Berekening boxje Maya zegels energie en uitwerking

Maya zegels energie
Plaats reactie
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 28-08-2008 17:13

galactische signatuur : je persoonlijke kin
wat betekent het?
deze opstelling van een zegel met de 4 zegels eromheen noemen we het bestemmings orakel.maar wat kun je er mee? mensen,dagen of energieen met een zonnezegel zijn je behulpzaam op je levenspad.zie hen maar als goede vrienden.elk van deze goede vrienden helpt je om je in kracht te staan,maar doet dat op een verschillende mannier.
GIDS
een gids is je inspiratiebron of je adviseur en wijst je de weg.dankzij de gids wordt het duidelijk waar je staat en wat je wilt.op deze dagen of in gezelschap van deze mensen kun je voelen hoe je bent als je werkelijk in je kracht staat.omdat een gids altijd een zegel is van je kleur voelt het als een vertroude energie.omdat de gids voor je loopt op het levenspad bepaalt de gids de snelheid.dat kan soms lastig zijn.laat je leiden!

volgende keer meer en dan over analoog tot zover berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

17 december 2008

Bericht door berdien » 29-11-2008 00:26

17 december 2008 trouwdag van Yvo en Sita
die dag is het blauwe nacht 4
heb n korte versie van wat toon 4 betekent uit mn agenda
toon 4
defineer
maat;meting schepping van de elementen; het lichaam van de schepping.De expressie van de geest wordt zelfbestaand,krijgt een eigen vorm,puur en simpel.
blauwe nacht en een korte versie van bl nacht
ik ben je plek van het mysterie en onderbewustzijn.ik geef je dromen en stilte.
akbal (bl nacht) is ontvanger en informeert anderen over zijn ontdekkingen. akbal is een krachtig,doch behoudend zonneteken dat logische en organisatorische vaardigheden tentoonspreid.
ik probeer nog even een affirimatie te maken voor die dag
maar lees nu op mn kalender dat het ook n galactische activeringspoort dag is we krijgen toegang tot verhoogd bewustzijn en (buiten) zintuigelijke waarneming
en op die kalender staat ook
vanuit de eenheid die ik ben volg ik mn droom
affirmatie; dankzij de kracht van intuitie kan ik dromen en brengt het mij overvloed

blauwe nacht 4 zit in de geboortegolf oftewel wavespell van de zon

Onvoorwaardelijke liefde
Universeel Vuur, Leven in liefde, Verlichting

Zon staat voor het universele vuur dat alle het leven verlicht en verwarmt. Wees als de zon en straal jouw liefde de wereld in, onvoorwaardelijk. Vraag jezelf hoe onvoorwaardelijk jouw daden zijn. Wat zijn de achterliggende motieven of verwachtingen? Als deze niet helemaal zuiver zijn zou je in deze Wavespell wel eens teleurgesteld kunnen worden. Als deze dagen idealistische denkbeelden de realiteit in de schaduw zetten, draai het licht dan wat bij zodat het alles beschijnt. Dit Zonnezegel staat ook bekend als bloem of gezicht. Let op hoe zich dit aandient deze dagen.

Yvo en sita zijn samen witte hond 8
de kracht van de hond is hart actie is lief hebben en het geschenk is trouw/loyaliteit

en die witte hond zit weer in de blauwe nacht wavespell geboortegolf

Yvo is rode slang 13
Sita is rode slang 8

Afbeelding

liefs van berdientje
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Maya zegels”