Gidsen engel ...........

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-08-2010 21:43

Lieve Wilma,

Wat een mooi schrijven zet je hier neer. Ik voel me helemaal meegaan in je verhaal. Zo mooi. Je ontwikkelt je echt snel en ik denk dat je daarom je mag herinneren wie je bent en wie er bij je horen. Deze gidsen kunnen mensen zijn die je in vorige levens gekend hebt en die nu jou als gids begeleiden. Je hebt namelijk meerdere gidsen in je leven. Die engel is ook een gids denk ik maar misschien kom je daar nog wel een keer achter.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-08-2010 22:03

Ja die zigeunerin en de indiaan zijn mensen, zo zag ik ze ze hebben allebei ook een gezicht, ze keken me beide aan en in zie ze zo voor me.

Maar die engel leek een tekening. Witte achtergrond en daarin een engel getekend in het wit/roze.

Dus dat kan ook een gids zijn? Ik wacht wel af wat er nog meer gebeurd.
Maar kan het zijn dat die zigeunerin nu mijn hoofd gids is, omdat zij het meest te zien was?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-08-2010 22:16

Volgens mij heeft iedereen maar 1 hoofdgids en daarnaast hulpgidsen. Je zei dat een monnik je hoofdgids was maar misschien is het toch de zigeunerin. Dat kan een ander niet voor je bepalen. Wat voel jij hierover? Het antwoord zal dan vanzelf komen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 15-08-2010 22:17

misschien kan je dr kaarten op leggen? tarot of zo
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-08-2010 22:25

Die monnik heb ik als eerste een keer gezien, maar ik weet niet of hij mijn hoofdgids is. Dat is me nooit duidlelijk geworden.
Nu deze zigeunerin zo aanwezig was vandaag dacht ik dat zij nu even het belangrijkste voor me zou zijn. Maar geen idee wie mijn hoofdgids is.
Is wel een idee om er een kaart op te leggen, maar ja dat kan ik niet zo heel goed vind ik. Zeker geen tarot. Daar snap ik niet zo heel veel van.

Ik zal es in een meditatie kunnen vragen, maar daar moet ik net als vandaag wel de inspiratie toe hebben, want anders lukt het niet.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-08-2010 22:28

Trouwens Wilma, ik zou nog je aurafoto doen maar is er nog niet van gekomen door de vele pijnen die ik nog steeds heb. Zit momenteel met een spastische darm. Ik dacht eerst buikgriep maar helaas. Moet me even wat beterder voelen om die uitleg voor je te doen maar het komt eraan hoor! Eerst even mezelf weer beteren. Gaat niet zo goed nog namelijk. :(
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-08-2010 22:32

Lieverd is helemaal goed hoor, ik zit met het zelfde probleem al vanaf donderdag en herken je 'geen zin hebben' heel erg goed.
Neem je tijd, komt allemaal wel weer. Eerst ff herstellen.

Een anti spasme knuffel van mij Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-08-2010 22:33

Om de zoveel tijd hebben we andere gidsen die op dat moment belangrijk zijn voor en in onze ontwikkeling. Dat wisselt dus steeds.
Een bescherm engel hebben we ook allemaal he, en je vaste gids die altijd bij je is, zal zich beslist op den duur kenbaar maken aan jou als de tijd daar is. :)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-08-2010 22:35

wiba schreef:Lieverd is helemaal goed hoor, ik zit met het zelfde probleem al vanaf donderdag en herken je 'geen zin hebben' heel erg goed.
Neem je tijd, komt allemaal wel weer. Eerst ff herstellen.

Een anti spasme knuffel van mij Wilma
Dank je Wilma. En ook jij beterschap hoor van mij.

Dikke knuffel terug. :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

judith olivier
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-09-2010 07:55

gidsen

Bericht door judith olivier » 16-09-2010 08:06

hallo mijn naam is judith.
heb al zon 15 jaar de gave van helder zien en voelen en horen.
mijn ervaringen met mijn gidsen wilde ik met jullie delen.
ik ben blij met mijn gidsen.zonder hun kennis en liefde, had ik nooit het werk kunnen doen, van healer en het mediumschap.gidsen zijn altijd behulp zaam als je iets moet leren.zo had ik vaak in mijn spirituele ontwikkeling raad en advies.dat krijg ik nog steeds want je bent nooit klaar met leren.ik leer bijna elke dag wel iets nieuws.aarion 1 van mijn spiritueele gidsen staat me bij, met mijn spirituele ontwikkeling.krijg vaak door over mijn gaves en hij geeft advies over hoe ik er mee om moet gaan en waar ik op moet letten.in ieder geval krijg ik veel hulp en advies.aarion laat me altijd vrij in men keuzes..want dat doen gidsen.zei hebben zo ook hun regels en wetten.die ze naleven.ik dank god voor elke dag...en ben dankbaar voor alle hulp van boven af.en dat ik mijn gidsen mag horen en voelen.gr judith

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”