Engelen

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 14-08-2009 13:06

Lieve Wilma,

Ik kan me voorstellen dat het je verward deze kaart .maar het is wel een hele mooie. We zijn allemaal met elkaar verbonden zoals ik al eerder zei.
Dus jij ook met kinderen.Dat hoeven dan niet je eigen kinderen te zijn.
Ik voel wel dat je meer met kinderen gaat doen en daar wijst deze kaart dan ook op.Ga daar eens naar kijken.

Over aartsengel Michael is de engel van de beslissing .Hij is ook vaak afgebeeld met z'n zwaard om dingen op te lossen (doorsnijden met het zwaard) Moet je eventueel in je kennis of vriendenkring mensen meer loslaten en niet meer zo vast houden. Je bent een zorgzaam type .maar soms ook te zorgzaam .Ieder is verantwoordelijk voor z'n eigen leven.Dus laat los en geef het over!
liefs Marianne :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 14-08-2009 13:09

aaah das appart ik had gister ook weer die kaart en dacht ook huh?
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 14-08-2009 14:19

Je kan de kaart ook iets ruimer bekijken, dat doe ik zelf wel als ik de letterlijke tekst niet zo van toepassing vind. Zélf de kaarten interpreteren (wel lastig soms).
Wij zijn allemaal "Gods kinderen" ,al ben je volwassen.
En dan zou er ook mee bedoeld kunnen worden de mensen die al over zijn gegaan in jouw nabije omgeving.
Mooi hé, die engelenkaarten! :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-08-2009 17:43

Ja dat is wel erg ruim bedacht Gods kinderen. Voel dat niet zo omdat ik niet echt in een God geloof.

Meer met kinderen werken? Heb ze net allemaal 'los gelaten'. Mijn vorige werk was met zwangeren, barenden en kraamvrouwen.
Ja ook heel veel bevallingen alleen gedaan, van kinderen die al overleden waren in de buik van de moeder of niet levensvatbaar waren.

Vrienden loslaten? Ze kloppen nu de laatste tijd van alle kanten aan, ook zeer onverwachte zelfs die mij centraal stellen als praatpaal.
Daar moet ik wel in loslaten dat hun problemen die van hen zijn. Er gebeuren zeer veel onverwachte dingen in mijn vrienden kring waar ik wel wat van in de war ben, de laatste weken.
Probeer wel meer afstand te nemen, al grijpt het me wel aan wat er met de ander gebeurd.

Dank jullie voor het antwoord, als er nog es goed naar kijken en er zeker iets mee doen.

Liefs van mij
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 14-08-2009 20:34

Wat ik nog effies wil toevoegen Wilm@ is vergeet vooral het kind in jezelf ook niet...blijf jezelf dus zoveel mogelijk koesteren én verwennen, eerst jij dán de rest liefie :idea: liefs Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-08-2009 21:56

Ja oke is me nu wel duidelijker dat ik niet zo letterlijk moet interpreteren.

Thanx fijn weekend allemaal, Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-08-2009 06:24

wiba schreef:Ja oke is me nu wel duidelijker dat ik niet zo letterlijk moet interpreteren.

Thanx fijn weekend allemaal, Wilma
:oops: Sorry heb ik iets verkeerds gezegd :?:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-08-2009 07:26

Ach meid sorry dat ik je een gevoel geef dat je tip niet nodig was ofzo. Was er wel blij mee hoor, bedoel alleen tegen mezelf te zeggen dat ik de teksten op de kaarten gewoon ruimer moet zien en niet zo letterlijk.
Het kind in me zelf vergeet ik vaak, vandaar misschien niet zo vriendelijk over komend, omdat het een lastig stukje voor me is.

:oops: :( sorry dat ik je een vervelend gevoel heb gegeven. Ik zit mezelf een beetje in de weg de laatste tijd.
Hoop dat de zon dit weekend me wat meer energie geeft hierin en dat die ook veel voor jullie allemaal mag schijnen.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-08-2009 23:06

Vandaag weer een legging gedaan, nu eens geen dagkaart.
Weer kwam aardsengel Michael voor het heden tevoorschijn.

Hij is er echt voor me, ben ik blij om en ik ga me steeds beter voelen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 17-08-2009 07:17

AfbeeldingToitoitoi, Liefs Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”