Wat zijn Engelen

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Plaats reactie
Anna
Lid
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 26-01-2012 19:20

Wat zijn Engelen

Bericht door Anna » 29-01-2012 11:44

Engelen zijn liefdevolle centra van Licht en Energie.
Er zijn verschillende soorten engelen... van minuscule natuurwezentjes zoals een Engel van een bloem tot een immens grote Zonnen-engel die een geheel zonnestelsel in stand houdt.
Engelen hebben geen "ik-bewustzijn".
Engelen hebben geen eigen scheppende creativiteit en "vrije wil" zoals mensen.
Zij voeren de Goddelijke Wil uit en zijn zo doorgevers van Universele Energie die ook wel het "Goddelijk Woord" wordt genoemd.
Engelen zijn dus wezens die Universele kracht omzetten in specifieke krachtspectra waardoor openbaring mogelijk wordt...
Veel en veel meer over het begrip "Engel" kan men hieronder verder lezen ..

Samenwerking tussen Mensen en Engelen.

In deze tijd is de ontwikkeling van de samenwerking tussen mensen en Engelen van groot belang.

Engelen communiceren via bewustzijn en energie, licht, kleur, beweging, geometrische patronen en muziek.
Elke oprechte gedachte van ons is als "innerlijke energie" die afhankelijk van de kwaliteit herkend kan worden door bepaalde Engelen en beantwoord wordt door een stroom van Licht.
De mate waarin mensen in staat zijn zich af te stemmen op Engelen bepaalt de mate van respons...

Afstemmen kan door geestelijke bewustwording en meditatie.
Ook visualisatie is geschikt.. hierbij "schouwen" wij met ons "innerlijk oog" de verbindingen tussen mensen en de natuur en ontwikkelen een visie omtrent de samenhang en ontwikkeling van leven.
Dergelijke zuivere geestelijke beelden zijn als klank en kleur voor de Engelen die hier gemakkelijk op kunnen reageren.

Voor nog meer weten /leren aangaande samenwerken met Engelen op deze link klikken die meteen ook de "bron" weergeeft
Reikimaster (Usui-systeem) sinds 02-02-2008
Magnetiseur sinds 23-06-2010
Magnified Healing®1e fase Master sinds 06-11-2011

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 29-01-2012 12:01

Wat een mooie informatie.
Dank je wel voor het plaatsen.
Het wordt eens duidelijk uitgelegd wat Engelen zijn.
Het raakt me tot diep in mijn hart. :D
Groetjes Lightcatcher

Anna
Lid
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 26-01-2012 19:20

Bericht door Anna » 29-01-2012 12:04

De linken naar de bronvermelding
bestaat helaas niet meer. Ik had
deze tekst zojuist overgenomen van
mijn eigen (voormalig) forum(pje).
Mijn excuses!
Reikimaster (Usui-systeem) sinds 02-02-2008
Magnetiseur sinds 23-06-2010
Magnified Healing®1e fase Master sinds 06-11-2011

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 29-01-2012 12:05

Ook hier ... de tekst alleen was al duidelijk.
De boodschap ook. :wink:
Groetjes Lightcatcher

Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 29-01-2012 15:26

Engelen hebben absoluut wel een vrije wil ,maar voeren met grote liefde de opdracht uit die de goddelijke wil hen ingeeft.
Ze hebben wel een ik-bewustzijn ,maar ze zien alles in het grotere perspectief en lijken daarom ikloze wezens die alleen doet wat de goddelijke wil zegt.
Zij zien verder dan wij kunnen zien veeeeeel verder.
En daarom lijkt het dus zo zoals het artikel beschrijft.

Ik heb geregeld contact met engelen en heb een tijd wat genegeerd wat die engel me vertelde.
Engelen zonder wil zullen dit accepteren nou geloof me ik heb nog nooit zo'n aanhouder achter me aan gehad.

Het spijt me dat ik zo tegen je berichtje inga ,maar ik vind het altijd heel jammer als engelen op deze manier neergezet worden.

Trouwens er zijn mensen die verlicht zijn geworden ook engel geworden.
Hoe wil je dat verklaren aangezien wij toch echt wezens zijn met wil.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”