2012 Een nieuw begin. Maya, Sioux, Hopi indians...

Maya cultuur en de hernieuwde kijk op andere data volgens de Maya kalender
Plaats reactie
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

2012 Een nieuw begin. Maya, Sioux, Hopi indians...

Bericht door Sita » 24-09-2008 20:03



Nerderlands


berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 24-09-2008 20:37

mooi duidelijk nederlands oef die muziek klinkt als sirene doe dit doe dat doe dit doe dat doe dit doe daaaat en toch toepasselijk
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 21-11-2008 18:42

Gisteren zag ik op de tv in het progr.van netwerk,dat er mensen zijn,die zich voorbereiden op zeg maar het vergaan van de wereld in 2012.O.A Patrick Geryl,is mensen aan het verzamelen en geld,om in Africa op een berg te gaan zitten,bunkers te bouwen om gegevens voor het nageslacht
te bewaren.En met een beperkte groep mensen het leven na de catastrofe voort te zetten.
Ook was er een vrouw die een bootje klaar had liggen en overlevings spullen voor een bepaalde
tijd.Een ander stel was aan het fysiek trainen in het klauteren en klimmen,wat ze dan t. z t nodig
denken te hebben.Stel,dat Patrick Geryl gelijk heeft met wat hij in zijn boeken De Orion Profetie
en De Wereldcatastrofe in 2012 schrijft,als de Ompoling plaats heeft gevonden en wereldwijd
alles vernield is,denk hier vooral aan alle kerncentrales,hoe bestaat dat!! Hoe denken ze dan nog
te kunnen overleven?

Nu had hij het net als sommige andere schrijvers,het niet altijd goed met z'n berekeningen,maar
dan nog,dat iemand kan denken dan nog de touwtjes over zijn leven in handen denkt te kunnen
houden,is echt ongelooflijk.

Hoe denken jullie over deze dingen? Ik moet wel sterk denken aan het gezegde:

Hoe meer ik lees,hoe minder ik weet. (maar ga desondanks op m'n gevoel af)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Maya cultuur, en nieuwe 'berekeningen'”