de 7 aardsengelen....

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Plaats reactie
michtrisch
Lid
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-10-2010 13:29

de 7 aardsengelen....

Bericht door michtrisch » 26-10-2010 10:08

Vele van ons kennen de aarstengelen wel, maar niet allemaal.
ook heb ik gehoord dat er mensen dure cursusen omtent de aardsengelen volgen, En dan vervolgens met trosts zeggen ik ben ingewijd in een engel.

Dit kan niet. Aardsengelen zijn er voor iedereeen en altijd. Echter moet je wel weten welke engel waarvoor staat. Daarom een klein schema van de aardsengelen. WIl je ermee werken vraag damn of je hun enegrie mag gebruiken.

De 7 stralen.

1 Michaël kleur is blauw, Gods wil bescherming geloof en vertrouwen
2Jophiël kleur geel , verlichting wijsheid en begrip.
3 Chamuël Godelijke liefde en adoratie
4Gabriël wit zuiverheid verrijzenis en hoop
5Raphaël groen Concentratie wetenschap en genzing
6 Uriël rood vrede dienstbaarheid.
7 Zadkiël transmutatie vrijheid en Goddelijk ceremonieel.

Hoe werkt het nu.
Stel ik weet dat een gezin in trubbels zit dan vraag ik de aarstengel Chamuël om hen bij te staan. Waarom deze hij is ookd e engel van het gezin, moeders. kijk maar naar maria vaak afgebeeld int roze met blauw erom heen. Blauw van Michaël bescherming...

Een huiszuivering daar kun je bv michaël vragen om alles met zijn blauwe licht wat negatief is kapot te maken. Zadkiël alles te verbranden met het violette vuur. En vervolgens UriE'l om alles weer te vullen.

Een ziek persoon vraag Raphaël om genezing..


Zo kun je op verschillende manieren werken met deze engelen.
Uiteraard hebben ok deze engelen mensen die onder hun gewerkt hebben of nog werken.
Een aardsengel heeft in tegenstelling met ons mensen een twee voudige vlam , ze kunnen niet liegen. Wat wij met onze drie voudige vlam wel kunnen. Krijg je daarom een antwoord van een engel.. het is de waarheid.

groetjes Patricia
geloof nooit een woord van het geen wat ik zeg ervaar het en je weet het.
blessed be,

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 26-10-2010 12:00

Inwijden is toch zoveel mogelijk leren over een bepaald iets waar iemand zich bijv. in wil verdiepen, of mee werken,anderen er eventueel mee helpen, in het beroep, kerk,spirituele verenigingen enz. enz. Dus helemaal op de hoogte worden gebracht in en van hoe iets werkt, wat wel en niet kan, of precies wat de bedoeling is.
Dit kan op allerlei uiteenlopende gebieden zijn dus.

En dan kom je inderdaad wel eens tegen dat bepaalde mensen er een draai aangeven (bewust of onbewust) wat dan niet goed begrepen wordt door anderen, of vreemd over komt bij 'onwetenden' of de niet ingewijden.
Soms jammer genoeg ook wel eens door ego-tripperij, voelen zichzelf buitengewoon bijzonder, waardoor er een verkeerde indruk ontstaat van waar het nu echt om gaat. Zéker als het over 'minder aardse' inwijdingen gaat,zoals hier met de engelen inwijdingen.

Moest door jou Michtrich, o.a aan een mooi stukje over de 10 lessen van de engelen denken, die op een andere topic door Visje is geplaatst. Sluit dacht ik mooi aan bij dit gegeven, daar naast zijn er natuurlijk nog veel meer goede boeken over engelen geschreven he, ook zeker de moeite waard om ons licht op te steken.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 26-10-2010 17:22

Hannie schreef:
Inwijden is toch zoveel mogelijk leren over een bepaald iets waar iemand zich bijv. in wil verdiepen, of mee werken,anderen er eventueel mee helpen, in het beroep, kerk,spirituele verenigingen enz. enz. Dus helemaal op de hoogte worden gebracht in en van hoe iets werkt, wat wel en niet kan, of precies wat de bedoeling is.
Dit kan op allerlei uiteenlopende gebieden zijn dus.
zo zie ik die cursussen ook, sluit ik me bij aan :)
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-11-2010 21:07

waarom en wat maakt die cursussen eigenlijk zo duur, of is het meer van als het maar duur is dan lijkt het ook wel wat om juist die cursus te volgen?
Don't shoot the messenger

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 02-11-2010 10:55

Ik heb geen dure cursussen gedaan, werd ver onder de prijs aangeboden om 't toegankelijk te houden voor iedereen. :wink:
Ook niet om er rijk mee te worden ofzo.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 02-11-2010 15:57

De juiste instelling is altijd ok :wink:
Don't shoot the messenger

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 02-11-2010 16:57

Ja, is ook erg jammer dat er door sommigen zoveel gevraagt voor een cursus,
helemaal voor degenen die niet veel keuze hebben in bijv kleinere plaatsen/dorpen.

Mooi dat jij het wel zo voor een minder bedrag kon doen Edith.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 02-11-2010 20:14

Een curcus is om iets wat jij wil te verfijnen,die keuzen waar je die curcus neemt is aan jou.Het is niet mijn recht om te oordelen wie duur is of goedkoop.Die keuze ligt bij het zelf.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 03-11-2010 12:57

Hannie schreef:
Mooi dat jij het wel zo voor een minder bedrag kon doen Edith.
Dat zeker, anders was 't toch wel erg prijzig voor mij en vele anderen.
Maar die dame had dan zélf een cursus gedaan, vaak veel duurder. Dan
geeft ze daarna cursus door aan een groep, ongeveer 10 á 15 mensen, voor een veel goedkopere prijs.
Ook korting gevend aan minima, zo nodig.
Zij doet 't echt om in haar eigen levensonderhoud te kunnen voorzien, werken met engelen is
als een roeping voor haar zeg maar, naast lichtwerk en ander spiritueel werk.

Maar ze zei ook dat als je zélf de cursus door wilt geven, het de keus is aan jezelf hoeveel je ervoor
vraagt...je hoeft niet persé hetzelfde te vragen als zij vraagt.
Stel je bent geen type om groepen te begeleiden, meer 1 op 1. Dan kan ik me voorstellen dat je iets meer
vraagt, je bent er wel dezelfde tijd mee kwijt.
Is maar een voorbeeldje. Verder is het aan ieder zelf te bepalen.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 03-11-2010 21:18

zit ik hier achter mn netbook... hmm..
eigenlijk moet ik hele andere dingen doen.. studie etc.. maarja.. toch eventjes kijken.. en dna lees je dit.. en dat MOET je dan gewoon ff lezen:P
bedankt voor het plaatsen:)
xx annoeska
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”