Gids??????

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Plaats reactie
Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Gids??????

Bericht door Klaudia » 03-01-2010 01:14

Vanavond komt mijn buurman bij ons op bezoek.....
Hij staat in de kamer en ik zie meteen een super grote man ,echt heel licht van kleur achter hem staan.....zelf denk ik dan altijd dat ik iemand zijn gids zie...............
Maar het voelt heel goed,
ik weet ook dat ik dan op dat moment met een heel goed mens van doen heb,maar wat ik me af vraag???is...zie ik dan ook daadwerkelijk de gids van mijn buurman????
Ook zie ik hier een kleur bij...in het geval van mijn buurman zag ik een oranje gouden kleur....heeel moeilijk voor mij on deze kleur te omschrijven,want in deze wereld ken ik deze kleur niet.
Ook wil ik zeggen dat ik altijd kleuren zie bij mensen,maar dat ik niet altijd begrijp wat dit betekend, wel voel ik heel goed of er iets goeds met het mens is of dat er iets aan de hand is met de persoon op dat moment...
Ook bij een vriendin van mij zag ik een persoon achter haar staan met een ronde bril op en een petje op het hoofd,ik moest dit kwijt aan haar en vroeg of zij iemand kon met een rond brilletje en een petje op,
Dit bleek te kloppen,zij had verleden jaar haar oom verloren en die droeg een rond brilletje en had altijd een petje op zijn hoofd.
Deze vriendin werd hier heel gelukkig door,
Mag ik gidsen zien????
Ik zou graag mensen meer willen meegeven van wat ik mag zien,maar vind dit best heel erg moeilijk,want ik snap zelf niet zo goed wat ik hier mee moet.....ik weet het niet te verwoorden.
Ik heb echt nog veel te leren,ik weet het.
Met elkaar,voor elkaar,ik hoop hier nog veel te mogen leren......
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 03-01-2010 15:44

Wat mooi Klaudia dat je dit mag zien! :o
Je eigen gevoel volgen hierin is 't beste, dus als jij meteen
denkt dat 't een gids is, dan zal dat vast zo zijn.
Fijn dat je 't tegen je vriendin kon zeggen, kan niet zo tegen
iedereen. Dan kun je ook een soort bevestiging krijgen voor jezelf.
Hopelijk geeft 't je dan meer vertrouwen zodat je een volgend keer
weet.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

.

Bericht door Klaudia » 19-01-2010 21:01

Dank je visje xxx

Afbeelding
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 29-01-2012 12:04

Wat fijn dat je gidsen van andere mensen mag zien.
Op die manier kun je een brug slaan tussen onze wereld en die van de hogere werelden.
Dat steeds meer mensen gaan openstaan voor hun ware ziel en mogen ervaren dat er meer is dan alleen dit leven.
Mijn gevoel zegt dat je vanzelf leert waar de kleuren voor staan.
Maar een mooi gave die je met anderen kunt delen.
Groetjes Lightcatcher

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 31-01-2012 23:30

Hallo lieve Lightcatcher.(wat een mooie naam),

dat je vanzelf leert waar de kleuren voor staan,...ja dat is een gevoel,dat altijd klopt...het gevoel is zo belangrijk,je snapt vast wat ik bedoel...maar dan altijd die eeuwige twijfel he! whahaha.

Ik ben een mensje die graag met beide benen op de grond staat...

Maar heb onlangs weer iets gezien...heb het verteld aan de gene wat ik zag!...het werd ontkend............maar zeker weten dat mijn gevoel gewoon goed zit...

Aiiii...moet misschien ook niet alles zeggen,terwijl ik wel weet TEGEN wie ik iets zeg..

Maar ik weet nu wel,dat alles WAT ik mag zien...gewoon klopt..

Jeetje,best heel moeilijk om het allemaal uit te leggen....

Thanxx voor je reactie X
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 01-02-2012 11:07

Ik begrijp je ...
Het valt niet altijd mee om dingen die je ervaart goed aan een ander uit te leggen.
Zeker niet als woorden op schrift.
Eén woordje verkeerd en je boodschap of ervaring wordt verkeerd uitgelegd.
Je hoeft niet eens meer woorden te zeggen, want op de één of andere manier begrijp ik je helemaal. :lol:

De meeste mensen om mij heen begrijpen het ook niet, als ik vertel wat ik heb gezien.
Ze snappen het niet of willen het niet begrijpen.
En ik laat hen in hun waarheid.
Ik respecteer hun waarheid en weet wat mijn waarheid is.
Daarom is het fijn als er een forum is waar je dit soort dingen met leden kunt delen, die het wel begrijpen. :wink:
Groetjes Lightcatcher

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”