Ontmoetingen met Engelen

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 11-09-2008 08:28

Lieve Louisa,

Ja die decks die jij noemt heb ik ook .Ook de tarotkaarten. De laatste de spirituele tarotkaarten zijn nog niet zo lang op de markt daar werk ik wel mee.ze geven veel inzicht vooral als je dieper wilt gaan.De andere tarot kaarten liggen bij mij ook onaangeroerd.
En ja over de lichtwezens .Als je er meer over wilt lezen raad ik je het boek over de Lichtwezen essenses van Petra Schneider aan te lezen. Ze hebben ook een kaartendeck die is heel mooi en leerzaam.Kijk eens op de site www.lichtwezen.com. Daar wordt het helemaal uit de doeken gedaan en is heel leerzaam.
De essenses heb ik ook wel eens gebruikt voor mezelf en voor mijn clieënten.De essense om de ruimte te reinigen is ook heel fijn.
Je kunt ook kaarten trekken op die site en zo inzicht krijgen in je proces. de site is in duits en engels.
veel liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 11-09-2008 23:12

Lieve Marianne,

Momenteel ben ik een boek over engelen aan het lezen. Hoe je contact met ze maakt en hoe je je daar op moet voorbereiden. Erg leuk om te lezen. Ik zal binnenkort ook op de site kijken en misschien koop ik het boek ook.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 13-09-2008 19:38

Louisamartin , ik las jouw verhaal en daarbij kwam mijn eigen ervaring met een engel weer helder voor mijn geest.
Bij jouw ervaring heb ik hetzelfde gevoel dat ik toen ook had: je moet hier nog van alles doen!

Bij mij ging het om een levensreddende handeling voor mijn zoon die toen nog klein was.

We waren op vakantie in Duitsland en namen onze zoon mee naar een rodelbaan ( heette dat geloof ik)
Je ging met een stoeltjeslift naar boven en dan een soort slee in waarmee je met een lekker gangetje naar beneden de berg afging.
Een paar meter voor de finish hing een bord boven de baan? Bremsen bitte !
Na twee keer dit gedaan te hebben ( met zijn drie-en erin) zeurde mijn zoon om het alleen een keer te mogen doen.
Is goed zei ik, maar dan lopen we naar boven ( ontmoedigingsbeleid hahha) maar denk erom dat je zodra je het bord ziet met Bremsen bitte! gaat remmen.

Hij liet zich niet ontmoedigen door de wandeling en ik besloot beneden bij de finish te blijven om hem op te vangen.

Tot mijn ontsteltenis en dat van de andere toeschouwers kwam hij in vliegende vaart op de finish af waar een triangelvormig ijzeren hek stond met een autoband erop om onvoorzichtige mensen enigszins mee op te vangen.
Daar stond een leeg karretje voor.... in een flits kreeg ik te horen wat ik moest doen.
Ik rende ernaar toe en met 1 arm zwaaide ik de loodzware kar de baan uit, zodat zijn vaart gebroken kon worden door de autoband.
Nu moet je weten, dat ik zwaar mishandeld ben op mijn 17de.
Mijn rechter schouder was kapot alle pezen gescheurd. Ze hebben dit hersteld met pezen uit mijn benen en voeten maar ik kan er niet zwaar mee tillen.
Al die mensen die het zagen waren lijkwit. Mijn ex kwam in een karretje na mijn zoon en zag alles ook. Ik probeerde toen ze er eenmaal uitwaren nog eens beweging in zo een kar te krijgen maar zonder enig resultaat.

Zonder die engel, had ik geen zoon meer gehad . Ik ben blij dat je dit postte want de herinnering is weer levendig voor mij nu .
Mijn zoon ligt mij zeer na aan het hart, dus hoogste tijd om die engel die mij geholpen heeft nogmaals te bedanken. Blijkbaar heeft mijn zoon ook nog van alles te doen hier :wink:

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 14-09-2008 14:37

Lieve Carla,

Wat een verhaal zeg. Ben blij dat je die met ons deelt. Zo zie je maar weer dat engelen komen als je ze echt nodig hebt. Jouw zoon had nog een taak op aarde. Wees blij dat die engel er was. Ik ben ook heel blij dat mijn engel toen kwam. En ook daarmee wil ik de engel nogmaals bedanken. Anders had ik nu hier niet mijn verhaal kunnen vertellen op dit forum.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-09-2008 13:59

Hallo Louisa,carla,

Wat mooi zeg jullie verhalen met de eerste ontmoeting met je beschermengel(Lichtwezens)

Heel mooi Lichtwezens,wat ze al voor je betekenen,en voor je doen.Zo staan ze elke dag te pompelen om iets voor je te doen het zit hem in de kleine dingen die vele over het oog zien.
ook ik dank ze iedere dag voor al het moois wat ze me schenken.
warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Diana
Lid
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-06-2008 22:58

Bericht door Diana » 17-09-2008 02:37

Wat een leuke ervaring :D

Wat vreemd is .. tijden je verhaal lezen als of ik jouw was (die de ervaring beleven), weet iemand hier te verklaaren ? Ik weet het niet wat het is, maar vaak als iemand aan het verhaaltjes vertelen .. of soms dromen vertelen .. als of ik die persoon zelf :?

N .., ik weet het niet waar die vandaan kwam ?, maar zonder twijvelt weet een paar Engelen om je heen en nog wat wazig in verre afstand als of een paar mensen figuurs om je heen.

En nog wat onverklaarbaare dingetjes ... :oops: waar ik niet weet in woorden zetten :oops:

Warme groet,
Diana
Every moment presents a wonderful new opportunity. The point of power is always in the present moment. I GIVE THANKS FOR ALL THE WONDERS THAT POUR INTO MY LIFE.

LOVE & BLESSING to all readers :)

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-09-2008 13:46

Lieve Diana,

Bedoel je mijn verhaal of die van Carla? Zie je bij mij die engelen? Ben benieuwd naar je verhaal. Er was al eerder een vrouw die zulke dingen tegen me zei trouwens.

Liefs louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

ontmoeting met een engel

Bericht door visje » 07-12-2008 01:40

Ik heb ook een engel/lichtwezen "gezien", althans, het licht van de engel.
Op een nacht, ongeveer 3 jaar geleden, werd ik wakker midden in
de nacht. Ik had de deur van de slaapkamer dicht gedaan, maar deze stond nu wagenwijd open en er scheen een stralend, oogverblindend wit licht door de deur.
Ik werd echter toch bang, en kroop onder de dekens. Daar ben ik na een tijdje weer in slaap gevallen. 's Ochtends werd ik wakker, en de deur was weer gesloten.
Ik vond 't achteraf jammer dat ik zo bang werd toen, maar zie dit als een teken dat ze altijd bij me zijn, en dit wilden laten weten. Het heeft veel indruk op me gemaakt!

liefs
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 07-12-2008 22:17

Dat is een hele mooie ervaring Visje. Zoiets zie je niet vaak. Jammer dat je zo bang werd want lichtwezens zijn niet kwaadaardig. Heb je ook daarna nog iets vernomen door je ervaring, bijvoorbeeld alsof je toch een boodschap had meegekregen?

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 11-12-2008 20:01

Een specifieke boodschap heb ik niet gekregen, ook niet erna. Maar het was wel in een moeilijke periode dat ik deze verschijning zag, en kreeg sterk het gevoel dat ze me wilden laten weten dat ik niet/nooit alleen ben.
Ik weet ook wel dat ze geen kwaad doen, maar 't was zo'n intense ervaring, en onbekend.
Alhoewel, ik heb in mijn jeugd ervaringen gehad, en sinds deze verschijning sta ik weer meer open voor deze "onzichtbare" wereld en heb ik meer ervaringen hiermee gehad.
Jouw ervaring vond ik ook erg indrukwekkend Louisa! Het doet me goed ervaringen te lezen van ontmoetingen tussen mensen en engelen. Ik heb toch veel met deze wezens.
Heb ook laatst nog een engelen-cursus gedaan, erg bijzonder en krachtige ervaring.

liefs
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”