Maya kalender

Maya zegels energie
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 12-08-2009 20:55

Ben je grieperig of zo lieve Berdien? Voelt niet zo lekker. Dit is niets om je zorgen over te maken hoor.
Dat er herhalingen plaats vinden, betekent toch niet dat JIJ er een p.......i van hebt gemaakt dacht ik zo?
'k Heb ook wel eens gedacht,ja dat weten we nu wel,realiseerde me even later dan wel dat de nieuwe mensen hier 'het' ook moeten weten.
En dan krijg je wel eens dubbele informatie toch? Ook kom ik zelf nog steeds wat tegen waarvan ik denk,daar wil ik het toch nog eens over hebben,begrijp je.
Dus niets aan de hand,en jouw bijdrage kan wat mij betreft gewoon blijven staan meid.
liefs en een bemoedigende knuffel, hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 13-08-2009 02:07

grieperig niet maar wel constant doof gevoel en tinteling in mn arm links
en ik reageerde stom omdat ik niet lekker in mn vel zit zat en of zit oeps sorry voor of topic

maar ik meen het mn berichten is echt n zooitje door elkaar onduidelijk over de maya zegels enzo zou gewoon beter zijn als het wordt gewist en ververst indien gewenst

bedankt voor je knuffel en woorden
Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 13-08-2009 06:57

Lieve Berdieneke zoals onzer Hannie ook zegt niet te streng voor jezelf zijn hoor. Van al onze gebreken kunnen we leren, je mag juist fouten maken & probeer er ook de humor van in te zien :idea: , Want dat n ander t nie begrijpt ligt nie an jou hé :!: lof Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 13-08-2009 07:21

thanks Garry maar toch is het zo door mijn onduidelijkheid komen er allemaal topics over iets dat al geplaatst is her en der gister zijn er weer filmpjes geplaatst die namelijk ook al ergens staan huh aaaaaaah :idea:
bedankt Garry kom weer tot n inzicht (dichter bij mezelf)
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 13-08-2009 07:25

u are welcome, ben en wees groot in degene die je bent '(zó nou houd ik op hor :lol: )...nou veeel plezier maken hor vandaag, doegie & tottemetot :wink: Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Maya zegels”