weer bewegen om "terug te komen naar 't hier en nu".
Beweeg ook m'n handen die open op schoot liggen, en voel dat ik iets tussen m'n handen heb! Doe m'n ogen open en kijk....zie niks.
Maar beweeg m'n handen, en wiebert een boek tussen m'n handen heen en weer. Ik voel 'm alleen maar zie 'm niet. Toen ging ik nadenken, en verdween 't ook.

Achteraf nabesproken, had niet 't idee dat 't om de bijbel ging, want daar heb ik niet zoveel mee.
Associeerde 't met 't akasha-boek, "boek des levens" is wat iemand ook nog zei.

Maar bijzonder dat 't zo gematerialiseerd was, en ik 't boek kon voelen en heen en weer voelde klapperen tussen m'n bewegende handen.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 25-11-2009 16:12

Wow Edith, wat een mooie ervaring zeg. Dank je voor het delen. Zoiets heb ik nog niet ervaren maar die inwijding is dus wel heel bijzonder.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Re: gematerialiseerd

Bericht door berdien » 25-11-2009 16:57

visje schreef:Las de mooie ervaring van Veldmuisje, en moest hieraan denken.

Vorig jaar had ik inwijdingen van de Opgevaren Meesters.
Een inwijding was van Meester Sananda (Jezus in een van z'n levens)
Tijdens die inwijding voelde ik een mantel (energetisch) over m'n schouders gelegd worden, echt heerlijk warm en koesterend.

Diegene die me had ingewijd, liep erna naar een ander om in te wijden, en toen gebeurde 't. Ik ging me weer bewegen om "terug te komen naar 't hier en nu".
Beweeg ook m'n handen die open op schoot liggen, en voel dat ik iets tussen m'n handen heb! Doe m'n ogen open en kijk....zie niks.
Maar beweeg m'n handen, en wiebert een boek tussen m'n handen heen en weer. Ik voel 'm alleen maar zie 'm niet. Toen ging ik nadenken, en verdween 't ook.

Achteraf nabesproken, had niet 't idee dat 't om de bijbel ging, want daar heb ik niet zoveel mee.
Associeerde 't met 't akasha-boek, "boek des levens" is wat iemand ook nog zei.

Maar bijzonder dat 't zo gematerialiseerd was, en ik 't boek kon voelen en heen en weer voelde klapperen tussen m'n bewegende handen.
heee wat mooi dat je dit deel bijzonder ook dat je het boek voelde apart he als je het dan niet ziet

joh ik had laatst op mn werk dat ik wat voor me uit staarde tenminste dat werd me later duidelijk en ik voelde alsof er iemand mn schouders vast hield of zo het voelde lekker warm heel vredig troost gevoel kreeg ik dr bij
ik denk daar nu zo aan nu ik je evaring zo leest en eigenlijk voelde het inderdaad meer alsof iemand n mantel over mn schouders legde precies zoals jij het zegt :shock: :P
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 25-11-2009 17:28

Wat mooi Edith om dit alles zo intens te voelen, vergeet je nooit meer denk ik.

Wat jij zegt Berdien, heb ik ooit in mijn nek gevoeld en eens door twee handen vast gepakt van achteren op mijn rug,ook heel warm en toch stevig.Heel lang dat gevoel ook bij me gehad,heerlijk.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 26-11-2009 17:32

Ja, écht bijzonder die inwijding Louisa.
Ik vind 't ook soms niet te bevatten hoor, dat zo'n bijzondere spirit zich met je wil verbinden, daar ben ik van onder de indruk zeg.
Dan denk ik wel es: die heeft toch wel meer te doen, haha.

Wat ik geleerd heb, is dat deze spirits multi-dimensionale wezens zijn. Ze kunnen dus op meerdere plekken tegelijk aanwezig zijn, net als engelen.
Daarom hoeven we ons ook niet "schuldig" te voelen dat we hun tijd/aandacht vragen, ze kunnen vele mensen tegelijkertijd helpen :D

Vergeet 't inderdaad nooit meer Hannie, kan 't zo weer voelen en oproepen.

Ook mooi he Berdien, die mantel om je heen. Je weet misschien (niet) wie dat was, maar 't gevoel is denk ik 't belangrijkste.

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 26-11-2009 18:00

ja klopt ik weet inderdaad niet wie het was en eigenlijk zou ik ook niet kunnen bedenken wie het zou kunnen zijn

ja was n goed gevoel :wink:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 26-11-2009 18:47

Prachtige ervaring Edith,,dank je voor het delen.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 28-11-2009 17:48

Hele fijne inwijding was 't zeker Karin.
Graag gedeeld :D

lieve groet edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”