Mijn eigen schilderij

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Jeanette
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 16-03-2010 16:56

Mijn eigen schilderij

Bericht door Jeanette » 16-03-2010 23:05

Ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik dit topic op de goede plaats heb gezet.

Een jaar geleden heb ik een schilderij laten maken door een man die schildert met zijn gids.
Ik heb alleen mijn naam doorgegeven en zonder mij ooit gezien of gesproken te hebben maakt hij een schilderij van mijn innerlijk, mijn leven.
Heel bijzonder en ik wil het jullie ook laten zien.

Afbeelding

De blauwe figuur ben ik en verderop op de weg staat een witte figuur, dat is mijn gids.

Deze tekst (uitleg) kreeg ik erbij.

Jouw weg voert door een kleurrijk landschap, wat duidelijk is te zien in je schilderij.
Iemand geeft de richting aan en jij mag volgen, let wel “mag” en niet “moet”, terwijl jij toch voelt dat het zo moet en het niet anders kan.
Vergankelijkheid is net zo aanwezig als het eeuwige, wat wil zeggen dat jij in het leven met beide factoren te maken hebt.
Naar mate je weg vordert, verandert deze in kleur wat betekend, dat de weg aanvaarden, geestelijke groei betekent voor jou en voor de mensen waar jij iets voor mag doen.
Zo kun je doorgeven wat jij zelf aan geestelijk “voedsel” aangereikt krijgt, waardoor een cirkel van gevoel en liefde ontstaat.

Dit alles is mogelijk omdat de “mensen” van Gene Zijde, de mensen van de aardse kant willen overtuigen van hun voortbestaan.
Laat de realiteit van dit alles goed tot je doordringen, daar dit jou het eigen leven in handen geeft.
Jij kunt tijdens je aardse leven een eigen wereld, een eigen afstemming opbouwen aan Gene Zijde, mits jij handelt uit liefde en alle andere gevoelens in bedwang weet te houden.

Dit alles is een zware opgave want je bent en blijft “mens” in het aardse leven.
Toch is alles zeer eenvoudig en logisch als je bedenkt dat niemand anders dan jij zelf de werkelijkheid van je bestaan bent en dat niemand je ergens kan brengen waar je geen gevoelsafstemming op hebt, m.a.w. je moet het zijn, je kunt het niet worden of krijgen.

Je begeleiding wijst je de weg over de bergen naar de andere kant. Aan jou is het haar te vertrouwen en je in liefde aan haar te geven, om zo stap voor stap je eindbestemming te bereiken.


Ook zei deze meneer dat mijn figuur er dansend bij staat.
Kortom: ik ga dansend door een kleurrijk leven. :D
Nou, kleurrijk is mijn leven zeker, maar dat past ook wel weer bij mij. :roll:

Het schilderij hangt dus midden in mijn huiskamer en ik kijk er elke dag naar en elke dag zie ik weer wat anders. Een andere kleur is mij die dag wat meer opvalt e.d.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 16-03-2010 23:46

prachtig
Don't shoot the messenger

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-03-2010 00:36

Wow wat een prachtige schilderij zeg. Heel mooi. Dank je voor het delen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 17-03-2010 12:54

Heel mooi schilderij, er is inderdaad veel in te zien!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 17-03-2010 16:50

precies wat me opviel een dode en groene bomen langs het pad de betekenis die je er aan kunt geven kun je wel zelf invullen
Don't shoot the messenger

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 17-03-2010 16:56

heeeeeel moooiiii zeg en jee dit zijn nu precies mn favoriete kleuren :o
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 17-03-2010 19:21

Hallo Jeanette
Ik vindt het ook een mooi schilderij.
Wees er zuinig op .


Groetjes zilverster1

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-03-2010 19:28

Bijzonder dit, echt een mooi verhaal bij het schilderij.
Prachtige kleuren en de omgeving die geschetst wordt spreekt tot de verbeelding.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 18-03-2010 09:29

JA prachtiiig is t juiste woord...Liefs Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 18-06-2010 10:53

Wat een prachtig schilderij
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”