Maya visie 2012 van Marcel Messing

Maya cultuur en de hernieuwde kijk op andere data volgens de Maya kalender
Plaats reactie
Karel
Hoofd-Beheer
Berichten: 43
Lid geworden op: 13-02-2008 19:08

Maya visie 2012 van Marcel Messing

Bericht door Karel » 22-08-2008 19:17

van: Marcel Messing - Het witte gat


Voordat je vragen stelt lees eerst even de FAQ door, of ook reeds gestelde vragen van leden.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 25-08-2008 19:44

Lieve karel
Marcel Messing,geweldige man die de wereld letterlijk aan het wakker schudden is,ik ben hem daar zeer dankbaar voor.Moederaarde zit in een trilling van daar zoveel gebeurtenissen,de mens wordt steeds meer bewuster van dit alles,ook de matrix die bestaat echt, je kan dit ook allemaal na lezen op Niburu en op de nasa wat er allemaal aan de hand is op moederaarde,mensenrijk en het dierenrijk,Plantenrijk.
Als je alles in zijn geheel met je oog bekijkt worden we leterrlijk voor de gek gehouden.Er is voor ons alle maar een ding te doen,mensen in noot energie en kracht te sturen,de natuur in balans te krijgen,plantenrijk te verzorgen,en bewuster met mensen in liefde om te gaan.
In respect,Licht,Liefde Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 26-08-2008 14:01

Dank je wel Karin

Heel mooi.En je hebt helemaal gelijk dat we goed moeten zijn voor de aarde ,dieren en mensen.
liefs Marianne :wink:
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 26-08-2008 21:57

Lieve Karin,

Ik heb de filmpjes gezien van Marcel Messing.heel verhelderend .
Ik probeer zeker goed voor de natuur ,dieren en mensen te zijn.Als ik een spin zie of een vlieg dan vraag ik of hij weg wil gaan en meestal doet ie dat ook.Vroeger zat ik helemaal onder de muggebeten . tegenwoordig niet meer. Ik vraag ze om weg te gaan naar een andere plek en me met rust te laten.
Ik voel dat ik meer met de natuur in balans gekomen ben.
Het voelt ook prettig om de energiestroom bij een boom te voelen en met hem samen te smelten.Daarna bedank ik altijd de boom die me weer nieuwe energie heeft gegeven als ik moe of down ben.
Er is nog heel veel werk aan de winkel, om mensen wakker temaken. voor de nieuwe wereld.

In liefde en Licht
Marianne (in een vorig leven was mijn naam silvermoon) :wink:
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Maya cultuur, en nieuwe 'berekeningen'”