Gidsen engel ...........

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Gidsen engel ...........

Bericht door wiba » 15-08-2010 18:17

Zit ik vanmiddag in bad met een lekker rozemarijn olie en een bubbelmatje te dobberen.
Voel de spanning uit mijn lijf trekken, maar vind op één of andere manier geen echte rust in mijn hoofd. Ik blijf maar malen, waarover ? Eigenlijk niks bijzonders.
Na zo'n half uurtje komt er een gedachte bij me op om te gaan mediteren. Vond het wel een beetje eng zo in het water liggend, maar vond het blijkbaar vertrouwd genoeg om het te gaan doen.
Ben bewust naar het gebrom van de bubbelmat gaan luisteren en ja hoor het lukte, ik zakte af naar een andere wereld en begon te zweven. Ik voelde me heel licht worden, weet niet of ik gedragen werd of ergens op zat, maar ik zag de zee onder me. Nergens land te bekennen. Het water was helder blauw, maar in de verte anders daar ging ik naar toe en het werd steeds meer goudgeel tot het helemaal goudkleurig en rustig water was.
Ik bewonderde het en genoot ervan. Toch voelde het of ik niet alleen was en heb daarom gevraagd of er een gids of engel ofzo bij me was en of ik hem/haar mocht zien.
Direct zag ik een jonge zigeunervrouw, met grote gouden oorbellen en doek om haar hoofd, kon haar gezicht niet zien. Ze zat bij een kampvuur en keek in het vuur. Ik deed dat ook en zag ineens alleen maar wit, met licht roze. Daarin kwamen de conturen van een engel met grote vleugels, ik vroeg ben jij een beschermengel van me en hoe heet je? De naam Gabriëlle kwam in me op, ik vroeg ben je een vrouw? Ja was het antwoord. Ik zei ik ken wel Gabriël maar dat is toch een man, maar Gebriëlle ken ik niet. Ik kreeg daar geen verdere dingen op te horen ofzo.
De engel verdween en ik kwam op een veld, waar de zigeurerin zat nog steeds bij het vuur en ze keek me aan. Toen zag ik ook een oude man achter haar staan. Het was een indiaan, hij keek me aan en knikte. Daarna verdween hij.

Ik werd me daarna weer bewust van waar ik was en wat ik deed.
Ik weet dat ik een gids heb, die heb ik eens mogen zien, hij is een monnik een kruiden man.

Maar wat hebben deze mensen en engel met mij te maken? Zijn het allemaal mijn gidsen en is de zigeunerin misschien nu even meer bij me en mag ik haar daarom direct zien en ook als laatste voor ik weer in de realiteit terug kwam?
Of is het gewoon een visioen of hersenspinsel dat voorbij kwam?

Het heeft me wel geraakt en gesterkt op één of andere manier.
Heb telfoonvrees maar heb vanmiddag zo maar zonder na te denken 3 mensen gebeld, wat ik niet van plan was......zonder extra spanning erbij te voelen.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 15-08-2010 18:22

wat mooi wilma

voor mijn gevoel was dat ook een gids van je je kan er meerdere hebben toch

hoe kwam je dr op om ineens te gaan bellen? denk dat je gelijd ben door hen

kuzzzzzz en bedankt voor het delen het is mooi om te lezen
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-08-2010 18:28

Ja hoe kwam ik erop om te gaan bellen, 2 mensen hadden mij gebeld de 1 had ingesproken maar zei dat ze nog wel een keer terug belde, dus niks belangrijks had en gewoon wilde kletsen, de 2de zag ik dat ze gebeld had op de nummer melder en de derde was voor iemand die ik niet goed ken, maar waarbij ik het gevoel had te moeten bellen en ze nam meteen op............

Ja kan best gesteund zijn door gidsen of engel.

Lieve reactie Berdien thanx :o
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 15-08-2010 18:34

weetje het voeld ook zo heerlijk dit te lezen

knuffie
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-08-2010 18:50

Zo mooi dit wat je mee maakte, en 'hulp' ook toch kreeg als steun in de rug waardoor je mooi even ging bellen 'zomaar', zo voelt het aan.

Wat die engel en mensen met jou te maken hebben zal jou op den duur duidelijk gemaakt worden denk ik.Wat dat betreft was het geen hersenspinsel, ze waren er niet zo maar, het vertelt jou iets, in elk geval oa dat ook jij er nooit alleen voor staat. Je nuchterheid (heel goed hoor!) staat jou met dit soort ervaringen wel eens wat in de weg nog.
Moest meteen heel sterk aan jouw laatste droom denken, koppel die hier maar aan...wordt er vast iet heel duidelijk?

Prachtig wat je ons hier vertelde Wilma, je gaat idd als een speer!
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-08-2010 19:29

Ja dat zal me wel wat in de weg staan mijn nuchterheid misschien.
Heb veel vaker gevraagd of ik mijn gids of engel mag zien, nooit gebeurde dat.
Ja toen ik samen met mijn shambhala master in meditatie ging samen met de 2 andere cursisten. Bewust gingen we toen kijken of er een gids door mocht komen en toen zag ik die monnik. Kan het helemaal zo weer voor de geest halen hoe al die beelden toen zichtbaar werden. Ik vergeet het nooit meer.
Dit is zomaar een spontane actie om toch leger te worden in mijn hoofd en nu komen er even 3 tegelijk langs. Dat het zo snel gebeurde daar snap ik dan niks van. Denk dan dat ik het zelf verzin omdat ik het graag wil ofzo.
Maar ja nummer 9, het veertje dat de stroomschok teweeg bracht, het vel dat van me afgestroopt werd. Ja dat is allemaal vernieuwing en dat kan best es dit snelle teweeg brengen.

Mmmm ik zal het op me in laten werken allemaal.
Het derde telefoontje dat ik pleegde vanmiddag was een consult tarot legging.
Hierin kwam naar voren dat ik gedragen wordt en alles voorspoedig zal gaan, zoals ik het graag wil.

Mooi toch?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-08-2010 19:42

NOU JA! PRACHTIG! :D
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 15-08-2010 19:45

GEWELDIG !!!
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-08-2010 19:52

Ja hihi :oops: lieve reacties maakt me verlegen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 15-08-2010 21:28

Wauw...prachtg...zou bijna jaloers worden op je....! :wink:
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”