Berekening boxje Maya zegels energie en uitwerking

Maya zegels energie
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 24-08-2008 09:59

hee die garry je bent een schat!!!
wil je nog aanvulling geven je bent aarde 9 maar je talent is die van blauwe nacht je innerlijke kracht is unniekheid :wink:
ik zou zeggen bekijk in de bieb het boek van de tzolkin open baart je potentieel of lees het ff in de winkel en laat je verrassen of kijk
ff bij de kinder versies die truus heeft geplaatst kijk dan bij nacht
je ontwikkelt je talent met de energie van zaad
heel veel liefs
Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

K@rin
Lid
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 25-04-2008 02:16

Bericht door K@rin » 24-08-2008 18:59

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tuurlijk wil ik dat ook graag daarom vroeg ik het je ook :wink:
Ik kan wel zelf gaan zoeken maar vindt het veel leuker als jij het voor mij doet en tergelijkertijd is het inderdaad een mooi iets voor jezelf om te kijken of het klopt en je ervaring weer te verrijken?

Warme Groet van mij,
K@rin



Afbeelding
* Streef nergens naar en alles ontvouwt zich vanzelf...

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 24-08-2008 19:15

mmmm lief en tergelijke tijd tranen moet ff bij komen ga zo voor je kijken goed
je bent 1 ster met toon 7 ben zelf ook n ster maar dan toon3

Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

k@rin kin 228 ,lamat 7

Bericht door berdien » 24-08-2008 19:48

gele ster
de rijpende kracht van de gele ster staat voor de kracht van harmonie,richtgeving,kunstzinnigheid,elegantie,erkening van een
hoger leven,stemmigheid en schoonheid.een schaduwzijde van dit zonnezegel is het gevoel niet op de juiste plek te zijn.lamat leeft via de rede en het denken.ben je geboren onder lamat dan kun je
energetisch,druk zenuwachtig,slim en speels zijn. je geeft er blijk van intellect te hebben, maar je kunt enigzins paranoide worden.je houd van vechten,maar streeft erna altijd te handelen vanuit liefde, wat je de weg wijst naar harmonie.lamat heeft de elegantie van een stralende ster en je bent beoefenaar van de schone kunsten.de uitdaging van een lamat is je zelf in bedwang te houden en vanuit mentale even wichtigheid intenties te verwezenlijken.leren je gevoelens te uiten en extremiteiten en excessen te vermijden,helpt je deze uitdaging aan te gaan.lamat vertegenwoordigt de kracht die je ondersteunt om balans te vinden in het hebben van sterke vooroordelen versus gemakkelijk beeinvloedbaar zijn. tot zover lamat. nu nog je toon de manier van
hoe jij ster bent toon 7 inspireren,kanaliseren,afstemming
je bent een bemiddelaar tussen hemel en aarde
nou die was ff uigebreid omdat ik je zo lang heb laten wachten
sorry en bedankt voor al je warmte :oops: :D :wink: sorry als er typfouten in zitten
Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

K@rin
Lid
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 25-04-2008 02:16

Bericht door K@rin » 26-08-2008 15:29

Hallo Berdien Dank je wel


Whow zodan ....ben er stil van maar wat is Lamat? waar staat kin voor?
wat is het eigelijk voor uitleg waar komt het vandaan?
Is er een site waar ik mij hier over kan lezen?
Ik moet alleen de tekst nogmaals een paar keer goed doorlezen schrok toen ik de 1 en 7 getallen zag staan.
nl mijn gedachten vlogen direct door mijn hoofd 1- zoon- getal 7 wat sinds zijn dood steeds maar aan mij voor doet alles is 7 hoe groot de getallen ook mogen zijn bijelkaar opgeteld en weer gedeeld door het aantal - uiteindelijk weer 7

ik heb het zo razend druk dat ik ben even "uit" het lezen hier op het Forum.

in iedergeval Dikke knuffel en bedankt
ga hierzeker verder mij inverdriepen :wink:

want het klopt zeker wel althans de meeste dingen ECHT leuk!

warme groet van mij
,K@rin



Afbeelding
* Streef nergens naar en alles ontvouwt zich vanzelf...

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 26-08-2008 18:12

o die lieve karin dit komt uit boekken en wat n bijzonderheid ben ontroert door je verhaal,.er zijn erg veel boekken te krijgen ben niet zo goed in uitleggen helaas er zijn ook kalenders en de scheur kalender heeft ook wel uitleg vandaag 26 aug witte hond; Door trouw te zijn aan mezelf en mijn taak,vind ik innerlijke rust en kan in liefde leven.Die kalender ligt dus al in de winkel en is 26 juli begonnen.oja en lamat is gele ster met de 20 zonnezegels en de 13 tonen beschtijft de tzolkin de 260 [20x13] energetische combinaties. elke cobinatie wordt aangeduid met kin,wat betekent zon,mens en de dag elke dag staat onder invloed van een zonnezegel en een toon elke dag is dus verschillend in de combinatie van eigenschap en beweging. eenmaal in de 260 dagen ervaar je een dag die qua zonnezegel en toon precies overeenkomt met het zonnezegel en de toon van je geboortedag.dan wordt de kracht van je galactische signatuur versterkt bla bla bla hoop dat dit duidelijk voor je is liefs en een knuffeltje van bdientie
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

K@rin
Lid
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 25-04-2008 02:16

Bericht door K@rin » 27-08-2008 10:59

Hoi Berdoen,

Ja :D nu is het duidelijker en ook mijn verbondenheid met de zon
Ik zie de schakeling van het getal 7 nu met jouw uitleg als een soort van mijn tja hoe moet ik het uitleggen, als verbondenheid ik tik gewoon maar even in wat er in mij opkomt hoor: Zon-Zoon-Zekerheid-Zeer gelukkig-Zeer gevoelig -Zeer krachtig- Zijn Zegen :wink:
maar ga dit niet combineren. wel ga ik hier binnenkort eens wat meer over lezen vindt het wel leuk dat een na te "neuzen"

bedankt en

Warme Groet Van Mij,
K@rin


Afbeelding
* Streef nergens naar en alles ontvouwt zich vanzelf...

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 27-08-2008 16:42

goed k@rin kan ik weer van jou wat leren!!! je naam is trouwens ook uit te rekenen en b.v een relatie golf of wat is de zegel van een
team maar zou zeggen ga lekker neuzen!!,je hebt er wel veel zeg
neuzen je bent zeker helder ruikent hihi

lieve k@rin een warme knuffel terug!!!!!
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Truus
Lid
Lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 17-08-2008 15:43

Bericht door Truus » 27-08-2008 19:32

Hoi Berdien

:roll: :roll: Wil je onze relatiezegel en pad uitrekenen? En er ook nog iets over vertellen. :? :? :wink:

Ik houd van jou.
Truus
In Lak'ech- Ik Ben Een Andere Jij

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 27-08-2008 19:48

hai lieve truus wij zijn samen gele krijger 7 ons thema is die van de witte hond en doel is witte wind
blauwe nacht is ons analoge kin
slang is ons oculte kin
wereldoverbrugger is antipode kin
verder weet ik het nog niet
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Maya zegels”