Engelen bestaan

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Plaats reactie
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Engelen bestaan

Bericht door Sita » 04-01-2012 18:50



Zie en hoor het wonderlijke verhaal van Sam Cathey over een ervaring met een engel


zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 04-01-2012 21:37

wat verwonderlijk zeg dat die man zo iets heeft meegemaakt .
Wat mooi.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-01-2012 22:14

Ik heb dit al een tijd teruggezien maar het is zeer mooi dit verhaal. Fijn om het nog een keer weer te zien. Dank je Sita :)
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 05-01-2012 02:20

Wat mooi....ik kende dit verhaal...

hier een mooie aanvulling die ik graag wil delen...

Engelen zijn mensen, die doorschijnend zijn. Het zijn mensen die "licht" doorgeven.

Waar ze zijn wordt alles helder en klaar. Het zijn mensen vol leven, die wat dood is tot leven brengen.

Engelen zijn mensen, die een soort oorspronkelijke vreugde uit het paradijs hebben meegekregen. Geloof me, engelen zijn wezens van vlees en bloed, die op een onzichtbare wijze de wereld recht houden.


Diep in hen voel je iets van het mysterie Van een ondoorgrondelijke goedheid, die door alles heen naar de mensen toe wil. In hen wordt een liefde tastbaar, die je zomaar omarmen wil. Ik voel God in deze mensen tot me komen met zijn tederheid en zijn bezorgdheid.

Je bent met iets bezig. Je komt er niet mee klaar. En langs een onzichtbare antenne krijgt ergens iemand een ingeving, een soort bevel om je te benaderen en je te helpen, je een steun te zijn, je een duw te geven of om je te troosten. "Je bent een engel" zeg je dan. Je zegt het tegen een man, een vrouw, een jongen, een meisje. Geslacht en leeftijd spelen geen rol! Er komt iets goeds, iets heerlijks over je! Het leven wordt licht en alle pijn is weg!

Maar engelen kun je niet krijgen op bestelling. Ze komen dikwijls heel onverwacht, zijn soms onopvallend aanwezig, wijzen je de weg en verdwijnen weer! Ik heb al heel wat engelen ontmoet! Soms kwamen ze uit de massa getreden, doken op uit de straat, gaven je een hand en losten je problemen op en verdwenen weer in de straat en in de massa.

Naamloos, zonder te wachten op dank!

Er zijn nog engelen in de wereld! Maar er zijn te weinig engelen, daarom is er nog zoveel duisternis en zoveel ellende... God is op zoek naar engelen onder de mensen van nu. Maar teveel mensen zien hem niet meer, horen hem niet meer.

Ze hebben hun eigen antenne gestoord of afgebroken. Ze vangen niets meer op en geven niets meer door.

Kom, je bent een engel en er zijn in je eigen omgeving mensen genoeg voor wie je een engel kunt zijn!

Phil Bosmans

Afbeelding

Afbeelding
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”