Ontmoetingen met Engelen

Verlies van je dierbare, steun door gids(en), engelenenergie, aartsengelen, beschermengelen, lichtwezens, en hulp van engelen
Gast

Bericht door Gast » 11-12-2008 21:53

Ontmoetingen met de Lichtwezens zijn toch altijd zo mooi en wonderlijk, ik geniet altijd weer als iemand mij zo'n bijzonder Engelenverhaal verteld. Jullie verhalen zijn al net zo bijzonder.

Ik heb er wat mee, met Lichtwezens, tijdens mijn consulten mag ik altijd met hun energie werken, vaak ook met de Aardsengelen, ik ben daar zo dankbaar voor.

In het verleden heb ik 3 x mogen ervaren wat jullie ervaren hebben met de Lichtwezens. Het heeft een onuitwisbare diepe indruk op mij gemaakt. Ik weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar juist van die 3 momenten kan ik nog steeds elk detail herinneren, zelfs de geuren nog ruiken die op dat moment aanwezig waren. Hoewel de aanleiding van de ontmoeting verdrietig was koester ik de momenten wel met heel mijn Hart!
Het ruiken van bloemengeuren is ook herkenbaar voor mij, ik ruik dat ook vaak. Groetjes Karin

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 13-12-2008 00:32

Ik gebruik ook de engelenkaarten, onder andere. En sinds de engelen-cursus maak ik meer gebruik van hun hulp, want ze staan te trappelen om ons te helpen!Over de cursus; deze bestaat uit een vijftal inwijdingen met elke keer een andere engel. De eerste inwijding is met een serafijn, die ervoor gekozen heeft de mensheid naar een hogere ontwikkeling te brengen. Daarna zijn er nog inwijdingen met de aartsengelen Michaël, Rafaël, Gabriël en Uriël. Je krijgt een unieke inwijding van elke engel.Ik vond 't bijzonder dat de energieën zo krachtig en verschillend zijn van deze engelen.Het mooie van deze cursus is dat je zelf de inwijdingen kan doorgeven erna. Nu vraag ik regelmatig hulp van een of meer van deze engelen bij bijvoorbeeld reiki e.d. en ook wat jij zegt Louisa, om bijvoorbeeld je aura te reinigen en op te laden.Ik hoop dat 't je zo een beetje duidelijk heb uitgelegd Louisa.Volgend jaar ga ik de cursus met de opgevaren meesters volgen, want hiermee heb ik ook goede ervaringen.Zijn er nog meer mensen die met de opgevaren meesters werken/ervaring mee hebben?groetjes
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 14-12-2008 01:04

Dankje wel Visje voor je uitleg, heel duidelijk. Het lijkt me leuk om een keer zo'n inwijding mee te maken en een cursus te volgen.

Warme groet,
Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 15-12-2008 00:17

Is ook heel leuk!!
Als je nog vragen erover hebt, dan mail je maar.
groetjes
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-12-2008 14:25

Dat zal ik zeker doen.

Groetjes Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-12-2008 22:32

Zoals vele mediums,paragnosten,helderziende,genezers,medicijnenman,vrouw etc,,
We zijn bruggen,wij werken met de lichtwezens, daar komt al de imformatie vandaar die we verstrekken om helpende te zijn voor vele die op hun pad geholpen,verlicht willen worden.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

xyliana
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 07-08-2010 12:22

kan mijn mama mijn gids zijn

Bericht door xyliana » 07-08-2010 21:26

hallo mijn mama is al een tydje dood :( . maar heb een een enorm gevoel dat ze veel bij me is . wat betekend dit??zou haar zoveel willen vragen en weten van haar kan iemand me helpen :? :?

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-08-2010 22:15

Vaak als je iemand bij je voelt die over is gegaan, kan dat betekenen dat ze ook bij jou zijn, in die zin dat ze je beschermen, almoet je je eigen beslissingen maken he. Maar je staat er niet alleen voor, :) in dit geval kan het dus je inderdaad jouw moeder zijn die bij jou komt.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

xyliana
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 07-08-2010 12:22

Bericht door xyliana » 07-08-2010 22:21

kan iemand contacht leggen met mijn moeder . zodatik weet dat het mijn mama is . of is dat iets onmogelijk wat ik vraag

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-08-2010 17:25

xyliana schreef:kan iemand contacht leggen met mijn moeder . zodatik weet dat het mijn mama is . of is dat iets onmogelijk wat ik vraag
Hallo Xyliana

Wat je vraagt is een channeling vraag.
Ik begrijp hieruit dat je moeder overleden is en je graag contact met haar zou willen hebben.
Doe je wel eens aan meditatie? Daarin zou je je moeder kunnen vragen of ze je een signaaltje wil geven, op wat voor manier dan ook als ze bij je is, zodat jij haar aanwezigheid kunt voelen.
Het vraag wel wat training vind ik zelf, maar wie weet lukt het je.
Je kan hulp vragen aan de engelen of gidsen om je hierin te helpen en te steunen.

Succes meid, groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Gidsen, (bescherm)Engelen”