Ontmoetingen met Engelen

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Ontmoetingen met Engelen

Bericht door louisamartin » 10-09-2008 17:06

In januari 1998 was ik vrij van mijn werk en liep naar de bushalte. Ik keek een paar keer links en rechts of ik kon oversteken naar de bushalte toe. Toen verscheen uit het niets een auto die behoorlijk hard reed. Op dat moment scheelde het weinig dat ik aan de overkant was maar het lukte me net niet het te halen. Toch was ik niet onrustig. Er kwam ineens een stem uit het niets die tegen me zei: je moet je omdraaien en dan op de auto springen. Er verscheen een mooi licht en toen stond er een vrouw met lange blonde haren in een lange lichtroze jurk met vleugels. Vlak voor ik deed wat me verteld werd zag ik een filmpje draaien van mijn hele leven in een seconde. Dat was ook heel apart en een vreemde ervaring. Ik heb met de rug naar de auto toe op de auto gesprongen en doordat de chauffeur op de rem trapte vloog ik er wel af. Ik heb een paar schaafwonden en een pijnlijk staartbotje aan overgehouden. Ook mijn knieën doen me soms nog zeer. Een paar jaar later kwam zelfs een bijna hernia de kop op steken waarvoor ik veel fysiotherapie heb gekregen. Toch ben ik sindsdien wel bewust geworden dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik geloof nu ook zeker dat er engelen bestaan. Ik ben dus wel blij dat ik dit heb mogen ervaren, ook al baal je eerst van het ongeluk. Ik ben door de engel er heel goed vanaf gekomen. Daar blijf ik die engel eeuwig dankbaar voor.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-09-2008 17:42

toch n mooi verhaal!!



Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 10-09-2008 17:45

Je had een mooie beschermengel bij je Louisa,

Het is mooi dat ze ingrijpen bij gevaar.Ik werk al lang met de engelen samen Hun energie is prachtig.krachtig en helend.
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-09-2008 18:23

Dank je wel Berdien. En Marianne, het zijn inderdaad krachtige lichtwezens zoals ik ze maar noem. Heb daarna nooit zoveel meer mee gedaan maar sinds vorig jaar ben ik weer geïnteresseerd in de engelen. Lees daar nu ook een boek over. En ik heb zelfs engelenkaarten gekocht omdat ik ze iets magisch vind hebben en er mee wil werken. Ik ruik ook vaak een heerlijke bloemengeur, zomaar ineens. Dan denk ik dat het soms ook de engelen zijn. Weet jij dat misschien?

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-09-2008 18:35

heb er een engel kaart op getrokken

Je hoort de stem van je engel,ziet zijn wenk,voelt zijn werkzaamheid- heb vertrouwen in jezelf!
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-09-2008 18:36

Lieve Louisa

Voelde wel een angst toen ik het las. Een druk op mijn borst en zag wel jou engel omschrijving in mijn verbeelding.
Mooi dat jij deze ervaring hebt gehad en met ons hebt gedeeld.
Zal bijzonder fijn voelen denk ik als je weet dat er altijd een engel bij je is en je hem ook eens mag zien.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 10-09-2008 18:55

Wat gevaarlijk kunnen sommige mensen toch op de weg zijn bah...ben blij dat jij heel bent gebleven Louisa en dat je n mooie beschermengel bij je had op dat moment...hele aparte maar mooie ervaring deel je hier met ons!!!Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-09-2008 19:38

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb inderdaad vertrouwd op datgene wat me gezegd werd. Het was een hele liefdevolle, warme en kalme stem. Dat zal ik nooit meer vergeten. Het was inderdaad een grootse engel. Het is ook fijn om te weten dat je een beschermengel hebt. Ik heb ooit een jaar daarna mijn aurafoto laten maken op een paranormale beurs. Ik was daar in de kantine wat aan het drinken en met mijn man Bert die aurafoto aan het bekijken. Komt er een vrouw naar me toe en zegt, zo jij hebt veel beschermengelen om je heen. Ik keek haar stomverbaasd aan omdat ik het jaar daarvoor er één had gezien. Ik heb dat ook nooit meer zo sterk gehad. Het was dus een soort geluk bij een ongeluk zeg ik maar.

Die man is trouwens wel bij mij thuis geweest met de grootste bos bloemen die ik ooit heb gezien. Hij had er erg veel spijt van. Hij had haast en dat vond hij heel erg. Hij was erg vriendelijk en weet nu dat haast niet goed is in het verkeer.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 10-09-2008 20:23

Lieve Louisa,

Je kunt inderdaad een bloemengeur ruiken dat klopt.dat ruik ik ook vaak
En ik noem ze ook lichtwezens .Wat leuk dat jij dat ook zegt.Maar engelen is toch een bekendere naam, die meer gebruikt wordt .Welke engelenkaarten heb je gekocht als ikvragen mag .Ik werk veel met die van Doreen Virtue daar heb ik wel 6 verschilldende decks van en nog meer engelenkaarten.waaronder ook veel duitse decks omdat ik in Zwitserland geboren ben en heb daar of in duitsland toch ook hele mooie gekocht.
Die van Doreen gebruik ik elke dag.Trek elke dag een kaart wat ze me die dag willen zeggen.
En ookals ik voor iemand anders een legging moet doen dan gebruik ik die kaarten.
veel liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 11-09-2008 00:25

Lieve Marianne,

Wat toevallig dat jij ze ook lichtwezens noemt. Dat komt misschien ook omdat er een licht verscheen voordat de auto mij raakte. Die engel was omgeven met licht. Erg mooi was dat. Ik heb van Doreen Virtue de volgende kaarten: Engelen en Heiligen, Boodschappen van de Engelen en Zeemeerminnen en Dolfijnen. Dat vind ik ook hele mooie kaarten. Ik heb ook gewone tarotkaarten maar daar heb ik nog nooit mee gewerkt. Wel heb ik nog de Zigeuner Waarzegkaarten die me ook veel kunnen vertellen, alhoewel ik me beter voel bij de engelenkaarten. Aimee's Symboolkaarten heb ik ook maar nog nooit gebruikt. Soms voel je je bij bepaalde kaarten beter. Engelen hebben iets magisch en vertrouwelijks vind ik. Wel leuk dat jij zoveel decks hebt Marianne.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”