Gidsen engel ...........

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
michtrisch
Lid
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-10-2010 13:29

Bericht door michtrisch » 16-11-2010 08:36

Hoi lieverd ik lees het nu pas..
Wat heb je het moi omschreven...zal heerlijk gevoeld hebben..

Ik vermoed eerder dat het te maken heeft met fam banden dat je een stukje van je verleden vorige levens zag, en waarschijnlijk ook een waarcshuwing voor fam int het nu.....
De roze kleur die je gezien hebt is het roze niet van Gabriel die heeft wit maar van Chamuel.

Je zag het als vrouw vorm omdat je het in de moederlijke liefde moet gaan zoekken.. zijn aanwijzingen die niet altijd even makkelijk zijn...
De zigeunerin dat ben jij geweest.. maar je moet terug naar de wijsheid die je toen had....
Dat komt nog op je pad... die wijsheid heb je in het hier en nu nodig voor iest wat te maken heeft met fam..
Maar dat is het geen wat ik door krijg.....

Wwarschijnlijk is dit een boodschap van het hogere.. maar gisten hebben we allemaal en meer dan een alleen zal er een duidelijker aanwezig zijn.. of twee..

ik hoop dat je hier wat meekunt..

groetjes Patricia
geloof nooit een woord van het geen wat ik zeg ervaar het en je weet het.
blessed be,

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-11-2010 21:55

Oke Patricia dat is een andere benadering, zou ook best kunnen.
Heb deze 'personen' sindsdien niet meer gezien, nou ja de zigeunerin nog wel eens in een meditatie. Dan zit ze heel ver weg, herkende haar toen, maar heb verder geen contact met haar gehad.
Je hebt het over familiebanden, wat zou er mee moeten zijn dan?
Waarom moet ik dat zien?
Die zigeunerin zou ik zelf zijn oke, maar moeder figuur in de engel? Ik snap de verbanden niet.
En hoe kom je bij Chamuel wat kan die voor mij betekenen dan?
Sorry hoor ik heb hier totaal geen verstand van en vind het altijd moeilijk om de verbanden te leggen met mijn leven nu.
Mijn familie banden zijn volledig in orde, heb een hele goede band met iedereen, waarom moet ik daar dan mee geconfronteerd worden. Was het in vorige levens dan niet goed en moet ik dat nu onder ogen zien dat ik hierin een les geleerd heb?

Liefs Wilma en dank voor je reactie
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”