Nieuw E-boek – De verborgen gevaren van Vaccinaties

Prehistorie, wetenschappelijke vondsten, en en andere wetenschappelijke onderzoeken
Plaats reactie
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Nieuw E-boek – De verborgen gevaren van Vaccinaties

Bericht door karin » 04-11-2009 19:44

Binnenkort zullen artsen en andere daartoe bevoegde personen beginnen met het vaccineren van vele mensen. Die vaccinaties zijn niet ongevaarlijk en waarschijnlijk is dit middel veel erger dan de te verwachten kwaal. Het is dus zaak om te proberen deze medisch onverantwoorde actie af te wenden ten behoeve van de veiligheid van onze eigen gezondheid en die van onze medemens.

Bent u het niet eens met de geplande vaccinaties, aarzel dan niet en zorg dat deze studie terecht komt bij alle u bekende gezondheidswerkers in uw omgeving. Want alleen met gezamenlijke daadkracht kunnen we deze ramp nog afwenden. Ik stel mijn werk ter beschikking en als het u ernst is met uw bezorgdheid betreffende die komende vaccinaties, dan gaat u ervoor zorgen dat het te bestemder plekke komt.

Daar zijn geen tijdrovende uitgeverijkwesties bij nodig. Dat kan nog deze week gerealiseerd worden.

Teuni Kuiper

Klik hier voor het E-boek in PDFvorm

http://data.argusoog.org/radio/Flyer/De ... Kuiper.pdf


www.wanttoknow.nl
www.verontrustemoeders.nl
www.wijwordenwakker.org
www.wehaveachoice.weebly.com
www.despuitblijfteruit.nl
www.kiesbewust.wazzup.nl
www.argusoog.org
www.meerwetenoverfreek.nl
www.citizensinactionbelgium.ning.com
www.stralingsarm-nederland.org
www.burgersfront.org
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 04-11-2009 23:50

Jeeee, wat een leesvoer ineens.
Ik vind het geweldig dat je het nu van alle kanten kunt bekijken en belichten.

Ook ik ben vandaag uren bezig geweest met de site, omdat ik vind dat je de mens informatie niet mag onthouden. En nadenken? Dat mogen we zelf doen.


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-11-2009 00:23

Ja, ieder mag hier zelf over nadenken en de beslissing zelf nemen,
volkomen mee eens. Wij hebben hier ook heel veel over gelezen.
Maar als we dat gewoon eens te berde brengen is het ontstellend te horen hoeveel mensen reageren met: Als het echt zo erg was hadden ze dat allang gezegt.... over al die inentingen en zo..., en over voeding,dat extra vitamines ed in nemen niet nodig is, omdat er doodgewoon niet meer genoeg in de groenten,granen,fruit etc zitten. Nu velen er ook achter komen dat er ergens iets niet klopt, maar niet precies weten wat dan, ook dan zeggen velen nu nog, dat is een hype van nu!
Maak dan nog maar duidelijk dat men al jaren lang roofbouw pleegt op z'n lichaam. Niet meer weten wat natuurlijk en goed is voor ons op allerlei gebied. De natuurlijke producten kennen ze vaak niet (meer).
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Wetenschappelijke ontdekkingen onderzoeken, Van Nu en de Prehistorie”